päivän :)

Back to häröily O

Loma.

[q]lostgone, 16.12.2007 22:22:
Ja Jussi-patsas goes to..
[/q]
Tää on joku sun henkilökohtainen (näköis)pysti? Aina parempi.

Ai niin. Vaikka leffa olikin karu, julma ja dramaattinen, niin tuli ihan hitusen hihitettyä erinäisille asioille, mm. sille että noin ehkä joka toinen näyttelijä oli Salkkareista. Eikä Risto Kaskilahtea pystyny aluks kattomaan naama peruslukemilla.
Mut se leffa on siis oikeesti ihan hyvä.

http://www.adressit.com/pelastakaa_hifk

täyttä asiaa. pitää vaan toivoo et jotain tapahtuu asialle.

[q]Jago, 1.3.2008 19:26:
Oli tosi kivaa nähä ratikassa ihminen toinenkin ihminen joka hymyili ja katteli ympärilleen. Tunsin suurta yhteenkuuluvaisuuden tunnetta, kun yleensä oon yksin se hullu hymyilijä*plur*
[/q]
Oon viimeks käyttänyt *plur*-hymiötä varmaan puolivuotta - vuosi sitten viimeksi. Huomaa, että ei oo ollut hirveesti pluristeltavaa, mutta että nyt elämä on suuntaamassa taas kaikkeen upeeseen mistä iloita ja pluristella*plur**nauru*

Oli tosi kivaa nähä ratikassa ihminen toinenkin ihminen joka hymyili ja katteli ympärilleen. Tunsin suurta yhteenkuuluvaisuuden tunnetta, kun yleensä oon yksin se hullu hymyilijä*plur*

Oon saanu melkeen kaikki joululahjat ostettua, kiva työpäivä, Ellen ei ole tapellu tänään, mun tukka on kasvanu ja torstaina on duunin pikkujoulut. Ohjelma on toistaiseksi salainen..huu...ainoo mitä tiedetään on se, että pitää olla ulkoiluvaatteet,saunatarvikkeet + bilehilevaatteet. Jännää. ..toiv ei mitään pelottavaa talviurheilua niin..ja ENÄÄ kaks viikkoa ennenku rakas tulee takas kotiin.

Dave Armstrong & Redroche feat. H-Boogie - Love Has Gone (Wez Clarke Remix)

Suihku. Ah, kuinka ihanaa olikaan olla suihkussa.

[q]SyndroDome, 9.5.2009 23:34:
---
Ripzu, 9.5.2009 21:08:
Kolmas kerta Helsinki city puolimaratoni takana.
Tuli oma ennätys 1.40.13 niin se kunto nousee.

---

Ei hullumpaa! :) Pitää ite käydä kanssa kokeilemassa joskus ollut mielessä jo pitkään.
[/q]

Suosittelen! Hieno tapahtuma
Ensi vuonna uudestaan parantelee aikaa...

[q]Rujo Mutantti, 18.12.2007 13:21:
Nörttikerhon pikkujoulut
[/q]
Tarjoiluna lämminta pizzaa ja kylmää cokista

full metal jacket.
ME SO HORNY, ME LOVE YOU LONG TIME!

Tänään pääsee vihdoinkin sairastelun jälkeen tekemään uutta pumppiohjelmaa!*jiihaa**hihu*

Ikää tulee mut ei viisautta näköjää*eikä*

Paketointi. Lahjojen paketointi.

Voisin tehda moista duunikseni paivat pitkat.

tänään oli haastattelu oikeusaputoimistolla, jonne haettiin toimistosihteeriharjottelijaa.
ne sit valitsi mut suoraan haastattelusta, ja työt alkaa 2.1.2008
toi on just sellasta mitä oon halunnutkin tehdä

Koti<3
ipe<3
Kaik<3

[q]Miinapiina, 18.12.2007 11:39:
tänään oli haastattelu oikeusaputoimistolla, jonne haettiin toimistosihteeriharjottelijaa.
[/q]

OI ONNEA!!!!

[q]Miinapiina, 18.12.2007 11:39:
[/q]

on kyl niin loistava juttu!!! millasii työpäivii sulla on?

Ostin juuri liput Lontooseen, helmikuun alkupuolella neljä päivää ja bonuksena kaverin synttärit samana viikonloppuna. Äkkipäätökset on loistavia

treffit klo 16.00 ja olo on muutenkin loistava krapulasta huolimatta.

O