päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,118
- 1,119
- 1,120
- 1,121
- 1,122
- ...
- 2,345
- Seuraava »
[q]MaoTse, 4.11.2007 10:10:
---
Rubicon, 4.11.2007 09:56:
Eilinen tuoppijuorusessio kavereiden kanssa...
vaiks nyt vähän särkeekin päätä ja duuniin pitäis lähtee*nauru*
---
Amatööri! Ei voi olla darraa... :D
[/q]
Ei ollu darra ku takaraivojytinä! :D
vihdoin lemmikkisirkat pääsi isompaan kotiin, nyt ne asustaa mun sängyn vieressä nii saa kuunnella lehtien rouskutusta koko yön:)
Mä, joka koen kärsiväni jonkinlaisesta esiitymiskammosta, pelasin äsken vapaaehtoisesti lavalla Guitar Heroa n. 70 ihmisen edessä..eikä ees jännittänyt..oli hauskaa*tirsk*
oli ihan hiton hauska päivä. hesos kokous jossa helsinki gp starttasi:) jei, voitin ensimmäisen osakilpailun jonka aiheena oli shotsi:) britney's pears (pakollisena alkoholina oli illan isännän tahdosta loistava absolut pears).
sopiva humala ja kaikilla oli kivaa:)
[q]Juhgu, 6.11.2007 04:45:
[/q]
ööö...selvennätkö hieman, mitä sanoin väärin? Ei siinä mun mielestä ole mitään väärää jos kokee ylittäneensä ittensä jossakin asiassa joka on ennen ollut hankalaa..*ding*
[q]-Santtu-, 5.11.2007 23:16:
Mä, joka koen kärsiväni jonkinlaisesta esiitymiskammosta, pelasin äsken vapaaehtoisesti lavalla Guitar Heroa n. 70 ihmisen edessä..eikä ees jännittänyt..oli hauskaa*tirsk*
[/q]
Haha, mut sähän ootki siin erinomainen! ;)
[q]pupuTupuna, 5.11.2007 23:21:
Jee!
Täällä, missä olen tehnyt eniten keikkaa ja sijaisuuksia, niin johtaja oli nostanut mun palkan vakituisten kanssa samaksi. 
[/q]
Kyllähän se rehkiminenkin sitten aina joskus palkitaan
Tukka värjätty.
[q]pinnie, 6.11.2007 09:37:
Haha, mut sähän ootki siin erinomainen! ;)
[/q]
Hehe, tais olla aika hyvä opettaja*hali*
ainoo hyvä asia tässäki päivässä on et kahvi maistuu täl säällä jostain syystä mahtavalta.
ostin lipun asan keikaille
Sain suhteellisen kivuttomasti shoppailtua noi pakolliset tarjoiluvaatteet ja löysin viellä kivan kaulaliinankin*joo*
Ekanaki siivosin koko kämpän kunnolla ja pesin pyykkiä 
Treenit meni tosi tosi hyvin 
Viime La pelin tehonaisena toimi meikäläinen,onnistumisprosentti 63% *jiihaa**iloinen*
Tulin reeneistä ni Toni oli tehny ruokaa 
Puhelin oli auennu tänää
Ihan järkyttävän hirvee krapula!
Äskeisestä miksailutreeneistä tuli kamalan hyvä fiilis
Ihan voittajaolo, kun sai aikaiseksi pari loistavasti onnistunutta vaihtoa :) Nyt vasta päässyt reenaamaan oikein kunnolla, kun viime perjantaina sai kunnon luurit itselleen. Toisen levarinkin sain vasta pari viikkoa sitten. Tästä se ura urkenee :P
Lunta satelee taas
:) Karateharkat. Ottelin niinkuin kunnon karateka enkä pelännyt. Enkä valittanut jalkakipua.
:) Oon neulonut paljon kaikkea ihanaa ja lämmintä
:) Huomenna lakitietokurssin kanssa seuraamaan käräjäoikeuden istuntoa
F**'n esitelmä tuli just valmiiks. Deadline huomenna. Mitään ei kannata tehdä liian ajoissa, eihän.. *virn*
[q]Annakins, 26.1.2008 15:29:
Himas on siistiä, kävin alkos ja ajattelinpa tehdä vielä sushia illalla ennen illan elämysmatkaa.
[/q]
Mihin matkalle sa lahdet elamoimaan...?
Kiva viikonloppu tiedossa <3
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,118
- 1,119
- 1,120
- 1,121
- 1,122
- ...