päivän :)

Back to häröily O

Kyllä saa olla ylpeä että asuu irlannissa:

Ei espanjallakaan kovin hyvin mene:

Vitun euroviisut <3

On ylpeä olo kun 2 maata jotka lähellä sydäntä noinkin vahvoja ehdokkaita, Suomi & Irlanti. Varma voitto euroviisuissa tänäkin vuonna.

Mukava tulla töihin kun ei oo viime viikolta jäänyt mitään kesken. Niin, ja tänään taitaa tulla jo korkeampaa palkkaakin!

2 kenttälippua Kissin keikalle woooohoooooo

Kiitos asianosaiselle, you rock ja tulet sen kyllä lauantaina huomaamaan

Vajaat kaks viikkoo ja lähtö leville!

tj 50 ( olin laskenu itelleni 10 päivää liikaa TJ:tä) jeeejeeeee!!!

[q]Miinapiina, 3.3.2008 13:20:
lounas mamma mariassa hyvässä seurassa
[/q]

whatwhat!!? (in the butt)

Kämppä kiiltää puhtauttaan.

Tiskit tiskattu [x]
Lattiat pesty [x]
Pölyt pyyhitty [x]
Pyykit pesty ja kuivumassa [x]

Voi hyvillä mielin rentoutua elokuvan parissa.

lounas mamma mariassa hyvässä seurassa

Uusi koti
Ihana mies
Suloiset kissat
Duuni
Lumi
Aurinko
Elämä

Aika jees, mä sanon

Työssäoppimispaikka hommattu :)

Paljon rakkautta ystävälle ja työkaverille. Mulla on tänään huono päivä, joten sinkoilen salamoita perseestäni kaikkiin mahdollisiin ilmansuuntiin jos joku antaa vähänkin siihen syytä. Äskeinen puhelu piristi.

Ystävä *lapsekkaalla kimeällä äänellä*:
"Sain pistää just asiakkaalle laskun. Höhöhö. Voivoi. Pallit paisuu. Höhö."

Putosin ja nyt oon ihan hyvällä tuulella.

Visiitti kättärillä ja pienen käärön sylissä pito.

[q]tiiplis, 3.3.2008 15:23:

Mitämitämitämitämitääääääh???????? Onkstää sitä mitä mää luulen sen olevan??????

Edit: toive kesäloman ajankohdasta menee vissiin läpi, jee saan viettää yhteisen lomaviikon mieheni kanssa *sydän*
[/q]

oijjj, hieno homma toi kesälomajutska

[q]crissy, 3.3.2008 15:44:

[/q]

uteliaille tiedoksi, olin ihan vaan mein juristin kanssa lounastaas...
(mut kyllä mulle muukin seura lounaille kelpais *vink*)

Oli ihanaa naurattaa kavereita pitkästä aikaa eilen ja tuparien merkeissä sai mässätä paljon hyvää safkaakin. :)

[q]Miinapiina, 3.3.2008 16:23:
---
tiiplis, 3.3.2008 15:23:

Mitämitämitämitämitääääääh???????? Onkstää sitä mitä mää luulen sen olevan??????

Edit: toive kesäloman ajankohdasta menee vissiin läpi, jee saan viettää yhteisen lomaviikon mieheni kanssa *sydän*

---

oijjj, hieno homma toi kesälomajutska

---
crissy, 3.3.2008 15:44:

---

uteliaille tiedoksi, olin ihan vaan mein juristin kanssa lounastaas...
(mut kyllä mulle muukin seura lounaille kelpais *vink*)
[/q]

aaaa mä ku kuvittelin et tää olis ollu sellanen kröhöm..

Mut, ettei ihan OT:ksi menis, niin mun päivän :) on hauskat ja ihunat kamulit. <3

-Viikonloppuna (joulupäivänä) sain kehuja kotikylän tytöiltä siitä millainen minusta on parin eteläsuomessa vietetyn vuoden jälkeen tullut... (yksi niistä myönsi että olisin saanu joulukinkkua jos neiti ei ois ollu varattu)
-Kävi tossa yksi kaveri kylässä joka pelasti tän päivän, tällä pikkukylällä kun ei ole hirveästi noita aktiviteetteja joilla itseään viihdyttäisi...onneksi täältä pääsee huomenna pois.*joo*

Äiti. :P

Tutustuin tuossa viime viikonloppuna parin kaverin kautta erääseen virolaiseen tyttöön joka oli tullut asumaan erään toisen suomessa reilun vuoden asuneen kaverinsa luokse pakoon perseelleen mennyttä elämäänsä Virossa. Tällä tytöllä ei ole omaa rahaa koska ei ole missään töissä eikä koulussa ja kun kyselimme hänen vanhemmistaan niin kertoi äitinsä asuvan Englannissa ja isästään kysyessämme melkein purskahti itkemään (tavallaan orpo). Tuli eräässä vaiheessa puhetta minun ja erään kaverini kieliläväreistä ja hän kertoi myös haluavansa sellaisen. Noh, me sitten (minun ehdotuksesta) keräsimme kaveriporukalla rahat kasaan ihan vain piristääksemme tytön elämää, jotta unohtaisi edes hetkeksi menneisyytensä. Ja voi sitä iloa sen tytön naamalla kun kerrottiin mitä ollaan tekemässä. Joo, eilen sitten käytiin lävistyttämässä tyttö Yazkalla ja kyllä sen tytön naamasta näki että murheet olivat tipotiessään ja että muistaisi meidät toooooooosi pitkään. Sanoi jälkeenpäin että hänen mielestä se oli hänelle kuin uusi alku, alku parempaan elämään kenties...*hymy* ..ja kertoi että se oli positiivisella tavalla hulluinta mitä sen kaverit oli sille koskaan tehny...*hihu*
...niin ja kyllä tästä itselleenkin jäi todella hyvä mieli vaikka se jonkun verran kukkaroa keventikin sillä eihän hyvää ystävyyssuhdetta voi mitata rahassa.*iloinen*

O