päivän :)

Back to häröily O

[q]Takyon, 25.4.2008 16:41:
---
Ozie, 25.4.2008 16:16:
yli 40 % palkankorotus

---

Mistä tollasia saa?
[/q]

Siitä että valmistuu (toivottavasti) vajaan parin kuukauden päästä

Jäi silti kyllä vielä vähän sen alle mitä haettiin.

Ah, aurinko!

Oon nukkunut kunnon unet, pitäny itelleni kauneushoitolaa, kuurannu kylppärin kunnolla, pyyhkiny pölyjä, laittanu pyykit pyöriin, paistanu karjalanpiirakoita ja keittäny kananmunia.

Kohta porukoille pääsiäisaterialle!

Oli eilen ihan tosi hyvä draivi päällä ja sain paljon tehtyä täällä kotona.

Tuli käytyä vaatteita läpi ja sain jo yhen ison pahvilaatikon poistoon meneviä vaatteita kasattua. Eteisen vaatekomero tuli kanssa siivottua ja käytyä läpi kokonaan, ja nyt se on ihan uudessa järjestyksessä. Pyykkiä tuli pestyy kaks koneellista, lakanat vaihdettua ja vieläpä imuroitua koko kämppä. Ja kaiken lisäks kasattiin vielä kultsin kanssa uus ikean lipasto ja järjestelin sit vielä muut kaapit niin että sain sen paikoilleen...

Ja nyt on aivan tajuttoman hyvä fiilis kun sai herätä paljon siistimpään kämppään!

Kyllä se vaan niin on että kun saa asioita tehtyä niin sit tulee hyvä fiilis, ja se hyvä olo puolestaan ruokkii sitä tunnetta että jaksaa ja tahtoo tehdä enemmänkin asioita. Enpä ois uskonu vielä viikko sitten että saatan istua ennen aamukaheksaa juomassa teekupposta hymy naamalla.

Tänään vois vielä jatkaa vähän lisää kamojen järjestelyä, ja huomenna onkin sitten ihana päivä jo ihan sen takia kun kotiin tulee elämäni ihka ensimmäinen oikea lemmikki!

Tervetuloa uuteen siistiin kotiin Vilma-viljakäärme!

Vedin AIVAN KAUHEET lärvit frendien kanssa.

[q]tiiplis, 25.4.2008 21:59:
Massi *sydän*

Edit: siis koira
[/q]

Massikin tykkää ilmeisesti susta Oli niin maireeta poikaa koko loppuillan ja dentastix, minkä aiemmin nirppanokkana jätti syömättä, maistu kotiin tullessa oikeen hyvin:D Käytiin illalla näyttään Maxille uutta kotia, oli aika ihmeissään, mut oli kyl heti sohvallaan ku kotonaan;);)

varusteet luovutettu ^^

[q]pyhimys, 26.4.2008 15:54:
---
Sumea, 26.4.2008 15:27:
Ulkona on ihan t-paitakeli

---

Olihan tuota 24 astetta tanaan :) Huomenna voisikin kayda Bondi Beachilla...
[/q]

Täällä suomen turussa oli +18c varjossa

[q]Janisa, 25.4.2008 22:33:
---
^Petunia, 25.4.2008 21:32:
ostin seepranliha-pihvejä
---
You did what?!?
[/q]
Ostin siis pihvejä jotka on seepran-lihaa
Töissä (Stocka) oli myynnissä niin olin IHAN PAKKO ostaa, harvoin tollasta tulee vastaa Huomenna sitten leikin leijonaa ja herkuttelen

[q]JussiS, 28.4.2008 10:42:
enää 1½ päivää töitä, sit 5 päivää vapun juhlintaa :)
[/q]

Mä oon ihan leikeissä siitä että duunia on enää 2½ päivää ja sit vapaata neljä. Jätkällä on selkeästi vielä paremmin pullat uunissa, mutta jopas... jopas... jopas onkin vaan kivaa olla muuallakin kuin duunissa välillä. :)

[q]mayah, 27.4.2008 11:35:
---
Miinapiina, 27.4.2008 10:20:
---
Freja, 27.4.2008 10:14:
Elämä.

