päivän :)

Back to häröily O

Pääsin sinne kuntosalille saakka, ja vielä hikeenkin*nauru*
Sauna duunipaikan yhteydessä on luksusta.
Oon syöny terveellisesti ja se vielä maistuukin hyvältä.
Kulta*sydän*

[q]ipe, 24.1.2007 17:13:
huomenna kirjoittamaan vuokrasopimusta ja ens viikolla pääsee muuttamaan. tuleva asunto on hienossa paikassa, uudehko, hyväkuntoinen ja kohtuuhintainen 2h+kk+SAUNA!

p.s. tuparit lähiviikkoina! :D
[/q]

*sydän*
Sulle kävi kyllä kivasti^_^

Tänään on hyvä päivä.

[q]Lenita, 11.2.2007 09:34:
BBC Food

Unelmakanava tällaiselle ruokaohjelmafriikille! Ja se näkyy nyt meillä jonkun mainoskampanjan ansioista. Haluun tän näkymään aina!
[/q]

Sä oot nyt sisäistänyt asian ytimen :D BBC Food on parasta mm. sunnuntaikrapulassa. Parasta viihdettä sitten...jonkun :D:D

Iso kupponen hyvää englantilaista luomuteetä maidolla ja sokerilla rauhassa nautittuna*iloinen*.

[q]Super-Kerttu, 15.3.2007 09:16:

[/q]

Mulla on usein kanssa tapana sanoa, jos joku ystävä tai kaveri sanoo, että "mä tykkään susta", niin "mäkin tykkään...musta*plur*" Hyvin paljon huumoria tietty mukana :) Sopiva itserakkaus on oikein suotavaa.

Paljon jäi unohtumattomia biisejä RUISKUMESTARIN jukeboksiin, mutta on se vaan hyvä, että Anna muuttaa ihmisten ilmoille*plur* (siellä niillä oli jopa donitseja päässä....)(EI Arnolds)

KURVISSA on hyvä asua, ja kurrrrvailla :)

[q]UnityF, 22.3.2007 22:49:
-klips-
[/q]

Toi video on kuvattu meidän yksikössä Pakilan nuorisotalolla :)

[q]Jago, 29.3.2007 17:09:
raeruohoa laitoin samaan aikaan
[/q]

raE?!?!? :D:D:DDD rairairairaiRAI. Sori*blush*

Mä oon jotenkin ihan tulisilla hiilillä*jiihaa*
Jussin kanssa puhuttiin just puhelimessa ja jo viikonlopun suunnittelu saa kivan olon^_^
Ihana nähdä ystäviä*plur*
Ja päästä bilettämään*hymy*
Uusia vaatteita, luontaistuotteita ja vielä Alkoon hakee illaksi pikkujoulujuomaa.
JEI!

Vaatekaappi ojennuksessa :) Ei siinä iso homma sitten ollutkaan :DD
Jospa alkais vaikka kattoo leffaa..

[q]UnityF, 16.4.2007 19:04:
*super**plur*
[/q]

*super**super**mega**super**plur*
Sööööttiäääää!

[q]Hyzenthlay, 29.4.2007 10:04:
Tän päivän hesarin kansi!
[/q]

Mitä siinä o? :)

Kulta ja Kiia tulee Hesaan
<3
Huomenna varmaankin Lintsille.

[q]Annakins, 11.5.2007 10:03:
Ei kannata mennä ainakaan ennen klo 13:a, koska Hesarilla on joku Lintsipäivä huomenna (HS:n tilaajat pystyivät ostamaan liput puoleen hintaan tms) ja se kestää 9-13. Voi olla vaan ryysistä nimittäin.
[/q]

Ohhoh, kiitos tiedosta!Pitää katsastaa, miten sinne sitte hiipis.

Valkoviini<3
Sitruunatäytteiset oliivit<3
Ystikset<3 (jotka toivottavasti kohta tulee :D)

[q]mayah, 7.6.2007 07:45:
"Täsä mä nyssi ole. Onk teil kaik hyvi? Kuin kiva se oiska, ku pääsis tän töihi."
[/q]

Mä taidan pidättäytyä ihan omassa murteessani*nauru*
Ryssin ton viel jotenki tai sitte siitä tulee mulle pakonomainen juttu, niinkun Rossille Frendeissä brittimurteesta taannoin :D:D

Vapaapäivä^_^

[q]ipe, 15.6.2007 15:46:
Juuri saamamme tiedon mukaan Turun väkiluku lisääntyy kesän aikana yhdellä henkilöllä.

*sydän*
[/q]

PS.*jiihaa* kertaa miljuuuuuuuna
PPS.*sydän*

[q]Freja, 16.6.2007 19:53:
Uuuuuh, tekikö hyvää? Tai siis, no, nii? :D
[/q]

Intialainen päähieronta oli _taivaallista_. Se kirpun kokonen aasialaisnainen ties mitä teki, kyytiä sai koko kroppa alussa jaloista lähtien, pää, kasvot, niska-hartiaseutu. Voin suositella kaikille. Nyt vaan särkee nuppia, kun aineenvaihdunta sai kyytiä. Vettä vaan paljon, niin luulis helpottavan. Takuulla meen uudestaan mahdollisimman pian.

O