päivän :)

Back to häröily O

Cocillanan etyylimorfiinipohjainen yskänlääke

Pelkästä hajusta jo lähtee yskä (on ihan saakelin pahaa)

viikonloppua odotellessa : )

uuuuu, oli ihan paras spinning-tunti ikinä..!! Musana David Guettaa ja Ferry Corstenia yms.. Me like nii ja vetäjäki oli syötävän hyvännäkönen..

Eilinen Taka-Töölöily, aurinko, weekend, hjuva mieli...

Näinhän se menee, mutta nautiskele, kun nyt kykenet. Sieltä alta ne seurustelujen/avo- ja avioparien erotilastot, taantuman lomautukset ja pysyvät pätkätyöt sekä terveyden ja fyysisen voinnin heikkenemiset jo häämöttää. ^__^

:DDDD

Gotta love this guy! <3 Realismia parhaimmillaan! Siinä ei paljoa pilvilinnoja rakennella!

Mut ei se kannatakaan. Päivä kerrallaan kohti ankeampia aikoja! Kuopan kaivaminen on ajallisesti ja taloudellisesti kannattavampaa, kuopalle kun tulee varmasti käyttöä!

(Hilpeästä mielentilasta voinen kiittää paluuta pimeään ja kylmään pohjolaan, joka saa aikaan surkuhupaisia ja itseironisia tunnereaktiota ja ''ajatus''käänteitä, tai miksikä sitä hiljaista ujellusta korvien välissä kutsutaankaan. Oikeasti olen positiivinen ja viisas ja vilmaattinen ja kaikin puolin kelpo organismi!)

Niinjoo, ja isojen aikuisten oikeesti: Olipahan ihana loma auringossa. <3 Live in a moment ja sitä rataa, semmossii hetkiä lisää kiitos!

[q]Freja, 20.4.2008 01:25:
On ollut niin muikee päivä, ettei ees haittaa vaikka jäi laserpointit tänäkin vuonna välistä, eikä alkoholiakaan päässyt nauttimaan.
Nautin elämästä senkin edestä.

*sydän*
[/q]

sama fiilis, paitsi otin hieman alkoholia tänään :)

Päikkärit <3

Kävin hakee digiboksin postista ja sit ostin samalla läppärin synttäri/joululahjaks :)

plus kämppä siisti ja syömingit murun kanssa ^^

Aaaaurinko!

[q]astaroth, 28.7.2008 22:39:

mitäs mitäs? :)
[/q]

juups kyllä juurikin niin ;) tämmöstä tälleen. :)

Munaleivät on pirun jees!
Olin pitkästä aikaa nyrkkeilytreeneissä ja oli mahtavaa. Kunnon adrenaliinikiksit.

Auringossa löhöily ja espanjan matkaoppaan lueskelu nyt tekee maailman herkullisinta kanasalaattia

:) ihQ partsi ja uus grilliki

[q]Steven Hoaks, 17.7.2007 11:58:
Digicamera.net käytettynä yhdeltä pätevän kuuloiselta vanhemmalta herrasmieheltä.

Vastavalosuojalla ja UV suojalla = 300e Mun mielestä ihan hyvä diili.
[/q]

Juu, kattelin et viidellä sadalla irtois telefotosta. Täytyypä käydä hieman tsekkailemassa tuota sivustoa josko itsellenikin jotain löytäisin.

Perjantai ja kesäloma alkaa. JEI

60 kilsan tandem-pyöräilylenkki takana Oli kyl huisia, joskin satula oli ihan perhanan kova ja tuntuu varmaan huomenna vaikka koko kesän pyöräillu oonki. Vähän aikaa kesti että tottu siihen ettei nää mitä edessä on, mut sit pystyki rentoutumaan ja katselemaan maisemia takana kun iskä hoiti jarruttelut sun muut tärkeät jutut

viikonloppu

Mä ooon niiiiin rakastunut! Olin tänään nyrkkeilemässä, ja ah hemmetti että oon kaivannut juuri kyseistä lajia elämääni! Oon ihan mielettömissä fiiliksissä, vaikka väsy onkin hemmetinmoinen 3h unilla suoritetun reenin ja duunipäivän jäljiltä. :) Sopivan tiukkaa reeniä kun meinasi laatta lentää. :D

Hitsi että oon ilonen ja häpi ja joy joy! ^____^ Tulevaisuudessa pääsen yhdistämään kiipeily-juoksu-salireeniin vielä nyrkkeilynkin, ja kaikki hoituu samassa hallissa! SWEEET! Lisäksi pakko päästä tietenkin ohjatuille tunneille myös.

*täpistel*

(Niinjoo, ja featuring pinkit nyrkkeilyhanskat ja käsisiteet :D)

Auton pesu ja vahaus hoidettu ^_^ Reilu 3h tuohon uppos aika tehokkaasti.

O