päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,201
- 1,202
- 1,203
- 1,204
- 1,205
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Aurinko todellakin. Ja kohta lähden hakemaan uutta kuvaa pohkeisiin *sydän*
Heräsin ainakin ajoissa
[q]^Petunia, 26.2.2008 19:03:
---
Verano, 26.2.2008 13:08:
Linkin Park tulee Provinssiin!! *pökr* 
Mä niin oon hyppimässä korkeelle siellä!
---
OMG OMG!!! *jiihaa**aplodit**pökr*
Koska tää Provinssi nyt sit on????
Mooon Niiin Täääällä!! 
[/q]
13. - 15. kesäkuuta. Suosittelen lämpimästi*joo*!
Reenit.. sai purkaa taas vitutusta oikee huolella *sydän*
[q]aapee, 1.6.2005 17:30:
Olipa töissä niin löysä päivä sitten että ei vielä koskaan minun kahden vuoden rekkailu-urani aikana.
Amusella olisi pitänyt lähteä Hankoon jakamaan n.20 eri paikkaan tavaraa mutta totesin siinä aamulla sitten että autossa oli tasonostin paskana... ...ja eiku Lohjalle Scanialle ja korjauksessa meni koko päivä kun vikaa ei meinannut rueta löytymään... ..meni muutama kuppi kaakaota, onnex sekin ilmaista.*hihu*
[/q]
Nooh,tänään pääsin tuolla samaisella autolla Hankoon asti ja sain käytyä viemässä tavaraa n. 20 paikkaan kunnes auto sitten pääkadulla (Esplanadi) päätti sylkäistä moottoriöljyt pitkin katua... ..noh, kun rekassa on hieman enemmän koneessä sitä öljyä niin eihän ne merkkivalot heti syty vaan kerkesin ajaa n. kilsan ennenku huomasin että jotain on vialla. Kurvasin kylmäaseman pihaan, vitutuspäissäni soitin pomolle tapahtuneesta ja painuin syömään. Kun tulin takasin autolle ja sain kipattua kopin nurin niin kappas kappas, koppalakithan ne päräytti paikalle.. ..tulivat ottamaan tietoja ylös ja kertomaan että palokunta on siellä kilsan päässä siivoamassa auton aikaansaannoksia ja autoa seurannutta öljyvanaa... ...että, lyhykäisyydessään sain sitten Hangon poliisin ja palokunnan liikkeelle tolleen "työn ohessa"... ...ai niin, koko päivän paistoi aurinko joten mitäs siinä sitten, otin tietysti kolme palkallista tuntia aurinkoa hinausautoa odotellessa...*nauru*
Viikonloppu ja rauhaa. :)
[q]Gini, 27.2.2008 10:44:
Niin ja Petra, sitä tarkastajaa EI tarvi päästää sisälle, vaikka ei oliskaan samanlaista petoa vahtimassa ku meillä!*vink**vink* Tosin, nyt jo vähän myöhäistä sanoo mitään.
[/q]
Mun ei tarvinnu ees päästää sitä sisään asti, kyllä se siihen eteiseen saakka kuuli että mulla telkkari on
Ja kyllä Miukuri ois sen hoitanu jos sisälle saakka ois tullu, sulattanu sen sydämmen niin ettei se ois huomannu telkkuu enää olleskaa 
Täytyy myöntää et tykkään tuosta joka päivä aina promillen verran enemmän
[q]astaroth, 26.2.2008 14:43:
wtf? en oo turhan kauan odottanu noiden buukkausta. joutuuko sitä nyt ekaa kertaa elämässä lähteä festareille ja kiertää usemmat kans :D
[/q]
vitura, kait sitä on pakko lähtee ekaa kertaa festareille
KIKSU
[q]H3li, 27.2.2008 15:17:
whineeminen auttaa:
sain kunnon duunia, uuden auton ja hyvä mielen o/
[/q]
khuuuuuul 
uudest autost tulee ain hyvä mieli 
ja duunistkii...
Vedin töissä hemmetin hyvän presentaation ryhmälle tuntemattomia vaikka pelkään esiintymistä yli kaiken.
Edelleen ihan fiiliksissä
Pepperoni aurajuusto pizza
[q]alphamagic, 27.2.2008 16:41:
Vedin töissä hemmetin hyvän presentaation ryhmälle tuntemattomia vaikka pelkään esiintymistä yli kaiken.
[/q]
No en nyt tiedä, on sul yleensä aika show pystyssä
Mut en ihmettele ettetkö sä ois just hyvä kouluttaja, otat ainakin hyvän kontaktin ihmisiin
whineeminen auttaa:
[q]H3li, 27.2.2008 15:17:
whineeminen auttaa:
[/q]
hienoo hienoo!!!!!!!!!!
tänää tuli mun paketti postii
vähä uutta vaatetusta. ainoo et siit puuttu yks tuote
Solkku karkotti kyymän ja väsyn, tästä tuleekin varmaan ihan kiva päivä
Tyytyväinen iPhoneen!
[q]-Santtu-, 28.2.2008 09:03:
Tilasin 4 palapeliä Saksasta*plur* Hienoja!
..mä oon ihan totaalisen hurahtanut, oon väkertäny täs viimeset 3 vkoa palapelejä tahdilla 1000palaa/viikko..*tirsk*
[/q]
Säästätkö sä noita mitenkään kun ne valmistuu? Esim. kehyksiin tai rullamatolle, jne... Mulla aina lopahtaa kiinnostus noihin siinä vaiheessa kun ne pitäis hajottaa takaisin laatikkoon kasaamisen jälkeen
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,201
- 1,202
- 1,203
- 1,204
- 1,205
- ...
- 2,345
- Seuraava »