päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,204
- 1,205
- 1,206
- 1,207
- 1,208
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Hetki kissa kainalossa, ni johan maailma tuntuu taas paremmalta *sydän*
[q]H3li, 29.2.2008 19:20:
uusi auto - toimii! 
[/q]
aah vapaa viikonloppu
en tee mitään!
[q]0-scar, 29.2.2008 20:59:
Unelma kesäduunimesta 
[/q]
sama.*hihu*
Huomen piiiitkästä aikaa lautailee *sydän*
pysyyköhän sitä viel pystyssä
Condoleezza Ricen pidätyksestä tarjotaan 2000 euron palkkiota.
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Opiskelijat+Condoleezza+Ricen+pid%C3%A4tt%C3%A4j%C3%A4lle+2%C2%A0000+euron+palkkio/1135238105346
kiva päivä takana ja ihana viikonloppu edessä...ja huomenna rakkaat muuttaa naapuriin*sydän*
Meidän roolipeliporukka. :)
[q]mayah, 8.10.2005 20:16:
Joo, oon kyllä ehdottomasti parasta seuraa(tm) et en yhtään ihmettele, et haluisitte mut sinne!
(ja antille terkkui!)
[/q]
Eihän meille kelpaakkaan kuin paras!! 
+
terkut takas!
Kiva ilta tiedossa.... :)
Kävin tsygäilemässä alkuillasta 15 km - pää tuulettui mukavasti, eikä mtn paikkaa edes kolottanu koko reissulla. Kun sais potkittua ittensä joka pvä tolle lenkille (mieluusti 2 krt), niin elämä vois olla paljon helpompaa.
Sain väännettyä yhen hiton tiedotteen, joka vielä tunti sitten oli muodossa "ei tästä tuu mtn." Kirjotin sen, kysyin yhen ystävän mielipidettä ja se sanoi, että hyvä.
Korkkasin tsidukan [size=7](,jonka parasta ennen on ollu kyl jo 3/2007, mut maku on ihan ok, se ei kävelly ite jääkaapista ulos ja sanonu moi, joten ei haittaa =D )[/size].
Vk on ollu jotenkin masennuksen ja surun täyttämä, mutta ehkä tää tästä. =)
leikkimisestä väsynyt koiralapsi
[q]GrEeN, 29.2.2008 21:21:
---
0-scar, 29.2.2008 20:59:
Unelma kesäduunimesta 
---
sama.*hihu*
[/q]
gratz! =))
Kohta, kohta, kohta... *hikoil**tirsk**känni*
lähtö uuteen nousuun klo 12.52.
Kahen visurihampulin poisto ei tuntunut yhtään niin pahalta kun oli hoivapalveluita tarjolla.
Viikonloppu on vihdoin ohi ja seuraavat kaks viikkoa vapaata!
Ihanaa. Vihdoin aikaa tehdä kaikkea semmosta mitä ei muuten kerkeäis ja/tai jaksais.
[q]Fakiiri, 1.3.2008 12:34:
Irlannin veronpalautukset tilillä. Kiva lisä palkan lisäksi 
[/q]
Näitä vasta odotellaan kovasti...
Mulla päivän :)
paikasta huolimatta upea keli, aurinko paistaa eikä edes tuule paljoa *pökr**plur*
Ei ole darraa ja aamupalaks oli lettuja
Probspot - Blueberry. Jos ei tällä lähde viikko käyntiin niin milläs sitten :)
Niin helmi viikonloppu takana että hymyilyttää vaikka tiedän että on ihan tappoviikko tulossa töissä. Kyllä mä tästä selviän, mä selviän ihan mistä mä haluan! Ja viikonloppuna on taas hyvät bileet edessä, enää... 5 yötä!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,204
- 1,205
- 1,206
- 1,207
- 1,208
- ...
- 2,345
- Seuraava »