päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,145
- 1,146
- 1,147
- 1,148
- 1,149
- ...
- 2,345
- Seuraava »
kevät kevät keeväät <3
[q]Snaggo, 15.12.2007 19:52:
Joutu kyl nauramaan ihan ääneen eiliselle Happohyökkäys-ohjelmalle Bassoradiossa. 
harvemmin sitä jengi örveltää kännissä radiotaajuksilla :P
[/q]
Ihan huippu, bonusta oli tää kaveri joka randomina soitteli tonne, jannut oli ihan wtf =)
Nyt on tän vuoden työt tehty
Ja parin päivän päästä oon jo Goalla!
X-Box ja rallipeli
Heräsin siihen, että kämppiksen kisu makas mun päällä ja nuoli mun nenää*purr*
Tänään pääsee Itikseen vähän kauppoja kiertelemään.
Vaikkei rahaa olekaan oikein niin ikkunaostokset ja haaveilu on melkein yhtä kivaa : )
uijui, mikä spinningtunti.. ja mitä musaa..!! reidet aivan hapoilla, mut oli kyl todella onnistunu setti
Harjotukset meni mukavasti ja sain hyvää (ja rakentavaa) palautetta. Kaikista mukavinta oli, että pianisti muisti mut edelleen, vaikka ei se oo ennen säestäny mua ku kerran viime keväänä. Sanoi, että oli kuullut mun toisen esityskappaleen jossain leffassa ja oli kuulema heti tullu minä mieleen 
Lisäksi mua ei edes väsytä. Kyllä tää työputki taitaa lopulta ihan hyvin mennä, tänään on päivä 10/12. Enää kaks aamua ja sitte vapaata, ja 11 päivän joululomakin on enää kolmen työvuoron päässä
Tänään pääsee laulamaan kauneimpia joululauluja ja vähän toisenlaisia lauluja uuden singstarin parissa.*iloinen*
Raja 1918 ja mun mahtava ensiesiintymiseni valkokankaalla. 
[size=5]Näyn ehkä noin 5 sekuntia, eikä näy edes kasvoja. =D[/size]
Uusi tilavampi työhuone
Eilen oli super kivaa, iso kiitos siitä kivoille kavereille *sydän*
viikonloppu kokonaisuudessaan :)
On vaan niiiin hyvä olla
kiva päivä ja lopultakin saan koneella olevat musiikit kuulumaan stereoiden kajareista, luksusta!
[q]Amma, 16.12.2007 18:46:
Raja 1918 ja mun mahtava ensiesiintymiseni valkokankaalla. 
[size=5]Näyn ehkä noin 5 sekuntia, eikä näy edes kasvoja. =D[/size]
[/q]Ja Jussi-patsas goes to..
Viikonlopun kotitekoinen turvesauna, oli kyllä niin hauska kokemus että pitää ottaa uusiksi*pepsodent*
taas oli varsin mukava sunday chill murun ja kaverin kanssa pelaillen carcassonnea ja menolippua
sunnuntait on kyl kivoja!
koko viikonloppu oli kaikenkaikkiaan ihan *plur**sydän*
[q]H3li, 29.2.2008 19:20:
uusi auto - toimii! 
[/q]
whopii!!!!!! ja sit ajelulle ku tuut!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,145
- 1,146
- 1,147