päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,302
- 1,303
- 1,304
- 1,305
- 1,306
- ...
- 2,345
- Seuraava »
[q]Janisa, 11.6.2008 18:59:
Ai sa vasaat sita vielakin...? 
[/q]
Jep. 
Teen tosta "just eikä melkeen" sellaisen laudan jonka haluankin ja pelkästään valkoista kerrosta siveltimien kanssa tehdessä meni about viikon illat. Mut hei, kohta se on valmiina! 
Pohja on nyt saanut 8 kerrosta lakkaa, pinta ja kantit 4 ja kunhan koko systeemi on kunnolla kuivahtanut niin pääsen kiinnittämään grippiä. Sit vaan kokonaisuus kasaan ja lauantaina aion olla laudan päällä.
Tyttöystävän mielestä toi homma alkaa ilmeisesti menemään pikkasen pakkomielteen puolelle. Kun meillä käy kavereita, niin se sanoo niille et "venaa vaan - kyllä se kohta rupeaa esittelemään sulle miten upeasti sen uudet laakeroinnit pyörii."
Mariannen himohullu Pump! Sit viel sen jälkee tos törkees vastatuules piti polkee himaan, aaaah!
Me love it <3
Luuri löytyi ja sain sen vihdoinkin takaisin onnelliseen taskuuni, tasku ei tunnu enään niin tyhjältä ja ehkä tavoitettavuuskin on taas hieman parempaa. Tosin oli kyllä ihan kiva olla ilman luuria muutaman päivän, sai olla kohtalaisen rauhassa kaikelta tavoitettavuudelta.
iMac, iMac, iMac, iMac 

No, onhan täs totuttelemista, mut kuiteski
[q]Jone, 12.6.2008 08:24:
Tyttöystävän mielestä toi homma alkaa ilmeisesti menemään pikkasen pakkomielteen puolelle. Kun meillä käy kavereita, niin se sanoo niille et "venaa vaan - kyllä se kohta rupeaa esittelemään sulle miten upeasti sen uudet laakeroinnit pyörii." 
[/q]
Jotkut ihmiset on tietenkin tuollaisia koko elämänsä ajan, mutta mun mielestä tuo kuulostaa vähän vanhenemisen merkeiltä...
Eikä välttämättä mitenkään huonolla tavalla! Jotenkin vaan tuntuu siltä että nuorilla ei ole kärsivällisyyttä väsäillä noin suurella rakkaudella ja huomiolla itselle tärkeää juttua.
On myös aika tyypillistä vanhoilla känköille että sitten kun joku nuorempi vähääkään naarmuttaa sitä omaa kalleutta niin huh huh!
Saattaa tulla lähtö Rovaniemelle syksyllä =) Pääsykokeet meni lupaavasti
Ja loma alkaa kahen päivän päästä! Ja synttärit ois maanantaina
Et vois olla huonomminki
[q]sapeli, 12.6.2008 08:58:
Jotkut ihmiset on tietenkin tuollaisia koko elämänsä ajan, mutta mun mielestä tuo kuulostaa vähän vanhenemisen merkeiltä...
Eikä välttämättä mitenkään huonolla tavalla! Jotenkin vaan tuntuu siltä että nuorilla ei ole kärsivällisyyttä väsäillä noin suurella rakkaudella ja huomiolla itselle tärkeää juttua.
On myös aika tyypillistä vanhoilla känköille että sitten kun joku nuorempi vähääkään naarmuttaa sitä omaa kalleutta niin huh huh!

[/q]
Niin, sitä on (ainakin) kaksi tapaa tehdä asioita: hirveällä hässäkällä nopeasti valmiiksi, jolloin voi varmaan tuntea tietynlaista tyytyväisyyden tunnetta aikaansaavuudesta tai hitaasti ja yksityiskohtaisesti silmä kädessä viilaten, jolloin se tyytyväisyyden tunne otetaan siitä, että lopussa kunnolla tekeminen palkitaan - tässä tapauksessa uniikilla esineellä, jossa oman käden jälki näkyy ja tuntuu aina kun sen kanssa on tekemisissä.
Mihinkäs tässä on kiire valmiissa maailmassa. Kesääkin on jäljellä vielä ties kuinka pirusti vaikka on kyl kieltämättä moneen otteeseen tehnyt mieli hätähousuilla, että pääsisi jo harrastamaan. Vanheneminen ja sen myötä muuttuneet prioriteetit on kyl aika jees. 
