päivän :)

Back to häröily O

Livin' it large, Lahti style:

Syön: Iso Lahtelainen

Juon: Lahden Sininen

Olen tainnut kotiutua.

Onnistuin kokkaamaan todella hyvää ruokaa, istuskelin puistossa lukemassa lehteä ja söin Fazerin suklaata, opin pari uutta poi-muuvsia tai figuuria tai mitä ihmettä ne nyt sitte suomeks on ^^
Nyt sitten suuntaan videovuokraamoon ja lainaan jonkun leffan jonka oon halunnu nähdä jo niiin kauan. xD

http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=47118&from=t-mu

Pakko rakastaa Teemun krapulapostauksia. *sydän*

Käytiin tänään Linnanmäen Sealifessa*iloinen*.

ystävänpäivä <3 tyypin kaa

weeeei mikä viikonloppu kuusankoskella aurinko paistoi, pääs saunomaan, uimaan ja rentoutuu. näin hevosia ja kaikenmaailman eläimiä ja se minun *sydän*

sain vihdoinkin ihan puhtaan trancesetin läjään, reilu vuosi tässä ainakin menikin jo... nyt vaan purkkiin ja jaja... :)

Viikonlopun kisa saatiin kaikista katastrofeista ja armottomasta säätämisestä huolimatta vietyä läpi, eikä kukaan kai kuollut. Sain eri tahoilta kiitosta työpanoksestani. Sain ihmisiä hymyilemään. Tanssin. Selvisin hengissä su-aamun tolkuttoman järisyttävästä krapulasta. Viikonlopun kruunasi (mikäs muukaan kuin) Hemma Beast. Saan toivottavasti kohta nukkua vkl:n univelkoja pois suht meluttomissa olosuhteissa - ainakin ilman kuorsaavaa kämppistä.
<3

Yöllä tuli multimediaviesti, jossa oli NÄNNI.

[q]onni3mk, 26.2.2008 15:34:
Tää pitäs olla Päivän JippiiJihuuExtraJeee! mut käyköö tää hymykin.

Sain asunnon!!!!!! Mullon ens viikolla jo koti! *iloinen**jiihaa**plur**pepsodent*
[/q]

Onneks olkoon ^_^

Onks tuparit sit seuraavalla viikolla? Ja häätö sitä seuraavalla

Uuuuhh.... Voittoooo!!! Huominen vielä jaksais tsemppaa niin mitali on meidän!!!!!*hihu*

Ehdin sittenkin töiden jälkee Soopelii kuuntelee Zookkia *sydän* On se nii vaa mahtava pändi Tammikuussa tulee levy Muutenkin ihan jees fiiwis. Viikon päästä olen kotonakotona äitin herkkuja syömässä ja perheen seurasta nauttimasta. Ah, rauha *sydän*

12 tunnin matkustamisen jälkeen vihdoin hanimurmelin kanssa Hampurissa! Ja sit loppuviikosta Berliiniin... Täällä on lämmintä, ihanaa ja mul on maailman ihanin muru!!

Toivottavasti tulee tosiaan näin helppo päivä mikä on toistaiseksi ollut: noin 3 puhelua per tunti.

Kaipaa viikonlopun jäljiltä vähän lepoa...

ihanaa....Xena alkaa taas...*kikattel**hihu*

[q]Amma, 9.4.2008 12:41:
---
MissKoo, 9.4.2008 12:13:
Voi elämän kevät, netissä on myynnissä New Kids On The Blockin Greatest Hits -levy. Pelkästään noiden biisien nimien lukeminen saa mut herkistymään

---

IIIIIIIIIIK!!!!!!11 Joe on paras!!!1 *pökr*

Mun isosysteri (sillon 11v) kävi kattomassa keikat 1991 sekä Lahdessa että Helsingissä, mä pääsin mukaan Helsinkiin (oonko ollut sitten 8v tjsp). Jestas, siitä on oikeesti KAUAN.
Vieläköhän jostain löytyis julisteet, rintanapit jne...?

http://www.iltalehti.fi/viihde/200804047474610_vi.shtml
http://www.nkotb.com/
[/q]

Joo, mä olin kanssa kattoo kumpaakin konserttia Mun lemppari oli Jordan. Heheheh. Hitto, että naurattaa muistella näitä juttuja

Mulla taitaa olla jotain rintamerkkejä tallella ja yks huivi, mutta jotkut jutut on kyllä aikojen saatossa hävinneet. Mulla oli sellanen leikekirja, minne laitoin kaikki niitä koskevat lehtijutut,se on harmillisesti hävinnyt jonnekin.

Mari kävi kylässä<3
Muutenkin oli kiva viikonloppu

äskeiset 2½ tuntia dekkien ääressä. jäi hyvä fiilis :)

alumiinifoliota ikkunoihin, ni jo loppu huoneen kuumotus siihen paikkaan.. ah.. viileyttä *sydän*

Hyvää sarjaa dvdltä ja varpaat lillumas lämpimässä vedessä*sydän*

O