päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,140
- 1,141
- 1,142
- 1,143
- 1,144
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Viikon kestäny yskä alkaa vihdoin hellittää, uskomaton tunne ku voi hengittää normaalisti! 
Ees se että pitää olla tänään perjantaina koko päivä ja yö töissä, ja lauantainaki yö, ei masenna yhtään :D Ihanaa ku saa pitkästä aikaa rahaa!
Ja opintotuetki tuli!
Jee!
[q]peikkolapsi, 4.12.2007 22:51:
ulkona näyttää talvimaisema-postikortilta 
[/q]
MÄ MIETIN PÄIVÄLLÄ IHAN SAMAA!
Just mietin et kaivanko ihan jo kameraa esille ja lähettäisin kreikkaan tänä vuonna kunnon maisemakortit. 
Mun päivän :)
Kia, *sydän*
Räkä valuu kuin putous (eka flunssa), vasen poski on kokonaan ison mustelman peittämänä (oppi juuri kiipee/lentää turvat), juuri loppuneen ruokailun jäljiltä vaatteet on saanu porkkanaa ja muussia kavereikseen ja kia on kiivenny olkkarin pöydän päälle, iskeny sormet kukkaruukun kautta suuhun ja sanoo iloisesti kirkkaisin silmin suu täyttä multaa: äitäää.
Koita siinä nyt olla vihainen/väsyny tjsp 
Sydän suli ja ei kun kylvyn kautta nukkuumaan ja mie sain pelaa pleikkarii vähän aikaa.
tiskasin
Eiliset synttäribileet!! Nam!!
Oon saanu vähän pyykkiä pestyä
[q]Jone, 9.12.2007 16:02:
Mulla ei oikeasti ole tosta pienintäkään muistikuvaa. Jutuistani muistan kalpeasti jotain ja sen perusteella jokainen seurueenne jäsen on oikeutettu antamaan yhden ilmaisen niskalaukauksen allekirjoittaneelle.[/q]
Kaikesta huolimatta aiheutit meille todennäköisesti enemmän iloa ja hyvät naurut kuin surua ja pahan mielen.
[q]Kiitsat kuitenkin että roudasitte himaan. Kai.[/q]
Kyllä me niin tehtiin. Usko pois.
[q]Lompakon oli joku ystävällisesti palauttanut baaritiskille koskemattomana, joten sain sen raflasta seuraavana päivänä.[/q]
Olkoon tämä päivän :) että löytyy vielä rehellisiä ihmisiä.
[q]Mitenhän helvetissä mä olen pystynyt edes ohjaamaan teitä viemään mua yhtään mihinkään?
[/q]
Koska sä oot Jone [size=5](ja se lienee synonyymi määritteille "pystyy mihin vaan" ja "tekee mitä vaan")[/size] ja kyllähän sitä pahinkin känni porsaan (jonkun) kotiin ohjaa. Tjtn.
herkkisliikkis kauneimmat joululaulut, kauniisti käyttäytyvät lapset ja hyvä seura yhtä lukuunottamatta *sydän*
oli mahtavaa, vielä ennen joulua uusiks 
rakas miro ku tultiin kotiin, siis awwww
[q]Amma, 9.12.2007 16:29:
Kaikesta huolimatta aiheutit meille todennäköisesti enemmän iloa ja hyvät naurut kuin surua ja pahan mielen.
[/q]
Hyvä niin. En kyl tajua et miten. Olin kuitenkin suustani poikkeuksellisen pahassa hapessa ja tuskin pystyin sietämään itse itseäni. :D
[q]Amma, 9.12.2007 16:29:
Koska sä oot Jone [size=5](ja se lienee synonyymi määritteille "pystyy mihin vaan" ja "tekee mitä vaan")[/size] ja kyllähän sitä pahinkin känni porsaan (jonkun) kotiin ohjaa. Tjtn. 
[/q]
I rules & fails at the same time. 
Mut joo, kiitsat seurasta vielä. Oli hauskaa sen verran mitä muistan ja ens kerralla vois koittaa muistaa vähän enemmän.
Tunti krossailua ja melkee miljoona vatsalihasta
Hitsit et tuli hyvä olo.
avovaimo yllätti hiustenleikkutaidoillaan... ei ollut sit aiemmin kertonut että on fledaguru... leikkailtiin mun hiuksia kahdelta yöllä pari tuntia, mutta kiva tuli. :)
Viikonloppu, systerillä ja mummolla käymässä ja sain maksettua laskut, vaikka tuo Sampo kenkkuilikin hurjasti. Taistelin vastaan!!!1
Leka! Sen sijaan, että oisin lusmuillu himassa koko päivän päätinkin lähteä kavereiden remppatalkoisiin ja oi sitä autuutta kun sai lekalla paiskoa kaappeja paskaks <3
Lievänä minuksena se, että mitä todennäköisimmin oon (taas) murtanu varpaani.
2-3h ja kulta saapuu kotiin 
Kaupassa käyty,postista hain paketin ja nyt leivon pienen kakun ja sämpylöitä. 
Tää on niiiiiiiin hyvä päivä *super**iloinen*
sain siivottua ja järkättyä uusiks miron ja miinan huoneet ja kohta viel sit muu kämppä 
eka vaan vähän ulkoilua ni sit
n. 13h ja sitten kulta saapuu kotiin sairaalasta. *super**jiihaa**tanssittel*
Kolmeen viikkoo ei olla nähty joten ikävä on aika iso.
Jännittää niin paljon et saa nähdä saanko unta edes 
Tänään ollu sillee kiva päivä et oon siivonnu (tosin Kia on sotkenu perästä) ja aamulla sit leivon viel sämpylöitä ja teen pienen kakun. 
Olispa jo huominen päivä
Mussukkani on mussukka!
Ja eilen nähtii pieni nassikka!
[q]Timce, 10.12.2007 09:51:
---
ezzy, 10.12.2007 09:50:
Tulin kasiin iltavuoron sijasta.
Naamalla typerä kestohymy.
Pää sekasin.
---
Mulle samaa, mitä sä olet ottanu. :)
[/q]
barely legalia :D
Tulin kasiin iltavuoron sijasta.
Naamalla typerä kestohymy.
Pää sekasin.
Päivän totaalirepeeminen : Tuttu laitto viestiä "siis mitä vittua,oot skidei saanu? Suht kovaa on sua pantu ku 2 tuli kerralla"
*lmao**nauru*
Olis luullu et edes onnittelis sit samal mut ei
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,140
- 1,141
- 1,142
- 1,143
- 1,144
- ...
- 2,345