päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,210
- 1,211
- 1,212
- 1,213
- 1,214
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Sain nukuttua suht pitkään ja loppujen lopuks hyvin, alkaa olla suht terve olo.
hohooh! päätinkii olla sen verran tuhmis et livistän töistä vähän aikasemmin et ehin hakee salikamat kotoo et ehin kuitenkii combattiin viel viimesiä kertoja
- on perjantai 
- huomenna ulkoilemaan 
- maanantaina on vapaapäivä
vajaan parin tunnin päästä alkais talviloma!
Viikonloppu
Huh. Tänään oli loppuarviointi ja läpi mänt :P Ei kyllä kovin hyvin arvosanoin, vaan H3, mutta tilanteen huomioon ottaen meni hyvi. Nyt olis enää 3 päivää jäljellä ja sit loma!
Kun ei ota stressiä, asiat tuntuvat lutviutuvan paremmin.. ..ja se naikkonen joka toi piristysruiskeen päivääni.
Eilen ok päivä, tänään on taas mahtava päivä. :)
Tän viikon tentit meni ihan mukavasti ja yks ois enää jäljellä ens viikolla*Hymy*
Nyt ois rampattu kaupassa, alkossa ja mutsilla sekä siivottu ja hoidettu kaikki kuntoon huomista varten!*hihu*
Eli nyt tää lähtee ottaa lepiä.
Kuuntelen töissä omaa hyvää musiikkia!!!*nuotti* 
Asiakkaat varmaan inhoo..*iloinen*
Aaaaah, joudun nyt valitettavasti sanomaan hyvastit Nokian puhelimille, silla eilisillasta lahtien mukana on kulkenut iPhone ja se kylla varasti mun sydamen kertaheitolla.
Ihana ilta, huomenna tapaan ihanan ihmisen ja sit vielä on toinenkin ihminen...
ei voi pieni sydän kestää *sydän*
Tänä aamuna sanoin kullalleni, että mä tiedän olevani todella onnellinen. Ainahan mä olen ja tiedostankin sen, mutta tänään tuli sellainen pakottava tarve sanoa se ääneen. Mä teen todella mukavaa työtä huippuetuineen, pääsen muuttamaan huhtikuussa lintukodostani ja rakentamaan yhteistä pesää rakkaan mieheni kanssa. Sen lisäksi tällä viikolla muhun iski taas historia-kärpäsen purema ja lukeminen hotsittaa taas. Mulle on jaettu kaivinkauhalla. *sydän*
Tänään loppui 8 vuoden työsuhde entisessä työpaikassa ja alkoi touhuaminen oman yrityksen nimissä: suomen cnc koneistus oy
[q]X-fever, 8.3.2008 02:51:
Ens yönä thaikkuihin! Jee! Aurinkoa, levyttelyä riippumatossa, hyvää juomaa ja hyvää seuraa! Rok! *liekittel*
[/q]
Tervetuloa vaan tänne south east asiaan
*riippumatossa levyttel* Kyl tääl lämpöä riittää teillekkin
mun synttäribileet tänään
Vaikka visurihampulikuoppa onkin todnäk tulehtunut ja jomottaa niin tänään on ihanan valoisa päivä joka sisältää rapulasiivoilua&riehumista, leffanvuokrausta, tärskyttelyä, kokkailua...
Tästä päivästä tulee vaan niin hyvä
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,210
- 1,211
- 1,212
- 1,213
- 1,214
- ...
- 2,345
- Seuraava »