päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,117
- 1,118
- 1,119
- 1,120
- 1,121
- ...
- 2,345
- Seuraava »
:D
Treenit pulkassa
Ja vielä hyvät sellaiset. Viimestään tässä vaiheessa on kyllä erittäin tyytyväinen olo siitä, ettei viikonloppuna tullut otettua tippaakaan :P
Huomenna sitten uuteen duuniin :) Jännää.
Nukuttii tonin kans pitkää ja nyt aamukahvia ja töllistelyy ikkunasta ku tääl o ihan sairaan makee ruska *sydän*
3h40min päästä alkaa NOVA-kurssi
En oikein tiedä mihin topiciin tänään pitäis postaa kun viime päivien summa olis varmaan "Päivän :|" vähintään, mutta toisaalta ei auta olla naama rutussa. Eilen oli kivaa. Tänään oli kivaa. Viikonloppu oli ihan hyvä. Vielä on vähän hiljaista, mutta kyllä tää tästä lähtee.
[q]
-Footbag
[/q]
häkisäk - kova laji
Systeri! Systeri soitti! *sydän*
Ihanaa.
Takana megamageet Halloweenbileet, kahen päivän darra + yhtä pitkä siivous. Kiitos
Phiuuuuh, kylla puolen vuoden odottaminen kannatti.
shoppailu *sydän*
Tänään on hyvä päivä
Sain vaan niin hyviä uutisia
Faijan ekat dna-testin tulokset hollannista tuli ja niis ei ainakaa näkyny Liddlen syndromaa! Vielä ku tulis saksasta ja floridasta sama tulos niin kuivilla ollaan!!!
jeii!!
Lounas äipän kanssa*sydän*
kävin pitkäst aikaa keskustassa.
[q]tiiplis, 5.11.2007 17:39:
Huomenna Egyptiin 
[/q]
mä oon niiiiin siel matkalaukus
meni kaikki viimesen parin viikon tentit _paljon_ paremmin mitä odotin :)
Siivosin yhden kämpän ja sain rahaa siitä.*hymy**hihu*
[q]Amma, 9.12.2007 15:53:
Mä kannoin sut.
Löytykö lompakko jostain housujen syövereistä tai hyvän huumorintajun omaavilta kavereilta vai katosko ihan kokonaan?
[size=4]Tungit auton takapenkille, joten oltiin kilttejä ja heitettiin sut mitä ilmeisimmin kotiovelle (tai siis jonnekin, minne ohjasit meidät). Illan juttujen perusteella varteenotettava vaihtoehto olis kyllä ollut myös esim. keskelle metsää. :)(:[/size]
[/q]
Shame - it never ends.
Mulla ei oikeasti ole tosta pienintäkään muistikuvaa. Jutuistani muistan kalpeasti jotain ja sen perusteella jokainen seurueenne jäsen on oikeutettu antamaan yhden ilmaisen niskalaukauksen allekirjoittaneelle. Kiitsat kuitenkin että roudasitte himaan. Kai. Toi on multa täysin pimennossa.
Lompakon oli joku ystävällisesti palauttanut baaritiskille koskemattomana, joten sain sen raflasta seuraavana päivänä. Nyt pitää vaan venailla seuraava viikko uusia kortteja suljettujen tilalle.
Mitenhän helvetissä mä olen pystynyt edes ohjaamaan teitä viemään mua yhtään mihinkään?
Huomenna Egyptiin
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,117
- 1,118
- 1,119
- 1,120
- 1,121
- ...
- 2,345
- Seuraava »