päivän :)

Back to häröily O

kauppaan oli tullu pupujussin kevätrakeita

[q]Tya, 25.4.2010 21:32:
Päivä kiipeilty kallioilla auringossa ja hyvässä seurassa, niiiiin parasta! *sydän*
[/q]

En tiä onko kyse ihan siitä ihtestään eli teh official kalliokiipeilystä, mutta jos on, niin miun pitäs kyä päästä ehottomasti kans moista joskus kokeilemmaan! Vähän kyllä jännää, kun luonnonkivet voi muljahdella miten sattuu, hitusen turvallisempi fiilis sisäseinillä. :P Sen verran mamis oon kuitennii! Mut jännät jutut ne kiehtoo silti!

aurinko

-M

[q]sapeli, 28.2.2008 09:07:
---
-Santtu-, 28.2.2008 09:03:
Tilasin 4 palapeliä Saksasta*plur* Hienoja!

..mä oon ihan totaalisen hurahtanut, oon väkertäny täs viimeset 3 vkoa palapelejä tahdilla 1000palaa/viikko..*tirsk*

---

Säästätkö sä noita mitenkään kun ne valmistuu? Esim. kehyksiin tai rullamatolle, jne... Mulla aina lopahtaa kiinnostus noihin siinä vaiheessa kun ne pitäis hajottaa takaisin laatikkoon kasaamisen jälkeen
[/q]

Säästän*joo* Esim. Tiimarista saa sellaisia "vaihtokuvakehyksiä" joissa tulee lasi kiinni vaneritaustaan sellaisilla "metallinipsuttimilla". Palapeli pysyy siinä ilman liimaamista*hymy* Ne on vieläpä tosi edullisia. Ravensburgerin rullausmatto löytyy kans, se on ihan ässä!

Helteet *sydän*

Reppu jo "melkeen" pakattu (lue kamat levitelty pitkin ja poikin) huomenna sitten reppu taas selkään ja matka jatkuu

reissumiestä vaisto vie, älä kysy minne johtaa tie diu diu

----->

[q]martina, 24.2.2008 20:17:
sain tänään lahjaksi radio-ohjattavan helikopterin.
[/q]

voi vittu sinäkin *pökr* voitte ny sit tonin kans ottaa matseja et kumman lentää nopeemmin jne *toktok*

Tunti vielä duunia ja sitten ansaittu vapaapäivä. Tänään tosiaankin Tavastialle ja huomenna Vaasaan. Ja sitten lauantaina hyvässä hapessa iltavuoroon : D

[q]Mellu-, 28.2.2008 12:08:
---
martina, 24.2.2008 20:17:

---

voi vittu sinäkin *pökr* voitte ny sit tonin kans ottaa matseja et kumman lentää nopeemmin jne *toktok*
[/q]

Paitsi mä oon hajottanu omani jo aikoi sitte.

uudet hiusset

[q]tiiplis, 28.2.2008 15:25:

ÄÄÄÄÄÄÄK en malta odottaa sun raporttipuhelua
[/q]

khihihihihihhi

[q]tiiplis
Edit: ai niin Kiss tekee kuin tekeekin toisen illan, liput tulee myyntiin maanantaina
[/q]

oi, hienoo

http://www.flammabul.com/temp/kotipojat_omistaa.jpg

*sydän* Onni on oma uusi toimisto ja hyvä ystävä siellä seurana *sydän*

Huaa!!! Töissä on kivaa, iso kivi putos harteilta eilen, kun saatiin merkittävä urakka hienosti hoidettua ja saatiin parit kehutkin (plus paljon kritiikkiä, mut ei haittaa, tää on silti iso voitto). Ja vapaa-aikanakin on ollu viime aikoina niin superkivaa, ettei oikein pysty sisäistämään...*ding* :)

[q]Lumpy, 28.2.2008 12:53:
---
Mellu-, 28.2.2008 12:08:
---
martina, 24.2.2008 20:17:

---

---

Paitsi mä oon hajottanu omani jo aikoi sitte.
[/q]

Hahhahaa...Miten mä en oo yhtään yllättyny...*hymy*

Lauantaina pääsee kokeilee HotJoogaa

2 viikkoa vielä pitäisi jaksaa:S

palkankorotus

[q]Miinapiina, 28.2.2008 11:17:
eilen oli kivaa
ja sain illalla viel kivan viestin
[/q]

Oi tota nuorta lempeä

:)

About kaikki tällä hetkellä:)

-Opiskelu (jatkuu syksyllä)
-Työt (jatkuvat samojen tyyppien kanssa tällä kertaa Länsiväylän kupeessa)
-Naiset (tai noh, yksi vaan)
-Pintaremontoitu kämppä (valmis tänään)
-Fillarimessut (maksuttomat liput)

:)

Aivotärähdys alkaa hellittää. ^__^Enää vaan välillä päässä kuuluu joku ihme humina. Toivottavasti lähtee joskus pois. Mutta tuntuu että tinnitus väheni tärähdyksen myötä. *täh*

O