päivän :)

Back to häröily O

bussiasemal oli aamul hauskaa ku törmäsin vanhaan tuttuun :) ....vaikka se olikin aika ympärikännissä :D

25 minuuttia toivottaa helvetin hyvää isänpäivää kaikille isille omani lukien!!!! *sydän*

KESÄ tykkään vaan niin suunnattomasti kielojen ja syreenien tuoksusta

Operaatio imurointi suoritettu. Nyt vaan musat korviin ja lenkille, niin eiköhän se viikko tästä käynnisty oikein rytinällä.

JES!
Kohta loppuu työpäivä ja alkaa matka kohti ilosaarta!!!! UUJEA!

Neljä vapaata ja niin kivaa ohjelmaa tiedossa

unitylippu + venähtäneet päikkärit á 7h *sydän*

oon ylpeä meiän 10 vko vanhasta Leevi-pojasta joka tosi reippaasti jakso olla tänää eläilääkärissä korvatulehduksen takia, ja tietysti vallotettiin samalla koko eläinlääkäriaseman henkilökunta

Kaikenlaisia huhuja sitä tuolla kylillä minustakin liikkuu.

Tää päivä on vaan ollut niin mahtava kaikinpuolin [size=7]huolimatta muutamista noloista tilanteista hehe...[/size]

^ jep jep :D

Päivän ohjelma meni uusiksi kun rupesi pukkaamaan keikkaa. On se hienoa kun asiakkaat on niin mukavia että tässähän ihan tulee hyvälle tuulelle niiden ongelmista. :b

Löyty mainio kuva Labyrinth-elokuvasta

[q]tiiplis, 12.4.2008 12:49:
---
Mellu-, 11.4.2008 14:08:
Hyvin nukuttu yö

---

Kyllä vain 12 tuntia teki eetvarttia

Kohta kummipojan eka harjoituspeli isolla kentällä, awwww

Häpeämätön pyjamassa koneen ääressä möllötys keskellä kaunista päivää plus iso muki kaffea

Tänään on vaan hyvä päivä.
[/q]

männeenä yönä nukuinki sit taas huonosti, mut junnuleiril oli kivaa ja omatki reenit meni aikas nappiin Peli ois viel

Aamupalaksi paahtoleipää, kananmunia, puuroa ja tuoremehua

Tästä onkin hyvä sitten jatkaa siiderillä....*hihu*

Pystyin aloittamaan irc ja irc-galleria -lakon. Huomasin et irl menee päin persettä niin paljon ja univelkaa oli kertynyt, joten oli melkein pakko tehdä muutos. Toivottavasti tämä kestää sen haluamani kuukauden

and then I will be a new man.

pst. messenger ja klubbari ei vielä päässeet banniin, en oo vielä niin addiktoitunut molempiin

[q]pirpeli, 8.7.2008 11:25:
Mä sain äitiyslomalle jäävän työparini paikan, eli työt jatkuu ainakin vuoteen 2010 saakka. Jei!
[/q]

Jee!!!!!!

[q]mayah, 8.7.2008 08:42:
---
Yonna, 8.7.2008 08:38:
Oon niin onnellinen kultsin puolesta!!*jiihaa*

---

Tää juttu on munki päivän :) ehdottomasti!! Olin niin tohkeissaan junassa ku sain viestin, et kanssamatkustajat katto mua omituisesti :D

JEEE

Onhan tätä sit ootettukin pari vuotta :D
[/q]
Toden totta koko vuoden :)
4. kerta tuotti tulosta ja sain haluamani opiskelupaikan JEE*jiihaa*

Töiden jälkee käytii parin duunikaverin kaa istuskelees Tokoinrannassa, juotiin kaljaa ja siideriä ja footbagiteltiin. Oli mukavaa. :)

MEITSI PÄÄS KOULUUN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

O