päivän :)

Back to häröily O

Ihana sade! Nyt mun ei tarvi moneen päivään kastella pihakasveja ja muutenkin ilma on jotenkin niin raikas

Nii ja Hallut *sydän*

iihhih...\”ja meillä kaikilla oli niin mukavaa\” taas säteilemässä!!! oli niiiiiiiiiin hauskaa, alko vaan loppuu kohden vähän väsyttään, mut silti...... oon mä kyllä hyvin ystäväni valinnu, tajusin sen taas tänään.. en tiiä mitä mä tekisin ilman mun ihq-söpistä ja muita mussukoita... voih...*plur*

Säteet ja muusit*joo*

Alustavasti suunnitteilla lähteä duuniporukan kans tallinnan reissua kesäkuun alulle... Siitä ei hyvää seuraa kun alkaa loma suunnittelusta päivästä seuraavan päivänä*hih*

AURINKO

Äiti teki mustikkasmoothien ja toi sen vielä koneen viereen. Mikä palvelu

Pääsin ihka ensimmäistä kertaa ajamaan moottoripyörää Hyvällä tuurilla kortti ajettuna ennen juhannusta Katotaan nyt miten saa duunivuorot sopimaan yksiin tuntien ja kokeiden kanssa

Kultani piti musta huolta koko viikonlopun, vaikken ollu ehkä parasta seuraa..

Menenkin vasta 3 duuniin. 9.30 ei ole ihmisen heräämis aika tod. Se on joskus aikasintaan 12 aikoihin...

Ihana viikonloppu kun sai pitää kullasta huolta ku se oli kipeenä *sydän*

Saatiin kullan kanssa yhteinen uusi koti! *sydän*

Eräs loisto kaveri oli ostanut yhden ylimääräisen lipun Unityyn, itse en olis taas koko hommaa muistanut.

Onneksi nyt voin nukkua yöni rauhassa.

Tänään sain tietää, että huomenna on työhaistattelu \o/

Tänään ei tarvii yksinkertasesti tehä mitään

Ylihuomiseen tenttiin pitäisi lukea kirja, joka jo ensimmäisen kappaleen aikana osui hermoon mm. tällä viisaalla lauseella:
”Kuumissa maissa asuvat ihmiset ovat yleensä tummia, pohjoisessa asuvat vaaleita.”

Ensimmäinen duunipäivä on kohta alkamassa...

Olen vuoden yrittämisen jälkeen onnistunut käymään ensimmäisen älyllisen ja konkreettisesti tuloksekkaan keskustelun SoneraTelian asiakaspalvelun kanssa. Ensimmäistä kertaa myönnettiin että heidän puolellaan on tehty pahoja virheitä, mitkä oikaistaan välittömästi. Thank God, ei mulla enää ois ollutkaan rahaa

Iha just pääsee himaan ja suoraan*nukkuu*

Sain tänään labrakurssin työt suoritettua, parin hassun raportin kirjottaminen tuntuu enää niin pieneltä jutulta.. sitten alkaa ensimmäinen oikea laiskottelukesäloma moneen vuoteen

[q]lostgone:
Olen vuoden yrittämisen jälkeen onnistunut käymään ensimmäisen älyllisen ja konkreettisesti tuloksekkaan keskustelun SoneraTelian asiakaspalvelun kanssa. Ensimmäistä kertaa myönnettiin että heidän puolellaan on tehty pahoja virheitä, mitkä oikaistaan välittömästi. Thank God, ei mulla enää ois ollutkaan rahaa
[/q]
*repes* tuossa pari kk sitten vähän samanlaisia ajatuksia...

O