päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,306
- 1,307
- 1,308
- 1,309
- 1,310
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Vapaapäivä koiran kanssa*hihu* hengailua, ulkoilua, makoilua, luun pureksimista ja musiikin kuuntelua makoillen kylki kyljessä..
4 päivää töitä (ja lonkuttamista) jäljellä ja sen jälkeen lento Berliiniin.
Hitto, haluan jo Pan Asiaan nauttimaan kunnollisesta sushista, east side galleryyn maalaamaan, Fassbender & Rauschille suklaaostoksille, Erdbeeriin drinksuille istumaan, Hackescher marktin ympäristöön tsekkaamaan putiikkeja läpi, istumaan puistoon laFraisen porukoiden kanssa, heittelemään voltteja meidän ylimmän kerroksen hotlahuoneen partsille ja Tacheles kunsthauselle palloilemaan.
EI OO ENÄÄ KAUAA.
Punaviini lähti pesus
Eihän siihe menny ku vuos, että saa vakkaripaikan tästä kylästä. 
edit. töitätöitätöitätöitätöitä. :)
vieläki ihan zigunois perjantaisista ug-kemuista, olihan pitkästä aikaa vaikuttava ja onnistunut bilekokemus kaikin puolin *sydän*
-M
Pöh, viesti katosi. No, tiivistettynä, nukuin ja pelasin tietokonepelejä paljon viikonloppuna, ja teki hyvää.
[q]Miika, 23.4.2006 21:53:
Eikä ne ei oo mitä tahansa geminejä
[/q]
Onkos Gemini sitten huono merkki vai?
Huuhkaja nökötti City-käytävän päässä räystäällä
Tajusin, että drum&bass saattaakin olla ihan kivaa musaa, aiemmin en ole pitänyt. Syynä mielenmuutokseen on DJ Infekton mixaus, suosittelen muillekin (tiedä sitten onko tämä genrestä enemmän tietävien mielestä hyvää kamaa mutta meikä tykkää*jiihaa*):
http://www.djinfekto.com/mp3/Infekto_drum&bass_2005.mp3
[q]Miika, 23.4.2006 22:35:
Se tuli ensimmäisenä mieleen kun mietin studiopuolen "behringeriä". Voi hyvin olla että joillakin niistä soitteleekin, itse olen kuullut vain kehnosoundisia miksereitä, ja ko valmistajan soittimet ei toimi vakaasti (ei pidä pitchia, lautanen heiluu jne) En nyt ajatellut mihin olisi relevanttia verrata, eh.. Onko toisenlaisia kokemuksia sitten?
[/q]
Ei niin minkäänlaisia, siksi kysyinkin että tietäisin, kun on tuo levysoittimen osto alkanut mietityttämään, ja Thomannissa Geminin levareita olen katsellut...no, nyt ainakin tiedän enemmän.
Mahtava viikonloppu kullan kanssa!
205km - Kylie Minogue!!!
2km - Miika Kuisma!!!
630km - Foo Fighters!!!
Törmäsin tähän selatessa nettiä ja se piristi iltaa huomattavasti:
Tiesto in Concert 2004 UMD
[q]Imagine, you are on the road, and you get that feeling again... You want to see that amazing Concert! No problem! Put this UMD disc in your PSP and you will re-life this fabulous Concert! Its really fantastic! By the way this is the longsest UMD ever created![/q]
Aina välillä ku mä oon radal ja mulle tulee sellanen fiilis...mä haluun nähdä Tieston konsertin
Mä oon aikas huono kuski.
[q]$, 17.10.2007 19:04:
LOL
Multa kysyttiin taas paperit Kaubamajassa kun ostin spadduja.
Tää oli n. kolmas tai neljäs kerta.
[/q]
Mitä, Tallinnassa kysytään papereita? Maailman muuttuminen on kyllä päivän :(
Uusimman NYT-lehden kannesta:
Kyllä tässä lehdessä tällaisia =%(""¤/)%% julkkiksia paapotaan mutta samaan aikaan dubstepistä ei saada tehtyä kunnon juttua!
-Pää kiinni!
[q]Freja, 8.9.2007 18:56:
Kaiken lisäks Oulu on kaunis.
[/q]
Hah, pohjolan DDR. 
No, myönnän, on täällä paljon hienojakin paikkoja.
Hyvin asiallinen pyöräreissu, ja kerrankin kaverin kera. Myöhään lähdettiin, yöllä palattiin. tuli joku 30-40 km kasaan*sydän*
[size=9]pihlis-siltamäki-pakkala-ylästö-vantaankoski-martinlaakso-pähkinärinne-pirkkola-ogeli-viikki-pihlis-kontula [/size]*joo*
Ihan mieletön viikonloppu
Kylli ja Foo Fighters *sydän*
Tuli oltua koneella tänään, ja Winampista pyöri toi RX:n ja Szahalan live pa-setti. Nousin siitä vähäks aikaa käymään jossain, ja kun tuun takas niin koneella istuu isäukko selailemassa jotain kalastusfoorumeitaan ja RX vs Szahala-setti huutaa taustalla. Pisti vähän hymyilyttään se tilanne, taitaa olla meiän äijä ihan kehityskelponen yksilö konemusiikin suhteen.
kävin tänää vanhas duunipaikas moikkaamas frendejä, oli kyyll toosi hauskaa.*hymy*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,306
- 1,307
- 1,308
- 1,309
- 1,310
- ...
- 2,345
- Seuraava »