päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,169
- 1,170
- 1,171
- 1,172
- 1,173
- ...
- 2,345
- Seuraava »
[q]pirpeli, 16.1.2008 10:25:
Mä alotan ens maanantaina työt eteläisessä sosiaalisessa nuorisotyöyksikössä Turussa :)
Toukokuun loppuun määräaikanen pesti, parhautta!
[/q]
Onnee!
Itsellä :)-aiheet ollu vähissä mut eiköhän se viimestään viikonloppuna iloksi muutu..
leipominen! pullat kohoamassa
töis on hupaisaa kun on uus työkaveri jonka kans tullaan melkosen hyvin juttuun 
sit tilasin tos vähä cd:itä ja parit dvd:t, jeah, törsäämiskausi 
hilpee fiilis kaikenkaikkiaan, ja huomenna vapaata, saa nukkua niin pitkään ku lystää!
[q]happosepi, 16.1.2008 22:53:
Onnee!
Itsellä :)-aiheet ollu vähissä mut eiköhän se viimestään viikonloppuna iloksi muutu..
[/q]
Kiitos! Ja aivan varmasti tilanne muuttuu, viimestään viikonloppuna!
[q]astaroth, 28.3.2009 02:04:
ehkä maailman oikeudenmukaisin snägärimylly jota äsken tuli todistettua :D
[/q]
Valtion (tai sedun) pitäis tarjota onnelasta ym tyylisistä mestoista kotiin lähteville aina makkaravoileipä ja taksi kotiin niin tässä maassa tehtäis vain murto-osa niistä pahoinpitelyistä mitä nyt. 
Mut saa silti kertoa mehukkaita yksityiskohtia.
löysin uuden tuttavuuden bändiosastolla
tykkää, tykkää*joo*
Suklaa Mövenpick. 
Hassu kissa, jolla on ehkä nääääääääääin iso ego. Toteuttaa mm. menestyksekkäästi periaatetta "ken perseensä nostaa, se paikkansa menettää" ja jos yrittää istua omalle paikalleen takas, se ei korvaansa lotkauta eikä ruhoaan siirrä. Ja välillä se saa sinkoilukohtauksia.
[size=6]Oon kyllä kissoille allerginen, mut tää o(lkoo)n hyvää siedätyshoitoa. Ei ole mun oma kissa.[/size]
Saamassani mailissa luki: "Osaat kyllä ottaa PIRUN HIENOJA kuvia!!! Prskeles!" *pepsodent*[size=6]Ja tää kommentti tuli sellaselta ehkä reilu 3-kymmpiseltä naisihmiseltä. Eikä ne kuvat oo yhtä hienoja kuin esmes Caron, Stefun tai Jonen, mutta silti hymyilyttää.[/size]
Enää yks työpäivä ja pitkä lento ja aurinko kutsuu!
http://www.pulju.net/shop/product_details.php?p=1170
tuli vihdoin postista ja ei kyl oo hehkutettu turhaan. siis vittu 2 tippaa otin ja suu on aivan tulessa, en oo ikinä maistanu mitään näin tulista. ja maku on aivan loistava, pakko tehä jauhelihakeittoo ja heittää tätä sekaan :)
Treffit
Mikä ärsyttää?
[q]tiiplis, 16.1.2008 21:07:
Tyhmyyden lajit: on tyhmä kuin saapas (aika vtun tyhmä), sit on tyhmä kuin pähkinä (todella tyhmä) ja sit on saapas täynnä pähkinöitä (FUBAR)
[/q]
=D
päivän :(
[q]plink, 17.1.2008 14:17:
täs mun työtuolissa on saatanan huono nukkua. kokoaika meinaa valua lattioille :/
[/q]
Sun pitää laittaa siihen tuoliin turvavyö. Tai käyttää Jesseä.
Toisten tutus on toisten ilo. Kiitti.
Vapaapäivä
[q]a-j, 17.1.2008 17:33:
kaupan kassapoika

[/q]
piristystä päivään
Ystävän tekemä ihana kasvohoito
kiitos Salla
Siivosin tänään kylppärin. Yht'äkkiä tuli joku raivonpuuska kun se näytti niin paskaselta (vähän pölynen :P) ja puunasin lattiat, putket ja pöntön. Nyt on sitten puhdasta *hihu*. Sitten jos huomenna jaksais vaikka muun kämpän siivota niin vois hyvillä mielin alottaa viikonlopun.
Tänään kuuntelee Julmaa Henrii ja syrjäytyneitä
Eetu tulee mun luo 
Ja nyt se ei enää lähe minnekkään pois.
Alotettiin kattomaan eilen yhtä Survivor-kautta, se missä ne on Kiinassa
Tästä tulee kivaa
kolmas päivä wienissä, ja hittolainen, toissapäivänä oltii flexissä ja eilen oltii fluc nimises paikassa, ihan tajuttoman asiallisia mestoja jotka näyttää totaali ug:lta, tyyliä tuntu ku olis menny suoraa jonnekki sodan aikasee kellarii, ei tosiaa mitää hienosto diivailuja, sekä jatkuvasti hyvää rumpu bassoo... tänää jonnekki kukkulalle uimaa mist näkee koko wienin ja illasta taas bileisii. hyvin on loma alkanu
Viikonloppu :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,169
- 1,170
- 1,171
- 1,172
- 1,173
- ...
- 2,345
- Seuraava »