päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,243
- 1,244
- 1,245
- 1,246
- 1,247
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Pääsin samaan gradupienryhmään
lukkopainijan kanssa! Woooohooo!
(Kolmantena osapuolena on kalpea
teologi, joka tutkii käsityksiä
kuolevaisuudesta ja siteeraa suomalaisia
1800-luvun runoilijoita.)
Tästä tulee hauskaa.
Uus lauta on ihana <3
Kello kolme yöllä, kuulokkeet päässä ja Duudson-leffa = todennäköisesti naapurit ihmettelee kun seinän takaa kuuluu yksinäistä kohtalaisen kovaäänistä naurua..
Epävirallinen joulu on paras joulu.
Kävin aamupäivästä kampaajalla ja nyt sai taas vähän vaihtelua lookiin :) Ku on niin upea sää ollu ni lähdin sitten huvikseni kävelemään itiksen suuntaan, jos sieltä vaikka löytyis uudet housut ku oon semmosia jo pidemmän aikaa kaipaillu. Saaliiks tarttu kahdet kivat housut, uus paita ja pari litraa mansikoita *sydän* Jos en oo ihan ähkynä noiden syönnin jälkeen ni repäsen ja lähen vielä lenkille!
Selvisin työpäivästä hengissä.
[q]Janisa, 2.5.2008 22:00:
Ai niin joo!!! Paivan toinen :) on etta lentoliput Suomeen buukattu! Yay!
Kotimaahan pitaisi saapua lomailemaan 11.7. alkaen! 
[/q]
Just sopivasti konemetsään :D
Join ensimmäisen ns. virallisen jouluoluen Old Bankissa. Belgialaista Christmas Alea....
Se alko sitten viikonloppu, 3,5vuorokautta vapaata.
Lauantai! Elämä! Pyöräily! 
On vaa nii uskomatonta kuinka elämä voi olla nii uskomatonta. Ja ihanaa. Ja elämää. Ai vitsit *sydän*
yhdyn edelliseen eli iiiihana päivä alpparissa
alkoi taas pisamatkin hehkumaan kunnolla kun oli niin hurja auringonpaiste. Just vasta kun alkoi viilenemään niin lähdettiin. Täytyy nyt nauttia kun vielä pystyy jos ensi viikolla viilenee taas (
). Oli kiva päivä ja jatkuu vaan *sydän*
Alkukesän ilta vanhassa Porvoossa, ateria parhaassa seurassa hyvässä ravintolassa ja 4 kiloa karkkia Brunbergilta. My life rocks the most. *sydän*
[q]*Mirri*, 4.5.2008 09:27:
Tänää risteileen parhaiden ihmisten kanssa. *känni**tanssittel*
[/q]
Meinasin just tulla hehkuttaa tänne, että kohta lähdetään risteilee, mutta kerkesit ensin 
Ny ska vi baila!!! Vai miten se kirjoitetaan 
Ja tänään raikaa oon kolmekymppinen, oon kolmekymppinen!!!
Join ensimmäisen ns. virallisen jouluoluen Old Bankissa. Belgialaista Christmas Alea....
Sitruunanmakuiset, kirpeät ja pehmeät karkit on hyviä. :) Siinä mun päivän :) ku ei nyt oikeen suurempaakaan iloa osannu tässä stressissä löytää.
Aloitin aamun katsomalla loppuun leffan Breakfast on Pluto.
<3
Mahtava! Ja Cillian Murphy tekee jälleen loistosuorituksen.
Kiireetön päivä edessä, ja illalla yks mukava juttu.
Vaikeat asiat on painanu mieltä, joten kesti tosiaan koko päivän, ennen ku sai tähän topicciin vastausta. Nyt löyty vastaus. Kuulostaa ehkä vähäseltä, mutta nää muutamat biisit kuulostaa jostain syystä niin hyviltä ja sopivilta tähän hetkeen *plur*, ku on vaikeempi vaan iloita suuremmin niin näissä biiseissä on mulle tän päivän :)
Tiësto - Forever Today
Nightwish - Sleepwalker
Lisää asennetta Tubessa:
Vaimon suosikkipätkä.
[q]Ihanaa ku aurinko paistaa!!! *aplodit*[/q]
Niin on, vaikka nukunki suurimman osan valoisasta ajasta. Sulais vaan äkkiä kaikki lumet! [iso]KESÄ tulee![/iso]
Alkaa tulla päivä päivältä positiivisella tavalla sekavampi ja ylienergisempi olo, ku tuo aurinko paistaa ja alkaa lämmittää enemmän ja enemmän.
Ja sit se, että töitä piisaa! Todellakin mukava juttu. Jos ei töitä olis, niin en tiiä, mitä tekisin - viimeks masennuin heti ku työt loppu.
Edit: Ylienergisempi <-- just noin. *hahjust**plur**jiihaa**aplodit**sydän* Ja joku saa taas oksentaa hymiöiden määrää.
Käytiin pizzalla. 5 vaan makso tosi iso ja hyvänmakuinen pizza, jossa paljon juustoa. Hintaan kuulu myös vesi, salaatti ja kahvi / tee jälkiruuaksi.
Ja toinen päivän :)
- tämä hetki. Voi valita, mille alkais, ja on vielä aika toiveikas olokin
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,243
- 1,244
- 1,245
- 1,246
- 1,247
- ...
- 2,345