päivän :)

Back to häröily O

Eiliset naureskelut kullan kans.. oli ihan älyvapaa juttu mut naurettii molemmat vedet silmis...

[q]domi, 9.1.2008 19:20:
Silloin kun ei vituta, on kiva tehdä kotihommia.

Silloin kun vituttaa, tekee mieli vain huutaa kikkeleitä irkissä.

Tänään ei vituttanut, ja olin ahkera :) Minusta tulee vielä hyvä vaimo.
[/q]

Onko Domin paikka Hellan ja tossun välissä? :)

Tosin se on ihan totta, koti-isän/oloneuvoksen työ ei ole ollenkaan hassumpaa silloin tällöin. :)

Lainavauvva tulee kylään

Jee jee, mun 'klubbari-lataa-tosi-hitaasti' -onkelma ratkesi, kiitos Sapsu

Ja nyt on taas semmoi olo lihaksissa et on treenannu, ja sepä tuntuu hyvältä se Uusi putki päälle nyt vaan!

kyllä ne ystävät vaa jotka välittää ja potkii kun on aihetta! *hali**sydän*

ehkä maailman oikeudenmukaisin snägärimylly jota äsken tuli todistettua :D

Herkullinen pizza

[q]Steven Hoaks, 21.7.2008 15:05:
Olit vielä hölmömpi kun mitä mä aluksi ajattelin
[/q]
Kuvittelet vaan. Oot hengitellyt liikaa pakokaasuja siellä teidän taukotilan partsilta. Parempi varmaan ettet liian kauaa kerralla vietä aikaa siellä.

Mullapa on töissä karkkipussi

7 vk:n tauon (*pökr* en tajunnu et laiskottelin oikeesti noin kauan!)
oli ihana saada vihdoin raahattua itsensä jumppaan ja kaiken
kruunasi takasin ko. salille tullut lempiohjaajani

Palkkakuitti

On ollu taas reippailu päivä, kaikenlaista hommaillu ja enää ois silitys ja kynsien lakkaus jälellä jotka menee Housea katellessa Viikko menny ihanan nopsasti ja huomenna aamulla taas salille

vihdoinkin yhestä tentistä läpi!

Aiheen X luennoitsija/opettaja aiheenvalinnastani: ensimmäistä kertaa näitä kursseja pitäessäni on tullut halu varastaa jonkun idea.
Pieniä paineita onnistumisen suhteen ehkä taas joo.

Mun hevonen, on se vaan niin ihana otus *sydän*

Sykemittarin osto on kyl vaa yksinkertaisesti ollu yks mun viisaimmista hankinnoista viime vuonna.

Melkeen pakattuna, huomenna Hämeeseen ja illalla Päivin kaa viinille yhteen kivaan baariin :P

Huomenna Ouluun:)

Sain kuulla tuossa jokunen aika sitten että mun entiset rakkaat hoitopollet on edelleen elossa ja ei asu oikeestaan kovinkaan kaukana. Viettävät ansattuja eläkepäiviä vanhan tutun luona. Itku meinas ilosta päästä

*sydän*

[q]Hyzenthlay, 10.1.2008 21:41:
uus työpaikka!
[/q]
onnee!
toi on kyl niin siistiä :)

O