päivän :)

Back to häröily O

Viime yönä kadonnut puhlin löyty!
Kerranki otin taksista kuitin mukaan ja heti oli hyötyä*hymy*

ttu meidän koira on typerä :DD Se oli taas puuhastellut omiaan iltapäivällä ja levittänyt mutsin keskeneräisen neuleen langat ympäri olohuonetta. Oman ruokansa onnistui myös levittäämään keittiön lattialle hyvin ajoitetulla hypyllä. Idioottibeagle on ihan sekasin :DD

Meille tuli tänään uusi "vauva":
australianterrieri Sani 6 kk *sydän*

Ei hitto, kyllä se lähestyy taas nopeasti!*hikoil**aplodit**sydän*

Postin seasta löytyi kortti Uudesta-Seelannista *sydän* Kaveri on ollut monta kuukautta jo reissussa ja on ihan älytön ikävä sitä

[q]a-j, 14.1.2008 16:23:
L-koodi jatkuu!!
[/q]

Komppaan Tätä on odotettu.

Kävin siskon luona ja näin sen nuoremman pojan kolme ensi askelta

Viisaudenhammas poistettu. Hammaslääkäri <3.

Kiwaa ku välil tapahtuu ihan sellasii oikeudenmukasii jutskii ja asiat alkaa näyttää järjestyvän..*piis**pepsodent**hymy*

Kiukku lähti Myllykosken virtauksen mukaan. Ois päänsärkykin voinut lähteä samalla kertaa.

[q]anis, 9.5.2008 08:38:
Olispa jo ilta...
[/q]

uih, samis

L-koodi jatkuu!!

[q]Hitchhiker, 5.7.2008 13:37:
En tiedä kumpaa tekisi, lähtisikö Ruisrockiin vai kaverin luokse Helsinkiin. Helsinkiin lähtiessä menisi tosi myöhäiseksi ja en viitseisi olla myöhään perillä mutta taas toisaalta en ole varma onko joku muu menossa Ruissaloon. *ArPoOkOlIkOlLa*, minkä takia asetin taasen itseni näin hankalaan tilanteeseen prkl.
[/q]

No onneksi huomasin kellon olevan jo niin paljon ettei Helsinkiin enää kannata lähteä, joten till da Ruisrock.

chisu - mun koti ei oo täällä *sydän*

Sain iiiiison sängyn vihdoinkin!
Leveyttä kaks metriä ja pituutta sitäkin enemmän, jee! Tässä on nyt tullut 20 vuotta nukuttua semmosella pikkusella pedillä niin oon ihan onnessain

Yks luistaa ratareissuistaan mun huonon päivän takia. En valita.

Roolipelisessio! Meni vähän hitaasti eteenpäin mut silti nää on aina kivoja nää pelipäivät Pitää vaan vähän optimoida lisää mun puolituis-druidiani

Tänään kampaajalle vihdoin

dna mainos bussissa: "mokkula tuo internetin mihin tahansa. Jopa Turkuun."

[q]mayah, 15.1.2008 12:25:
---
ezzy, 15.1.2008 11:45:
5000. viesti klubbariin

---

Off-topikkaaja http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=42740;sivu=1
[/q]

sori, en seuraa tunkiota ts. en tienny moisesta topicista :)

O