päivän :)

Back to häröily O

Sää, pitkä vapaa, kivaa tiedossa. Mikäs tässä ollessa

Rakas lapsukaiseni oppi tänään kääntymään selältä vatsalleen ja nyt hän tekee sitä konsanaan*plur*

On kyllä upeeta seurata toisen kasvua ja kehitystä*plur*

Pääsin opiskelemaan!

Päivä alkoi hieman paskasti mutta on kääntynyt parempaan:

- uusi hieno sadetakki jonka sai kaikenlisäksi halvennuksella
- Stieg Larssonin dekkaritrilogian kolmas osa on ilmestynyt, tiedossa taitaa olla kirjan parissa valvottu yö
- pitkä puhelu siskon kanssa auttoi pahimpaan harmistukseen *sydän*
- juhannusruusujen tuoksu *super**plur*

Winampista tehty löytö; biisi, jonka olin jo unohtanut.

Korento - Kaksi hylkyä *sydän*

Voi helevetti mikä tunnelataus, kylmät väreet, ihana fiilis.

puuh.. :) sainpas vihdoin valmiiks 868n essential mixin id3 tagit. onpahan hetkeks kuunneltavaa ;)

Tänään 7 tuntia budoa!

Ja jos kroppa kestää vääntelyn sen jälkeen krillaamaan (tho, ulkona sataa ;D)

Huominen viä duunia ja sit ei tarvi ennen maanantaita ees miettiä menevänsä töihin

Nam, ananaslimsaa töissä mukana

jeah! valmistelut jussia varten valmiita viimestä piirtoa myöten. täytyyki juhlistaa sitä tempasemalla kalja nassuun :P hoblaa o/

Pääsee ens kuun työmatkalla sviittiin (as in "one bedroom suite") asumaan pariks viikoks + hotlasta löytyy outdoor pool ja pari kertaa viikossa ilmainen päivällinen oluella ja viinillä. Kuulostaa vähän paremmalta, kuin hotlat joissa yleensä tulee oltua.

Hyvin ainakin tuntuu lähtevän tää jenkkireissu liikenteeseen :)

Hassua ihastua toiseen kun ei ole vielä edes toista nähnykkään. Ja taas sitä mennään...

Eilen ~8km laudan päällä, jonka jälkeen olin niin paskana, että nukuin 14 tuntia putkeen.

Tänään aamulla tulin ensimmäistä kertaa toimistolle laudalla (~4-5km) ja fiilis on mahtava.

[q]Tres, 22.6.2005 12:58:
...

*aplodit**jiihaa**uros*

Kyseessä siis loistava 'Mutaa kuonoon! Sanoo virtahepo',
joka ei taatusti jätä ketään kylmäksi, Spencer ja Hill
on tässä IMNSHO elämänsä parhaassa vedossa.
Mistähän Helsingissä saa budweiseria, vois pitää
kalsarikänniterencehill&budspencer -illan ^____^
[/q]

Onko elokuvalla oikeaakin nimeä (alkuperäis/english title)*ding* alkoi heti tehdä mieli katsoa parit Bud spencer & Terrence Hillit

MÄ PÄÄSIN KOULUUN!!!
Mä oon nyt niin hangonkeksi vaikka Turkuun lähdenkin... :)

[q]mayah, 15.7.2005 09:04:
Mä oon tavannut kivakiva-sielunkumppanini. Meillä täällä töissä on yks Suski, tosi kiva sihteeri, joka sanoo joka väliin kiva :) Kiva!! Kiva kiva kiva kiva! Meidän puhelinkeskustelut kuulostaa tältä:

- Suski
- Maija täältä ...... moi!
- No moi!
- Tuli taas postia tähän!
- Kiva, mä tuun noutaa tossa tunnin päästä.
- Kiva!
- Joo, kiva kiitti moi!
- Kiva kiitti moi!
[/q]

Kiva et on kivaa

10 viikon työssäoppimisjakso loppui tänään,
ja ens viikko lomaa.

JEEEEEEEEJEEEEEEE!!!!! *tuuuulettaaaaaaaa* toinen vapapäivä jo! eilen alko duunist kolmen viikon loma siis mä en ees muista milloin mul on ollu yli 4 päivää lomaa kyl siitä on varmaan kaks vuotta. ku aina ollu sit toinen duuni mitä puskenut ja nyt mul ei oo mitään kolmeen viikkoon!!! toisaalt on ihana, mut toisaalt pelkään et alkaa kaatuu seinät päälle ku en oo tottunu vaan olee....*ding* mut nyt on vihdoin aikaa siivota kämppä lattiast kattoo!!

Ahh, tän työpäivän jälkeen alkaa juhannusloma Seuraavan kerran vasta maanantaina töihin.. Ja huomiseksi on varattu kaikenlaista kivaa; keilailua, hierontaa, illallista..

[q]nomic, 16.6.2008 17:27:
Pääsin opiskelemaan!
[/q]
Onneks näin. Ois ehkä joutunu lahtaa sen koulun päättäjät jos ois tullu kielteinen vastaus. ;)

O