---

khyl

---

Komppail
[/q]

Tuplakomppail

ahhh petexpo messukeskuksessa ja ne kaikki ihanat kissat. Oli todella lähellä etten varannut sieltä yhtä aivan tajuttoman, musertavan suloista, sinistä itämaista poikaa sieltä itsellemme. oli sopivasti luovutusikäinen ja syötävän ihana
Kyllä semmoinen vielä meillekin tulee kunhan vaan varmistutaan, että nämä kaksi muuta kaverusta olisi meidän kanssa yhtä innoissaan uuden pikkuveikan tulemisesta *sydän*

On tullut oltua niin ahkera, että on hyvä mieli

+ naapurin setä pelasti päivän. Naapurin setä on se, joka kertoo omalla asustuksellaan koska on kevät, koska kesä jne. Yleensä se on jo maaliskuussa t-paita päällä tupakalla, pitkät housut lähtee yleensä viimeistään huhtikuussa ja toukokuussa se onkin jo pelkissä shortseissa (ei siten, että mitenkään stalkkaisin sitä). Nyt se on jostain syystä pitänyt jopa pitkähihaista ihan älyttömän kauan, kunnes tänään vihdoin siirtyi t-paitaan. Aloin jo huolestua, että eikö kevät koskaan tule, mutta nyt se on virallisesti tullut Naapurin Setä - mittarinkin mukaan Toivottavasti tämä viivästyminen ei tarkoita sitä, että joudun katsomaan pelkissä shortseissa tupakoivan sedän karvaista selkää vielä marraskuussakin.

[q]sapeli, 28.4.2008 15:59:
---
Piiuzki, 28.4.2008 14:45:
Oonsuper hyper onnelline *sydän*

---

Mä luin et "online"
[/q]

hyvä sapsu

[q]SyndroDome, 28.4.2008 15:32:
Näin ketun aamulla!

Ja ihmeen pirtee olo vaiks taas nukkunu vaan 4h En kyl tajuu mistä mulla tätä energiaa taas riittää

Viime viikkokin oli tosi rankka (treeniä ja duunia) mut silti sitä vaan jakso painaa kivasti
[/q]

Ja kivalle päivälle kiva lopetus - Iltalenkki Kulkipas hyvin ja mukavat noin 10-11 kilsaa takana Ja mikä parasta, ei oikeestaan ees tunnu missään. Ukko alkaa olemaan kunnossa

Nyt ananasta ja täykkäreitä :)

[q]Steven Hoaks, 29.4.2008 08:12:
---
sapeli, 29.4.2008 08:07:
Aamu-usva ja kimalteleva kaste tuoreella ruoholla
---
Mä luin tässä unenpöpperössä...

"Aamu-rasva ja kimalteleva kaste..." Ja ajattelin jotain aaaaaivan muuta kun mitä sä tarkoitit
[/q]

No kyl niistäkin vois lähtee päivä ihan hyvällä tavalla käyntiin

[q]-xx-, 29.4.2008 14:07:
Hienoa, onnittelut!! *iloinen*[/q]

[q]Avernian, 29.4.2008 16:13:
Grats![/q]

Kiitokset vain. =) Vaikka muuten onkin tarvittavat jutut plakkarissa ja vähän päälle, niin yksi puuttuva kurssi on tässä vielä matkaa hidastamassa. Ensi viikolla on ratkaiseva välikoe...

Oli kiva päivä duunissa. Jatkoin kiva päivää menemällä junalla stadiin ja kävelemällä sieltä hietsuun kattomaan onko siellä viellä tarpeeksi lämmintä(on*jiihaa*). Sieltä kävelin himaan(etelä-haagaan) ja matkalla näin tutun naaman, joka kuului ihmiselle jonka olin nähnyt useesti hymyilevän ratikassa ja moikkasin sitä(koska luulin ensin, että se on joku tuttu). Ja se myös moikkasi sitten mua ja molemmat lähettiin hymyillen eteenpäin*hihu*

Tänään myös musa on tuntunut harvinasen kauniilta ja merkitykselliseltä. Syyllisinä olivat cybordelicsin peter pan ja adventures of dama. Molemmat jo vanhastaan tuttuja ja hehkutettuja biisejä, mutta tänään näin kauneuden taakse ja koin niiden viestin*itkuplur*

[q]Janisa, 2.5.2008 22:00:
Ai niin joo!!! Paivan toinen :) on etta lentoliput Suomeen buukattu! Yay!
Kotimaahan pitaisi saapua lomailemaan 11.7. alkaen!
[/q]

Jee! ;)

Ja jotta ei elämä menis yheksi vitun isoksi huonoksi puujalkavitsiksi ja draamakomediaksi, niin haluan vaan sanoa, että kyllä mä olen kuiteskin ihan vitun onnekas kun mun ympärilläni on ihania, aitoja, välittäviä ihmisiä. Lisäksi mulla on oma pikku kotini, työtä josta nautin ja joka on lähellä sydäntäni, ja vaikka mitä. Elämässäni on paljon hyvää. Kiitos siitä. *sydän*

Välil sitä vaan täytyy pysähtyä kelaamaan, et ei helvetti, ei tää elämä ja maailma tähän lopu, vaiks just nyt sattuukin ihan vitusti.

After all, I am damn lucky to be me.

O