päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,093
- 1,094
- 1,095
- 1,096
- 1,097
- ...
- 2,345
- Seuraava »
En vaan voi kässätä, että pikkusisko on kihlautunut miähekkeensä kanssa ja ensi vuoden kesänä juhlitaan häitä. :') Mun piäni taistelutoveri!
7 vuottahan onkin heille jo yhteiseloa kertynyt, ei se niin piäni kai sitten olekaan. :) Mut oon kyllä niin liikkistunnelmissa että! <3
Niin, ja kävinpäs tänään suunnittelemassa mun selän iiiiisoa kuvaa tatskaajan kanssa, ja oon jo nyt niin täpinöissä notta jee! Can't wait! :) Tosin ekaa nakuttelusessiota ennen kesäloma, johon ei enää ole kauan aikaa, weeee!
ihanaa musiikkia *sydän*
Tänään näkee ystävää pitkästä aikaa, ja vielä sopivastikin just nyt, koska se muuttaa Huittisiin.
Kaiken lisäks oon aika täpinöissäni (ainakin nyt) jo huomisesta!
On varmaan hulvaton ilta tulossa.
mut ehkä eniten:
Huomenna!
sain kuulla just parhaan uutisen aikoihin!*plur*
kyse on vain päätöksestä millaisen päivän haluaa :)
Tuli pieni pluristelutuokio tossa, kun yllätti ihan nurkan takaa sellanen kummallisen kiva fiilis :)
Flunssa melkeen voitettu =))))
suurehko työkatastrofi vältetty tänään päivällä ja nyt tässä jo muutaman tunnin ajan chillannu pääsiäislomalla <3
ei ole lomia ollut joulun lisäksi 8 kuukauteen, joten aika helvetin miellyttävä fiilis tällä hetkellä.
cheers!
kummelishown lipuista tuli lasku ja kohta o liput taskus! jeiiI!!!!! olis jo 7.12!
päivä on ollut kerrassaan loistava, oon saanut NIIIN monen ihmisen hymyilemään et taisin tehä peräti enkat
Puhdas jiäkuappi!
Eipä toi jääkaapin peseminen onneks monen kuukauden projekti ollutkaan
Noh paska homma, mut tulipahan tehtyä
Vitsi mä sain selvitettyä yhen kiperän tapauksen, vähänkö oon ylpeä itestäni
Ruokahalun paluu

Edit: itsetehty, aivan käsittämättömän hyvin onnistunut (ja tolkuttoman kallis) sisäfilepihvi
Lyramari
Nukuin paljon paremmin kuin edellisenä yönä, vaikka heräsinkin neljältä painajaiseen.
Nyt iha hyväl fiiliksel töissä, aattelin tehä hieman plussaa, iltapäiväl si krossaileen toviks ja illal näkee Annia *sydän*
Oon erittäin tyytyväinen itseeni. :)
Hyvä mä!
Sain pomolta kehuja hyvin hoidetuista hommista!
Nyt taas jaksaa töissä.
Koira ei oo kussu tai paskonu lattialle tänään*jiihaa* Eli siis se säästelee niitä huomiseen...*hmph*
Gallerian päivän kuva.*lmao* http://irc-galleria.net/view.php?nick=keksinen&image_id=46157987 Tolle ei voi muuta kun nauraa ja väkisinkin tulee hyvälle tuulelle heti aamusta.*tirsk*
Kaikki on taas hyvin *sydän* huoh.. ku saa toi ressi ihmiset nii sekasin :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,093
- 1,094
- 1,095
- 1,096
- 1,097
- ...
- 2,345
- Seuraava »