päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,095
- 1,096
- 1,097
- 1,098
- 1,099
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Hitsi, nyt sais halvalla snickersiä ja dumlea duunipaikalta, pitäsköhän käydä poistamassa
Pommi ja Gommi Lutakossa :) eli siis "MA Numminen & Pedro Hietanen esittävät lastenmusiikkia aikuisille, K-18"
[q]domi, 12.10.2007 09:48:
---
Annakins, 12.10.2007 09:32:
Kyllä Jeeves hoitaa kaudet 1-4 DVD:llä 
---
Katoin iteki noi tuossa kesän aikana. Todella hyvä paketti :)
[/q]
Joo se on ihan loistava sarja :D
viikonloppu *sydän*
[q]Annakins, 12.10.2007 09:32:
Kyllä Jeeves hoitaa kaudet 1-4 DVD:llä 
[/q]
Katoin iteki noi tuossa kesän aikana. Todella hyvä paketti :)
perjantai. enää 1.5h koulua.
oon huomannu muuten, et koulu aiheuttaa pahaa päänsärkyä.
CSS DJ SET *sydän*
Viikonloppu ja koulusta vapaa ilta plus huominen. Ei ois voinu tulla parempaan saumaan. Lisäks huominen seinäkiipeily
Auton korjaushinta-arvio oli huomattavasti vähemmän mihin olin varautunu=)
Kämppätarjous HOASilta 
Nyt pitäis vaa saada rahat jostai*igor*
[q]sapeli, 12.10.2007 22:13:
Veli oli menny tänään naimisiin salaa ja yllätti perheen uutisilla
Niin oikea ihminen sille ja niin oikea hetki ja tilanne, en vois olla onnellisempi niiden puolesta 
[/q]
nää o aina ihan pro-tilanteita
Pääsee pitkästä aikaa pelaa vähän Mtg:tä niin että se oikeasti nappaakin. On se kyl mukava peli tuo mtg
[q]Kultakisu, 19.12.2007 17:13:
Tää sai uuden työpaikan 
[/q]
Olin just tulossa hehkuttamaan samaa
!!! ja vieläpä aivan helvetin hyvä työpaikka! wooohoooo!
Veli oli menny tänään naimisiin salaa ja yllätti perheen uutisilla
Niin oikea ihminen sille ja niin oikea hetki ja tilanne, en vois olla onnellisempi niiden puolesta
[q]Freja, 12.10.2007 13:55:
Reilu tunti, sit pois töistä ja junalla körötellen Hämeenlinnaan.
Tulee varmaan aika kiva viikonloppu, kun tietää, että edessä on äitin kanssa shoppailua, iskä luvannu runnoa hartioita, ja paljon hyvää punkkuakin on varmasti tarjolla 
[/q]
Hämeenlinna *sydän*
Ja Hämeenlinnan käsityömessut huomenna :)
Yhet kivat housut :)
Jotain mahtavaa voi kuitenkin tässä maailmassakin tapahtua...Al Gorelle NOBEL-PALKINTO! Oikeasti todella arvostan hänen työtään ilmastonmuutoksen eteen. Dokumentti-elokuva oli varmasti jokaisen ajatuksia herättävä. Uskon, että monet asiat olisivat toisin tai ainakin kovan muutoksen alla, jos hänet olisi valittu Yhdysvaltain presidentiksi.
Eräs ihminen ja drinkkikutsu *sydän*
Dodii tää lähtee reissuun viikoksi, ihunata*plur*
Herätys ennen ysiä... kymmeneltä salilla ja pari tuntia kun siellä rehki ja tuli maanalta ylös päivänvaloon ja tuohon loistavaan ilmaan niin *plur*x10 MIKÄ FIILIS! Aika hooceetä mulle olla lauantai aamusta tekemässä muuta ku potemassa krapulaa. Tuli fiilis että tämä olotila sais jatkua koko päivän...*iloinen* Elämä on parasta huumetta!!! *iloinen**piis**plur*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,095
- 1,096
- 1,097
- 1,098
- 1,099
- ...
- 2,345
- Seuraava »