päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,212
- 1,213
- 1,214
- 1,215
- 1,216
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Hihihiii :)
[q]T0mbstone, 9.3.2008 14:37:
Uuden puhelimen tieltä tuli backupattua vanhan puhelimen muistikortti. Sieltä löytyi mitä huvittavimpia öyskävideoita. Uskomatonta, miten jotkut ei pysty kontrolloimaan päihteiden käyttöään.
Mietin, pitäisköhän noi uppia nettiin jakoon, niin ehkä olisi pieni todellisuuden palautus kuvatulle henkilölle.
[/q]
Mä oon itseasiassa moneen kertaan miettiny josko bileissä aina sillontällön kuvais niitä pahimpia öyskääjiä ja pistäis videot nettiin. Mut enpä sitten ole viitsinyt, ehkä se ei olis ihan kivaa niitä ihmisiä kohtaan.
Feeling so...alive
Noin 20 tuntia hyvää musiikkia, kavereita, ruokaa, ruotsalaisia ihmisiä.
Oijoih. Pitkä päivä takana, mut oli kyllä sen puurtamisen arvosta :) Oli kiva nähdä taas kavereita ja olla mukana touhottamassa. Lapsetki tuntu olevan tyytyväisiä, jopa mun maalailemiin töherryksiin
Se on vaan kiva tietää olevansa tarpeellinen.
Uudet kiksu releet saapui ja sopi kuin puukko selkään sirosti ja kauniisti :)
Pääsin tänään kattomaan mun tulevaa kotia ekan kerran ja voi että sentään se on IIIIIHANA!!!!!
*sydän* tuloo ihku koti Rixulle <3 mii sou häpiiiiiiiiiiiiiii ^____________^
Olipas mahti viikonloppu duunikavereiden kanssa Tahkolla!
Mäessä kaksi päivää sai jalat tukkoon, mutta oi että mikä keli lauantaina kun aurinko paistaa porotti ja välillä istuskeltiin rinnebaarissa minttukaakaolla. Ja vaikka tänää oli vähän pilvistä, niin kun välillä sattui alle tuore yöllä satanut koskematon lumen lämpäre, ei voinut kun hymyillä.
[q]crissy, 8.3.2008 20:00:
löysin tänään prisman pihasta 50e..vein sen infoon et jos joku kyselee:D tuli hyvä mieli:D
[/q]Mä tuun yön aikana tiputtaa sun pihalle mun puhelin- ja sähkölaskut, jos toi sun hyvä mieli sattuis jatkumaan.*vink*
Mä en saisi sanoo tätä tänne, mutta *plur**pihkassa*.
[q]domi, 10.3.2008 07:45:
Mä en saisi sanoo tätä tänne, mutta *plur**pihkassa*.
[/q]
En tiiä mikä sua estään mut mä sanon et KOMPS! *sydän*
Koht duuniin mut aattelen ihan jotain muuta...
Saattaapi olla että teen kesän duunia etänä Suomesta käsin
(puutarhassa omppupuun alla *tirsk*)
ihan loistavat kännit päällä.....tästä o hyvä jatkaa.....
Huomattiin just miltä uus Batman-juliste näyttää uv-valossa. On muuten aika VITUN HIENO!!!!!!!!
En ois ikinä uskonu. Ihan kuin ois julisteen tekijät tehny sen uv-valossa katsottavaksi. Sitä ei voi sanoin kuvailla. Kun voisitte tulla meille katsomaan. On se niin hieno!
Ihanaa on perjantai eikä tarvi mennä töihi..
Pari päivää eräilty faijan kanssa paikallisissa metsissä ^_^
Uusi työsopimus ja melkei 30% palkankorotus!
Aivan loistavat bileet eilen:) Slinkku 9v:)
On vähän ehkä darraa havaittavissa:D
"Raipe" vastaan "Eepi" - dinosaurusten viimeinen taisto
http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=1498651
[q]Heillä on ikää yhteensä 85 vuotta.
He ovat tahkonneet maamme korkeimmalla tasolla yhteensä 1910 jääkiekko-ottelua.
He ovat tehneet yhteensä 351 maalia ja syöttäneet 709 osumaa.
Heistä toinen, Raimo Helminen, keskiviikkona 44, lopettaa, kun Ilveksen pelit ovat tältä keväältä ohi.
Heistä toinen, Lukko-ikoni Erik Hämäläinen, 42, ei ole vielä kertonut, ripustaako hän luistimensa naulaan kauden päätteeksi.
Joka tapauksessa on varmaa, että he eivät tule enää koskaan kohtaamaan jääkiekkoilun SM-liigassa.
Raipe vastaan Eepi ja ratkaisevan voiton metsästys. Suuret suomalaiset kiekkolegendat. Tänään kello 18.30 Tampereen Hakametsän jäähallissa.[/q]
*hattuanostel*
sain sovittua treffit keskiviikoksi...
[q]Lil' Miss, 10.3.2008 19:51:
Alkujärkytyksen ja hämmenyksen jälkeen oon tyytyväinen, että irtisanoudu(i)n tietämättä mitä huominen tuo tullessaan.
[/q]
Onnittelut rohkeudesta, kokemuksesta voin sanoa että se kyllä pidemmän päälle kannattaa
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,212
- 1,213
- 1,214
- 1,215
- 1,216
- ...
- 2,345
- Seuraava »