päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,301
- 1,302
- 1,303
- 1,304
- 1,305
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Kokkasin vissiin aika hyvää ruokaa tänään duunissa, kun sitä santsattiin oikeen urakalla.
Mää kehityn! :)
Tuntuu niin käsittämättömän upealta, kun vanhan linjan työkaverikonkarit sanoivat, että he tykkäävät mun tavastani työskennellä, ja että heistä tuntuu kuin oisin ollut tuolla aina töissä - hommat kuulemma vaan rullaa.
Tuli hirmu hyvä mieli, vaikka mulla onkin vielä pitkä matka päästä kosketuksiin sen ammattitaidon ja elämänkokemuksen kanssa, jonka upeat kollegani omaavat. :)
Niin, ja tänään paisto arska, ja tänään tuli ekaa kertaa molemmille omaa postia samaan osoitteeseen. Ne on ne pienet asiat.
Muhun ei vissiin tarttunutkaan duunista vatsatauti, yippee! :) Tänään ehtii vihdoin siivota ja käydä ruokakaupassa, nää kun ei ole nykyjään mitään itsestäänselvyyksiä meikäläiselle. Ja huomenna ois kaverin valmistujaiskarkeloa ja si saanki uuden tukan piähän ja ens viikolla alkaa mun tatskan värittely part 1.
JEE! :)
Eilen oli vielä kunnon vanne pään ympärillä kun illalla pääsi kotio, mutta kummasti yksi sidu ja Baileys-drinksu auttoi rentoutumaan. Nostin parvekkeella jalat ylös toiselle tuolille, katselin auringonlaskua ja lipittelin (sekä kommunikoin viereisen parvekkeen kisun kanssa :D). Ah! Sivistynyt määrä relaksanttia toimii, ilman ikäviä sivuvaikutuksia. 
Vieläkin vähän harmittaa, kun nyt vaikuttaa siltä ettei mun valmistujaisjuhlista tule mitään (kaikki, jotka ovat kutsuun vastanneet, ovat jo ehtineet sopia parempaa tekemistä), oli meinaan tosi vaikea sumplia töistä vapaata sellain, että isällä osuisi vapaapäivä samaan viikonloppuun... ja olinhan mä jo kaikenmoista kivaa valmistellut ja suunnitellut juhlia varten, vaikka olisivatkin olleet about kuukauden päästä vasta. Noh, eipä voi mitään. Katsotaan nyt, jos joku vaikka vastaisikin pääsevänsä tulemaan. Ois se vaan kyllä silti ollut kiva juhlistaa uurastuksen päättymistä itselle tärkeiden ihmisten seurassa - työ ja opiskelu yhdistettynä ei oo ollu ihan helponta hommaa, kuten moni muukin varmasti tietää. :)
Nyt on takana hyvät yöunet, ulkona nätti keli ja mulla vapaapäivä.
Kummasti olo kohentunut eilisestä. :)
Vois hoitaa vähän asioita, käydä pelaileen minigolffia, viritellä noita stereoita johtoineen ja koittaa vihdoin käydä vaikka siellä Bauhaussissa ostamassa remppareiska-sälää. Viimeksi, kun yritin, naiseus vei voiton ja päädyin ostelemaan askartelukaupasta koristemuovitimantteja sekä alennusmyynnista söpöt naiselliset korkokengät.
Mihis se kissa karvoistaan pääsee. :P
Hell yeah, johtajuusopintojen työstä ja powerpoint-esityksestä rapsahti kiitettävä arvosana elikkäs 5 
Hyvä mieli kun ees jonkun homman on saanu hoidettua alta veks ja nappiin, älyttömästi muita hommia on nimittäin vielä loppuunsaattamatta. 
Mut kyä tästä hengissä selvitään.
Eilen yks meiän nuori pyysi mua duunissa laulamaan sen kanssa karaokea alakertaan. Olin surkea, mut vitsit et meil oli hauskaa! :D *sydän* Se kyl tsemppas mua ihan kybällä. :)
Tänään oli tosi hyödyllinen ja kiva TCI-koulutuspäivä (Therapeutic Crisis Intervention). Lopuksi juostiin ympäri salia ja kaadettiin toisiamme maahan. :D Harjoiteltiin siis erilaisia kiinnipitotilanteita. Huomenna on vielä toinenkin päivä samaa koulutusta, jee! Saa paljon hyödyllistä teoriaa ja käytännön tietoja ja taitoja.
