päivän :)

Back to häröily O

Se on perjantai, kun http://www.yle.fi/tekstitv/html/P668_01.html tuo otsikko on muka hauska.

höhöhö

Pääsin harjotteluun sinne paikkaan minne halusinki :) Toivottavasti se täyttää kans mun odotukset ja opin paljon :)

Nyt vois sit rauhassa lähtä tekemään tehosporttailut ja unohtaa kaiken muun mieltä häiritsevän

Guitar Hero 3 ja siitä dragonforcen through fire and flames

[q]mayah, 8.1.2008 15:19:
Uudet kynnet :)
[/q]

Samoin!

Voi lol! Meistä esittelijöistä oli tykätty auto- ja korjaamomessuilla ja nyt Moottori-lehden päätoimittaja halus meidän yhteystiedot. Mihinköhän sitä oikein joutuu

Pääsen toivomaan, että kurkkutulehduskierre loppuu, kun poistetaan asap nielurisat

Näin lähes viikon sängynpohajalla sairastaneena, vähitellen alkaa tuntumaan siltä, että elämä voittaa. Pari muutakin pientä kivaa juttua on piristänyt tänään

tilil noin 170 enempi rahaa ku luulin et siel olis

[q]KooKie, 8.1.2008 14:00:
---
Oon todella kateellinen. Itse oon abaut koko ajan jos jonkinmoisessa räkätaudissa
[/q]

Kuulostaa IMO allergiselta reaktiolta, jos on kokoajan "flunssa".

saan läppärin huollosta, eikä menny edes viikkoakaan
työtkin sujuu ihan kivasti heti näin alkuun, ettei voi taas ku olla vaa tyytsä *sydän*

[q]KooKie, 8.1.2008 14:52:
Joo siis joka kerta kun oon oireeni kertonut, niin ne on testanneet nieluviljelyssä angiinan, mutta joka kerta tulos on ollut negatiivinen. (Btw, mitä lihaskipuja ja hedaria? Voiko ne johtua nielurisoista? Mähän oon särkylääkkeiden valmistajien leivässä pitäjä, joudun napsimaan monesti viikossa pää- ja niskasärkyyn tabuja.) Oon sadasti pyytänyt omalääkäriä pistämään mulle lähetteen nielurisaleikkaukseen, mutta kieltoa on tullut, koska nielurisat kuulemma kuitenkin "suojelee" tartunnoilta. Mä oon oireillut nyt abaut 4-vuotta. :D
[/q]
Ootko varma ettei sulle oo alkanut tulemaan särkylääkepäänsärkyä? Jos niitä joutuu paljon popsimaan, niin ne saattaa myös aiheuttaa tollasta päänsärkyä. Ootko kokeillut jotain venyttelyä tai hierontaa jos päänsärky sillä helpottais?

Mut joo, kyllä toi leikkaus on ihan kiva juttu. Iteltä on leikattu nielu-ja kitarisat joskus pentuna ja sen jälkeen oonkin ollut melko harvoin kunnon räkätaudissa. Tosin, mulla oli tossa syynä se, että en saanut oikein hengitetyksi kun olivat turvonneet niin paljon.

Aurinko *sydän* Nyt ulos happihyppelylle tässä siivoilun ja pakastimen sulattamisen ohessa.*iloinen*

---
ezzy, 8.1.2008 14:46:

Mitä helvettiä, labrassahan ton saa todettua, että onko angiina vai ei? Mulla on ollu labrat negatiivisia kokoajan, ei streptokokkia. Nyt vihdoin alko tuntumaan parhaalta leikkauttaa risat pois. Jos pääsis taas terveiden kirjoihin ekaa kertaa elokuun jälkeen.

Ja oireet on tosiaan samat ku sulla. Varsinainen räkätauti on ollu vaan 2 kertaa tona ainaka, muuten on ollu vaan risat turbona ja kurkku arka ja jonkinverran lihaskipuja ja hedarii jne.

---

(Btw, mitä lihaskipuja ja hedaria? Voiko ne johtua nielurisoista?Mä oon oireillut nyt abaut 4-vuotta. :D
[/q]

4v voi jessus, olis varmaan aika vaihtaa lääkäriä? En mä kyl moista sietäis. Ja siis lihaskivut ja hedarit on kai vaan jotain reaktioita varmaan tulehdukseen ja sen siivittämään vitutukseen :D
Risoihin voi ymmärtääkseni jäädä "pesäkkeitä" jolloin tauti uusiutuu, siks ne leikellään.

vieläkin hymyilyttää eilinen spelailuiltama, oli erikivaa *sydän*

[q]Jutu, 8.1.2008 14:57:
Ootko varma ettei sulle oo alkanut tulemaan särkylääkepäänsärkyä? Jos niitä joutuu paljon popsimaan, niin ne saattaa myös aiheuttaa tollasta päänsärkyä. Ootko kokeillut jotain venyttelyä tai hierontaa jos päänsärky sillä helpottais?

Mut joo, kyllä toi leikkaus on ihan kiva juttu. Iteltä on leikattu nielu-ja kitarisat joskus pentuna ja sen jälkeen oonkin ollut melko harvoin kunnon räkätaudissa. Tosin, mulla oli tossa syynä se, että en saanut oikein hengitetyksi kun olivat turvonneet niin paljon.
[/q]

Joo siis tuntuu, että kaikkea ton päänsäryn kanssa on kokeiltu (paitsi datailun vähentämistä :D).

Tässä alemmassa kuvassa on ilmeisesti tavalliset nielurisat, eli ihan skidit. Sininen väri demonstroi mun nielurisojen kokoa mukavimmillaankin ja keltainen sitä, miltä ne näyttää ärtyneinä, eli n. kerran kuukaudessa/kahdessa.

Ps. Love my photari skillz. :DDD

Perjantai Ja tänään combat [size=9]toivottavasti rokotusolkapää ei kipeydy[/size]

ezzy, 8.1.2008 14:46:

-angiinakeskustelua-
[/q]

Hei mä oonkin kirjoittanut tästä aiheesta tonne sairastuvan puolelle, quottaan sinne tästä!

Mut tän päivän :) on, taas kerran, noi mun tytöt tuolla koulussa. Oisin häipynyt tänäänkin ekan tunni jälkeen, jos seura ei ois niin hervottoman ihanaa. Pelastavat jokaisen muuten niin totaalisen turhan päivän *sydän*

Emsimmäinen livetreeni liittyen seuraavaan keikkaan takana. ^^
Tosin, nyt vaihtuu hieman järjestys ja muuta sellaista. Mutta kivaa oli taas soitella.

Jäin aamulla jumiin jonkun naisen sateenvarjoon (mun podin kuulokkeiden piuha jotenki ihmeellisesti kierty sen sateenvarjon kädensijan ympärille kun kävelin ohitte) en voinu todeta muuta kuin "Jaa, myö sitte jäätii jumiin toisiimme". Koko tilanne kyllä hymyilytti aika lailla

Vangeliksen Rachel's Songia kuunnellessa muistuu mieleen eilisilta ja -yö murun viekussa. Rakastan. *sydän*

O