päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,194
- 1,195
- 1,196
- 1,197
- 1,198
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Oon koittanut saada itseäni hereille kuudesta asti ja pääsin vihdoin noin puoli tuntia sitten ylös sängystä. On pikkasen känkkäränkkä-aamu, koska muutama tekemätön pikkuduuni stressaa ja flunssa painaa päälle.
Tsemppasin vähän (olin siis sen verran känkkäränkkänä et ihan jo puhuminen vaati tsemppaamista) ja sanoin kullalle et musta on kiva kuinka se pääsee 15 minuutissa herättyään sellaiseen mukavia höpöttelevään tilaan ja se sanoi takaisin et "no kai sitä nyt pääsee kun saa herää tollasen komistuksen vierestä."
Päivä on pelastettu. Kuinka joku osaakin sanoa noin kivasti kun toisella on kehno startti? Mässiv lööv. *sydän*
Näyttäs aika pyöräilypäivältä, sunnuntaina oli päivällä jo niin lämmin, että kun ajo Larun sillan yli ja jäät oli hävinny, oli ihan keväinen olo! *sydän*
Ihana auringonpaiste
Pääsen tallille tänään ja eilisestä tampereen reissusta jäi niin hyvä fiilis kun löyty juuri oikeat kankaat hääpukuun *sydän*
Tänään Laserpoint mitä oon kovasti odotellu*jiihaa*!
[q]ezzy, 20.2.2008 12:18:
Oot ostanu muijalles gigolon?
[/q]
No jostain syystä se pitää mua ihan kelvollisena. Oon kuulma ihan jees vaiks kuolaan ja kuorsaan nukkuessani. Musta noi on kaksi mun pienintä vikaani, mutta hyvä et oon onnistunut piilottamaan loput.
[q]ezzy, 20.2.2008 12:18:
Mun otti auton aamulla, heitti mut duuniin ja lähti shoppailee :(
[/q]
Sano nyt et vielä sun rahoilla? Hyvä mies, niin sitä pitää.
kolme päivää vapaata
mun kadonneet matkatavarat löyty, huh! laukussa oli
esim. yli 40 vinyyliä ja kasa vanohja Nintendo -ja Sega
-pelejä... oli melkein pala kurkussa ku laukku katosi :D
Ah, täydellinen aamukävely hepan kanssa. Puolitoista tuntia salpausselän lukkoja ylösalas, monta kilsaa kumpuilevaa peltoa ja piitkiä metsäpolkuja. *sydän*
Äskönen saunominen *sydän* On kuitenki sen verran harvinaista herkkua et kyllä kelpas köllötellä lauteilla ja tehä rentouttava kasvohoito *sydän*
Aamupala. :)
Ja tietty se, että paras ystäväni huomaavaisesti soitti viideltä aamulla kun puhelimeni ei ollut äänettömällä ja edessä herätys puoli seitsemältä.
- Kaverit, jotka ovat eilisiltana täyttäneet mun sähköpostin tsemppaamisilla ja kannustuksilla pistää nimet paperiin ja muuttaa jenkkeihin vuodeksi. Ihanaa kun mun rakkaimmat haluaa lähettää mut atlantin toiselle puolelle <3
- Eilen hyvässä hengessä käyty rakentava parisuhteen tulevaisuuskeskustelu "ei seurustella mutta ollaan exclusive ja nimitän sua kullaksi" -tyypin kanssa <3
- Kunnarin Lifter, joka soi repeatilla <3
Saatiin mökki kesäkuntoon.
[q]Santutar, 21.2.2008 09:52:
Kissa hyppäs klo. 9 aamulla naaman päälle ja ilmoitti et häntä voi nytte silitellä
Ei tolle otukselle voi olla vihanen 
[/q]
kissat *sydän*
Olen vaan iloinen, muutosta ilmassa ja viel positiivisella tavalla:D
Joopati joo, enpä kyllä nyt muista millon olis tullu tanssittua niin paljon kuin tänä iltana/yönä tuolla X-itissä*hihu* Kroppa on ihan rikki, olo on väsynyt mutta silti niin miltei euforinen kun tuli piiskattua rekkamiehen kroppaansa ainakin omasta mielestään mahdottomiin suorituksiin....*uuh* ...mutta hauskaa oli... *jiihaa**hymy* ....mut jos yx Joensuussa majaileva neiti olis ollu mukana, olisi ilta ollut täydellinen... *sydän**nyyh**joo*
edit: väsyneenä tehtyjä typoja...
Kissa hyppäs klo. 9 aamulla naaman päälle ja ilmoitti et häntä voi nytte silitellä
Ei tolle otukselle voi olla vihanen
On kyl aika ylenpalttisen tyytyväinen olo monin puolin.
Oli mukava palata töihin sairastelun jälkeen, täällä on mukavia ihmisiä, kaikki sujuu hiljaisen hiihtolomakauden ansiosta kuin tanssi (sellainen raukea valssi, vaikkapa), ja tämä on mielekästä käyttöä omalle ajalle - ja mikä tärkeintä, palkka juoksee vaikka olisi kuinka hiljaista. Siitä taas saa turvallisuudentunnetta, vaikka onkin isoja laskuja painamassa niskaan niin tietää että kun on kiinteät tulot niin ne saa hoidettua pois ajallaan. 
Viikonloppu oli tavallaan aika katastrofi ja alkuviikko meni vuoteen omana, mutta toisaalta siinä päätyi viettämään paljon aikaa toisen kanssa - ja oikeasti toisen kanssa eikä molemmat omilla tietokoneilla - ja se teki kyllä hyvää. Oli sairastelun väärti.
Onneks enää nää kaks pvää ja sitten pääsee kahden päivän vapaalle : )
jihaaaaaaaaa
Päässä pyörii vaan sisustaminen
On kaikkee ihanaa hankittavaa! Nyt kun jumalaton stressi laukes asuntokuvioista, kaikki on vaan niiiiiiiiin kivaa
*sydän*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,194
- 1,195
- 1,196
- 1,197
- 1,198
- ...
- 2,345
- Seuraava »