päivän :)

Back to häröily O

Argh, ihmiset on niin hauskoja. Yksi firmasta lähtevä kollega postasi julkisesti oikein kunnon katkeran syyttelevän tilityksen ja nyt täällä juostaan ympäri seiniä. Itseäni lähinnä huvittaa.

just tipahti postiluukusta http://www.play.com/Games/PC/4-/3337452/King-Quest-Collection/Product.html?cur=258

Hihi, perheenlisäystä.

Mun on vaan nyt niin pakko! Mä oon niin ihastunu että tekis mieli huutaa!*nauru* Ehkä viimeksi 10 vuotta sitte ollu tälläinen fiilis. Aika siistiä! Ehdottomasti päivän :) ja huomisen :) ja ylihuomisen :) ja...

veronpalautukset !

[q]J Raninen, 4.12.2007 12:10:
Kaveri pyys ajamaan autonsa ens kesänä Euroopasta tänne, lupas maksaa lentoliput sinne ym kulut. Suostuin sitten. Voi tulla aika veikee reissu kaikkineen. :)
[/q]

Voisin harkita mukaan lähtöä!

Kaveri pyys ajamaan autonsa ens kesänä Euroopasta tänne, lupas maksaa lentoliput sinne ym kulut. Suostuin sitten. Voi tulla aika veikee reissu kaikkineen. :)

Duuni plakkarissa Ja kaikenlisäks hain vaan jouluapulaiseks niin nyt on tiedoks vakkarina niin pitkään kuin haluaa olla Ja aina vaan paranee ku hommat voi sumplia omien menojen ja koulun mukaan ja palkkakin on ainaski mun mielestä hyvä

Tän lisäks sain ostettua yhden jutun jonka avulla onnistuu ylläri ukolle

[q]thomas, 4.12.2007 13:15:
---
happosepi, 4.12.2007 12:15:
---
Voisin harkita mukaan lähtöä!
---
samma här !
[/q]En usko että kaveri teille maksaa lippuja, mutta autossa löytynee tilaa ;) Sen kärryn pitäs olla vielä joku ihan asiallinen lotja, että ei tartte sitä reissua millään nuhapumpulla lähtee tuhertamaan.

Loistava päivä ollu, hymyilyttäny koko päivän. *sydän*

Toni soitti mulle aamupäivästä *sydän*
Sain sovittuu valintakoepäivän vierumäkeen uusiksi ja ennakkotehtäväki etenee muksasti :)
Nii ja ny mul o paluulennot suomi->saksa UV jälkeen :)
Nii ja tosiaan.. kohta lomille suomeen *sydän*

Tiina ja sen ylläriehdotusreissusuunnitelmajuttu
Sit plur myös uudet kengät ja plur että huomenna on jo keskiviikko! [size=1]ja vissiin äskenki oli ihan jees.[/size]

YouTube ja huonoa huonommat cover-biisit

Vihdoinkin sain kouluprojektin valmiiksi, kyllähän se hieman kesti mutta valmiiksi tuli. Nyt puuttuu vain oleellisimmista asioista pienoinen pps-slaidi, mutta tuo onkin sitten jo se helpoin vaihe.

Oon saannu aikaseks siivota, imuroida ja vaihtaa petivaatteet. Nyt pitäis vielä päättää palkitsenko iitteni lämmittämällä saunan vai lähtemällä oluselle.
On se rankkaa ku joutuu tekee näin vaikeita päätöksiä. :P

:'D Luin vanhoja juttuja, mitä olin Vilmalle kirjotellut. Nauroin vedet silmissä. En kestä. :'D

[q]anniharha, 4.12.2007 20:45:
Tiina ja sen ylläriehdotusreissusuunnitelmajuttu
Sit plur myös uudet kengät ja plur että huomenna on jo keskiviikko! [size=1]ja vissiin äskenki oli ihan jees.[/size]
[/q]

*sydän*

ulkoilu ja liukurilla laskeminen

Asuntokauppatilanne jännittyy jälleen kerran! Nyt oon ihan varma että se menee, pakko mennä! Ja olen taas iskenyt pienen pienet silmäni aivan ihanaan kaksioon, joten syytä oiskin vanhan asunnon mennä, jotta voin ostaa uuden.. tää on hermojaraastavaa!

ulkona näyttää talvimaisema-postikortilta

O