Paikallisen skeittikaupan kundit saa EHKÄ testata tota minuutin / turpa sen valmistuttua (ne kun yhtyy mun fiilistelyyn niistä laakereista ja haluavat testata sen kuinka unelmasti toi rullaa), mutta muuten sen päälle ei astu kukaan. 
Aini, sanoinko jo et *hihu*?
kuoppa miltei täytetty :)
[q]Jone, 12.6.2008 08:24:
---
Janisa, 11.6.2008 18:59:
Ai sa vasaat sita vielakin...? 
---
Jep. 
Teen tosta "just eikä melkeen" sellaisen laudan jonka haluankin ja pelkästään valkoista kerrosta siveltimien kanssa tehdessä meni about viikon illat. Mut hei, kohta se on valmiina! 
Pohja on nyt saanut 8 kerrosta lakkaa, pinta ja kantit 4 ja kunhan koko systeemi on kunnolla kuivahtanut niin pääsen kiinnittämään grippiä. Sit vaan kokonaisuus kasaan ja lauantaina aion olla laudan päällä.
[/q]
Oon kade :) Olis kyllä siistiä skeitata viel joskus, koskaan en saanu skidinä ostettua kunnollista lautaa, sai kuolata kaverien santa cruzeja vaa -_- Kerran taisin testata moista ja sillä luoviminen oli kuin pilven päällä leijumista vrt mun lauta :(
Tällä hetkellä ko. harraste vaatis varmaan hiilikuituisen laudan 
Oma ":)" olis eilisen vitullinen konesäätö, melkein meni jo koko käyttis uusiks, mut sain tunkattua onnekseni bugaavan paskan taas läjään ja asentelin age of conanin 8h säätämisen jälkeen (joista varmaan 3h oli ko. pelin JÄRJETTÖMÄN kokonen/kestoinen asennus) ja ehdin pelata 5minsaa.
Viikonloppuna olis tytsän valmistujaiset+sen broidin rippijuhlat samassa...jännittää millanen solmuläjä olen, kun ei stressiltä saa hetkeäkään rauhaa arkena.
pyörällä töihin
jälleen yksi työhaastattelu takana
illalla illallista
(:
Loma on alkanut. Virallisesti maanantaina mutta tämän viikon olen ollut saikulla. Eli viikko lisää lomaa, tosin kynsi mustana ja sormi kipeänä. Mutta silti... 3 vkoa vapaata edessä.
edit. Sain just tietooni huomenna kolahtavat lomarahat! Iloinen yllätys, todella paljon enemmän mitä olin ajatellut. Pakko yrittää laittaa sivuun siitä jotain...
Remppatimppa kävi tsekkaamassa pistorasian takaa löytyneen muurahaispesän, jätti pullon raidia ja tilas tuholaistorjujan paikalle. Ei, en joudu evakkoon eikä ne jyrää mun kotitaloa pois ainakaan ihan vielä! *sydän*
Tänään mansikkajuhlat!
[q]Jone, 13.6.2008 10:00:
Jonen lonkku
[/q]
Ihan törrrrrkeeeen siisti!
Shoppailu *sydän* vaikka pitiki ostaa vaan kaikkee tarpeellista niinku uudet lenkkarit ja pumpulia ni tuntu silti hyvältä ku edellisestä kerrasta on aikaa :) Vieläku rahaa ois enempi ja joku kantamassa kasseja ni ois täydellistä 
Vika työpäivä tai viimeset työtunnit tänään ja sit 3 päivän vapaa
Pääsee Kajaaniin ja vaikka onkin hautajaiset tiedossa ni oon innoissani ku näkee äipän ja mummun ja serkut 
Ja sit vielä mulla on kyl paras kulta ja paras kamu, jotka jakaa lehet mun puolesta lauantaina. Lov u both *sydän*
[q]rose, 11.6.2008 08:09:
Saattaa tulla lähtö Rovaniemelle syksyllä =) Pääsykokeet meni lupaavasti
Ja loma alkaa kahen päivän päästä! Ja synttärit ois maanantaina
Et vois olla huonomminki
[/q]
Loistavaa
Synttärit!!
Kiitoksia kaikille liekityksestä!
6Q parissa minuutissa oli kyl ihan omiaan nostamaan fiiliksen neljänteen potenssiin. Meen kohta katosta läpi.
...perhanan perhoset
Publiikki takana, tutkintotodistus kädessä ja työnantaja lupaili väikkäripaikkaa kun kesän pesti on ohi. Ei paha päivä. ^^
-Epis, FM
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,302
- 1,303
- 1,304
- 1,305
- 1,306
- ...
- 2,345
- Seuraava »