päivän :)

Back to häröily O

Hmm..no lomaa vielä ja sitte yks juttu vaa....

:)

[q]domi, 24.8.2006 17:23:
Ristus notta! Kaksi vuotta lisää duunia ja ilmaiset koulutukset
[/q]

JEEEE*jiihaa*!!!!! Mä pidin peukkuja :)

Ei voi olla totta, raha-asiat näyttää olevan paranemaan päin. Ja perjantaina on [reiv]:it!!!

[q]Cjet, 31.8.2006 07:37:
Sain muuten ekaa kertaa vuoteen maksettua palkasta kaikki mun velat ja laskut, ja viel jäi käyttörahaa loppukuuks ihan kivasti. Nyt jos eläis ihmisiks niin ens kuussa asiat ois paremmin.
[/q]

Mulla sama juttu. Tai siis jo 279 lasketaan riittäväksi(ei kai) loppukuun (tai siis ens kuun..), mutta kerrankin JÄI jotain :D Kai tuon saa riittämään jos säästeliäästi elää...Paitsi tekis mieli se Housenation- lippu kyllä ostaa....

Keskustelu. Vaikkakin virtuaali, mutta silti.
Nyt mua vaan itkettää, mutta onneksi se on hyvää itkua.

[q]Cjet, 31.8.2006 08:13:
Ainut mikä vähä pelottaa, nii ku on mun vahvistin huollossa.. ei tiedä yhtää paljo se tulee maksaa.. kuulema yli 100euroo..
[/q]

No mutta, jos sulle jäi yhtään enemmän kuin mulle alunperinkään, niin etköhän selviä:) Ja pääse sitte kuuntelemaan musaakin :)

Palkasta jäi hippusen rahaa hurvitteluunkin. Ja ilma on morsmaikku ja illalla pääsee ystävien kanssa ulos <3.

[q]Bio, 31.10.2006 07:55:
Palkkapäivä
[/q]

Ja KAS, minullekin jäi laskujen maksun jälkeen jopa rahaa. Eli tänään kampaajalle*hihu*

Vapaapäivä, rahanpalautusta ihan kivasti liikaa maksetuista laskuista, ystisten kanssa kaupungille ja illalla mustikkapiirakkakekkerit.

Ei hullumpi päivä.

Pitkä koiralenkki ja matkalla teollisuusalueelta poimittu omenapuunoksa-joku tuoksuva puu-koivunoksakimppu :)

Muistin tuossa herätessäni, että keräilin Jussin pihalta kastanjoita yöllä ^__^ Nyt mulla on iso kulhollinen kauniita, sileitä ja söpöjä pikku kastanjaisia :) (Mjoo, oon vähä outo, mutta ne tuntuu kivoilta kädessä kun niitä pyörittelee ja ne lämpiää siinä samalla. Hauskoja stressileluja :)

Kolmen päivän työviikko, to porukoiden luokse ja palkkapäiväki silloin. Kivaa :)

[q]KooKie, 25.11.2006 10:58:
Kai toi on joku läppä muokkaus? :DDDD
[/q]

Joo, kuten Hyze tuossa sanoi...ei oo. Mä oon aina ollu sitä mieltä, että suomalaisiltä misseiltä puuttuu joku tärkee osa päästä.....Esim. aivot :D:D (ei kaikilta, mut aika usealta)

Työt hanskassa, kohta tukkukeikalle leiriä varten ja tää keli(*sydän*).
Asiat tuntus olevan hyvin :)

[q]Annakins, 17.11.2006 09:09:
*jiihaa**aplodit**iloinen**pepsodent**nauru**hymy**hihu*

ja sit viel

APUA!
[/q]

PITÄÄ KERTOA!

[q]Annakins, 16.5.2007 16:25:
Mikä?
[/q]

Sanotaaks vaiks näin, et nyt peukut pystyyn :)
Tässä loppukuusta selviää kivoja asioita.

Päivän :)/:(

Kohta kotiin. Valitettavasti kotiin kohta. Onpas ollut ihana joulu. Tosin kotiinpaluukin on ihana, varsinkin kun kohta näkee sen yhen<3

[q]mayah, 3.1.2007 20:34:
---
Super-Kerttu, 3.1.2007 08:33:
Vaikka väsyttää ja duunit vituttaa, niin olen MAAILMAN ONNELLISIN TYTTÖ! *sydän
---
ET VOI OLLA! Koska mä olen *sydän*
[/q]

In that case, that makes 3 of us*plur**pihkassa**sydän*

On vaan hyvä olo :)

Tehtiin kullan kanssa ihan tuskasen hyvää ruokaa. Katkarapusitrusrisottoa, savustettua siikaa ja rucolaa sekä herneenversoja. Ruokajuomana Laroche Petit Chablis.

*slurps**sydän*

O