päivän :)

Back to häröily O

Vika työpäivä tässä firmassa ja edessä opiskelijan arki *jiihaa**plur**aplodit**hihu*
Taidan käydä bissellä tänään

[q]Reetta, 23.3.2006 02:22:
*sydän* ELÄMÄ ON SIISTII!!!!! *sydän*
[/q]

Niin onki!

Ihana aamu. Otin vähän vapaata koulusta ja juon kaffee ja vaan olen ja hyrisen itekseni. Jos olisin kissa mä voisin vaan kehrätä.

Virallinen vahvistus tuli vihdoin! Taas on muutto eessa, mutta se on jees :) Adjo aavikko, hello holy land.

Jutelin exän kaa puhelimessa ja sain tosi hyvin setvittyä asioita. jo aikasemmin olin ollu sitä mieltä, että tää meiän pelleileminen pitää pistää päätökseen ja koska en nähnyt oikeestaan vaihtoehtoa ajattelin, että meidän pitää katkaista välit ehkä täysin, mutta tän puhelun jälkeen sain sellasta toivoa, että ehkä ei tarttekkaan. Suhdetta tästä ei tule. se on nyt varmaa, mutta se varmistui myös, että meillä on molemmilla elämässä vapaapaikka tälläiselle pienelle läheisyydelle ja kumppanuudelle, joka ei ole suhde.

Samalla juurikin selvisi miksi sen kanssa ei koskaan mistään voisi tulla mitään ja miksi meillä on aina mennyt fiilikset niin ristiin. Silloin kun me jutellaan tärkeistä asioista meidän välillä mä koen sen jälkeen että me ollaan lähennytty, mutta se taas vetäytyy.
Silloin kun me ollaan vaan vierekkäin ja hengataan se kokee läheisyyttä, kuten myös minä, mutta sellainen suhde on pintapuolinen, eikä siis sellainen millaista haluaisin seurustelusuhteeksi.
Eli siis sain tietää jotain minkä tiesin jo ennen, se ihminen ei halua jutella.
Samalla toisaalta suuri harmi hänen kannalta, mutta :) siitä, että tää juttu on nyt kai käsitelty loppuun

*sydän*

[q]a-j, 4.8.2008 13:09:
666. viesti klubbariin
[/q]

:D

Hihih, mikäs tässä aloittaa aamu duunissa kehuihin mun selvitysraporttisysteemistä

Uusi maali olohuoneen seinässä

Vaihteeksi pikkasen lyhyempi pyöräilytreenit, jonka jälkeen ihanaa kesäillanviettoa rannassa. Auringonlasku ... *sydän* Aivan parhautta.

Kävelylenkki anopin kanssa. Parhautta <3

Pistin eilen koulutuksen jälkeen parille frendille akupunktiota, ne oli ihan innoissaan. Sitten juotiin vielä Detox teetä vieroitusoireisiin (vaikka eihän meillä mitään sellaisia ole mutta piti kokeilla) ja chillailtiin. Olipas kivaa =)

Hyva Suomi!

Jatkot vaan jatkuu...

oli niiiiiin hauska viikonloppu ja ihania kavereita *sydän**jiihaa*

[q]Mellu-, 11.4.2008 14:08:
Hyvin nukuttu yö
[/q]

Kyllä vain 12 tuntia teki eetvarttia

Kohta kummipojan eka harjoituspeli isolla kentällä, awwww

Häpeämätön pyjamassa koneen ääressä möllötys keskellä kaunista päivää plus iso muki kaffea

Tänään on vaan hyvä päivä.

tänään viimeinki New York!

Hyvä ruoka, syysloma ja tieto siitä että huomenna saa jo halata omaa kultaa. *sydän*

Ihanan keväinen ilma *plur**pihkassa*

Oon nyt sit virallisesti ylioppilas :)

Tai no, yks matskun koe vielä mut se menee läpi kyllä.

O