päivän :)

Back to häröily O

[q]Super-Kerttu, 13.11.2008 10:45:
Kävin hierojalla!

Nyt tosin on olo kuin hakatulla! Mä luulin, et mun selkä on vähän jumissa, mut sehän on aivan totaalisen jumissa! Kunnon perunapelto meikeläisen selkä. Ei se hieroja päässyt kuin vähän alkuun! Pitää mennä ens viikollakin!
[/q]

*aplodit*! Mä kävin kans :) Toissapäiväsen ekan kerran jälkeen tosin särki 2 päivää päätä, mutta kyllä se siitä :)

Sain polupyöräni ja huuhaahihhulointi lehtiä. Ja illallahillujaiset :)

härän ulkofileetä puoli kiloa jääkaapissa ja nälkä!

Vyökoe läpi KB:sta eli jatkoon vaan, varusteet hankittu ja maksut maksettu.

yay!

Melkein tipahti kasa lunta aamulla niskaan mut olin supernopee ja väistin!

Enää muutama hassu päivä omaan kotiin Olen ollut nyt kuukauden asunnottomana ja vaikka on ollut kivaa olla kavereiden kanssa, on koti-ikävä ollut välillä niin valtava, että sattuu. Tsiisus, miten ootan, että pääsen laittaa omia tavaroitani omille paikoillensa ja pääsen toisten ihmisten nurkista pois! Pääsen tekemään asiat niinkuin itse tahdon ja näkemään kaikki tavarani ja uusi ihana asunto *sydän*

Sitä ei osaa arvostaa pätkääkään, miten ihanaa on olla omassa kodissa, ennenkuin kotia ei enää ole. Välillä olen nähnyt unia, missä en pääse enää vanhaan kotiini ja uutta kotia en osaa edes hahmottaa, kun en ole siellä käynyt kuin pari kertaa. Sitten jännittää, että oliko se uusi asunto niin ihana kuin muistan.. no ihan sama, oli tai ei, siellä on asuttava väh. 2 vuotta

Lämmin kiitos kaikille minua majoittaneille ihmisille

Uus tukka

[q]LiiNa, 9.2.2009 08:59:
Ihanan keväinen ilma *plur**pihkassa*
[/q]

Niinpä

Työkaverilta saatu kukkakimppu vakituisen työpaikan johdosta

Luulin ensimmäiset viistoista minuuttia heräämisen jälkeen että on sunnuntai =D Sit oliki ilonen yllätys kun tajusin et viikonloppu onki vasta alkamassa =) Laitan tän itsenäisyyspäivän enkä hataran pään piikkiin.

Sain noi mm-koulutuksen opintotehtävät tehtyä su meni 8 tuntia ja eilen 3 tuntia niitä vääntää

Hih, nyt on eka hieno joululahja keksitty.

Lakko loppui, tulee lisää rahaa, ja pääsen jo huomenna takas töihin! *pepsodent**piis*

Soittosessio Merden kaa, hauskaa vaihteeks rämpyttää ihan sitä oikeeta kitaraa. :)

Ja sit toi South Parkin Guitar Hero jakso, voehan lollero. :DD

Naa miehet on kylla mun ilonaihe tanaan. :)

http://www.iltasanomat.fi/videot/urheilu/1528434

[q]Zeratul, 28.3.2008 17:12:
[/q]

hahah, tipahtelin ite monesti ku sen näin *lmao**nauru*

[q]SilverJo, 28.3.2008 16:14:
Yli kahden vuoden odotus ohi.. me win!!1!
[/q]
Nii mitä olit oottanu ja nyt voitit? Tollasen ton hjymijön päässä keikkuvan nahkakotsan? :D

[q]tws, 28.3.2008 17:14:
---
Zeratul, 28.3.2008 17:12:

---

hahah, tipahtelin ite monesti ku sen näin *lmao**nauru*
[/q]
Ite oon ehkä turhan tosikko ku oon pelannu noita liikaa, oli siin välillä niin hämäriä juttuja. Silti kyl ihan huippumatskuu.

Onkohan muuten ees mahollista saada miljoonaa bongoo? Mailmanennätys on jossai 800 000 paremmalla puolella yksinpelissä, mut ehkä kaksin?

Laskiaispullailut. ^_^

O