päivän :)

Back to häröily O

- Asiakkaat ovat maksaneet osan laskuistaan = voin maksaa omani.
- Kun yöllä menin rättiväsyneenä nukkumaan vierestä kuului suloista tuhinaa ja heti makuulle päästyäni vierestä hakeuduttiin kainaloon ja rutistettiin kovaa. *sydän*

[q]Jone, 18.2.2008 08:45:

- Kun yöllä menin rättiväsyneenä nukkumaan vierestä kuului suloista tuhinaa ja heti makuulle päästyäni vierestä hakeuduttiin kainaloon ja rutistettiin kovaa. *sydän*
[/q]

PURRRRR!!!! ompa suloista

Oma päivän :)
Kohta tuoreita sämpylöitä mitä leivoin ja sit pelaan nintendoa mun ikivanhalla nintendo masiinalla, parhautta <3

-ollut tosi kiva vkl
-uus nintendo wii, jeiii!
-BBE - seven days and one week joka soi nyt *sydän*
-on aika hyvä fiilis :)

-M

uuet sennheiserit

Eilisen päivän :)
- Parhaan kaverin kanssa hengailua Karjaalla + hyvää ruokaa Knäppenissä (suosittelen)
- Sauna illalla samaisen kaverin isän+naisen luona + taas hyvää ruokaa *hali**plur*
- Supercoolit

Oli kiva päivä, jäi hyvä mieli ja sai lisää potkua kahta viimeistä työvuoroa varten ennenkuin kesäloma alkaa.

Saikkunyhjäilypäivä kotona, nyt vähän olutta ja huomenna hyvät bileet ihanien ihmisten kanssa :)
Tekee kumman hyvää olla ihan kokonainen päivä yksin ja rentoutua ja nautiskella ja ajatella ja voi plur oon humalassa :D:D

mukava työpäivä :)

Talviloma!!
Ja kohta tulee tellusta huippumallit... Hömppävaara!!

Palkallinen harjoittelupaikka ihan "oikeissa töissä"

ja Intian tuliaiset :)

sain kivan kortin nycist asti, yheltä todella sydämelliseltä ihmiseltä. Thänks! <3

Some people I know... kaverilta loppu alkuillasta liikenteessä ollessamme akku kännystä, ja voi tätä logiikan riemuvoittoa, eka asia mikä herralle tuli mieleen oli mennä ostamaan uus laturi. Mikäs siinä, kurvattiin ostoskeskuksen pihaan ja kaveri jolkottelee laturia hakemaan. Hitusen nauratti ku kaveri tuli takas, totes et liike missä sen luuriin sopivia tarvikkeita myydään oli jo menny kiinni, ja alko esittelemään uutta kännykäänsä. Ei ihan joka jätkä osta uutta puhelinta siks et akku on loppu. :D

Superbonussektori: Redrumin sikamaanantai oli nimensä arvonen, en kyl muista koska oisin nähny viimeks noin törkeetä menoo, onneks jakso ottaa koko homman huumorilla siitä huolimatta et olin kuskina. :D

Sama siistismi vaan pysyy ja paranoo

Aaaaah, elämäääää

Ostin ehkä maailman ihanimman asunnon Vallilasta *sydän* Olihan se vähän kallis, mutta ainahan mä olen köyhä ollut, joten siihen ei mitään muutosta Pääsen muuttaa just prikulleen sille alueelle missä olen halunnutkin asua, jeiiii! Tosin asunto vapautuu vasta parin kuukauden päästä, joten mukavahan se on loisia frendeillä siihen asti

*sydän* Vallila *sydän*

mmmm... mustikkapiirakka!!

Sain töistä kaksi? ruotsin risteilyn lahjakorttia.

Löysin kivan laukun kaupasta!
Muutenkin alkanu päivä hyvin.

Takana aivan ihana kahden viikon loma Meksikossa *sydän*

Mua alkaa ehkä jopa jo hymyilyttämään se, etten nää tässä päivässä vieläkään mitään hyvää :D

treeni ja sen jälkeinen rauhoittumishetki.. nii ja aamu kullan kaa.. *sydän*

O