Olen ostanut kotiin rahapuun ja bambuja. Bambujen nesteytystä varten hankin ison, lasisen vaasin ja sellasia pinkin ja fuksian värisiä kristallikiteitä, jotka turpoaa vedessä ja näyttää ihan kristallinpaloilta turvottuaan n. 4h. Sinne sit voi törkkästä bambut sekaan, kivalta näyttää!
Oon siivonnut koko kämpän, nauttinut mega-aamiaisen ja fiilistellyt ikkunasta porottavaa aurinkoa samalla. *sydän*
Kohta vähän ulos ja palauttelemaan pulloja, ja sitten pääsee urheilemaan aka kiipeilemään jee! 
Eilen myös tuli kämppätarjous 3 huonetta + keittiö + sauna + parveke, 73 neliön kämpästä. Huomenna mennään katsomaan sitä, toivoen ois bueno ja saataisiin se!
Mulla on vihdoin lupa (itseltäni) hehkuttaa reissua rajattomasti! Ja tämähän siis tarkoittaa, että pääsykokeet on ohi
Nyt vaan pitää painaa duunia 24/7.. ihanaa
Kolmen viikon liki joka päivä jatkuneen puuhastelun jälkeen longboardin pohja on valmis ja ensimmäiset neljä kerrosta lakkaa vedettynä. Grippikuviokin on leikattuna ja laudan päälipuolen korjausmaalaus on noin viittä minuuttia vaille valmiina. Tänä viikonloppuna lautaillaan.
+ kultsin tekemä pizza on tosi hyvää.
Isä ja pikkuveli tulee tänään meille 4pväksi! Ihanaa! Näkee vaan muutaman kerran vuodessa niin kyllä se ikävä pukkaa!
Enää tunti töitä!
ja tänään leffaan yhden ihanan tytön kanssa :)(:
Tapaaminen opon kanssa meni hyvin ja saan jatkaa aikataulun mukaisesti syksyllä, vaikka pari kurssia täytyy tehdäkin sitten enemmän siellä. Eli tämä tarkoittaa, että sain tehtävät tehdyksi ja palautetuksi. Nyt voi hyvällä omallatunnolla jatkaa osa-aikaista lomailua
http://www.hs.fi/fingerpori/1135245044804
Loistava sarjakuva kyllä!
uusi verokortti tilattu, asiat vanhassa työpaikassa mallillaan, semilomaa ennen kuin heinäkuussa alkaa uusi työ. aika jees
Mulla on niin kasittamattoman kiva fiiwis nyt!
Viimesen viikon ollut + 35 ja yli (NYC rikkoi lampoennatyksensa sitten vuoden '84), oon saanut varia kivasti, kaveri muutti eilen virallisesti mun luo, ihanat ystavat ja reenitkin on menny ihan taydellisesti viime aikoina! Yay!
Mun elama on ihanaa! 
Kesa, kesa, kesa!!! *sydän*
kivi on vierähtänyt sydämeltä!
tervetuloa kauniit kesäpäivät!
[q]Jone, 11.6.2008 08:17:
Kolmen viikon liki joka päivä jatkuneen puuhastelun jälkeen longboardin pohja on valmis ja ensimmäiset neljä kerrosta lakkaa vedettynä. Grippikuviokin on leikattuna ja laudan päälipuolen korjausmaalaus on noin viittä minuuttia vaille valmiina. Tänä viikonloppuna lautaillaan.
[/q]
Ai sa vasaat sita vielakin...?
tiesto - in search of sunrise 7 *sydän*
Työmaalle tuli uusi maalarityttö joka on vieny tältä mieheltä jalat alta =) ei meinaa työnteostakaan tulla mitään kun valkoiset maalarinhousut pyörii silmis *hymy*.
alle 20 päivää reissuun enää
Tää päivä enää kitumista ja sen jälkeen viisi päivää lomailua.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,301
- 1,302
- 1,303
- 1,304
- 1,305
- ...
- 2,345
- Seuraava »