päivän :)

Back to häröily O

Koulumatkani kaverin autolla *eiei**nauru*

Auto käynnistyy ensiyrittämällä. \”Nättiä\” ehdin ajatella.
Auto sammuu. Ei käynnisty. Ei millään. Ei vieläkään. Eikä vielä.
Soitan jo kaverille, että tentti jää väliin. Sitten pörähtää. Hytisee ja nytkyy. Pörisee. Ääni tasaantuu ja uskallan lähteä liikkeelle.
Ensimmäinen risteys. Vauhti hidastuu. Auto sammuu.
Ei käynnisty. Ehei. Nauran ääneen yksinäni. Ihmiset töllää. Ei starttaa.
Noni. Taas hyrrää. Matka jatkukoon.

...ja tähän tarinaan en halua enää sekuntiakaan jatkoa.
Jääkööt parkkiin koko paska *nauru*. Ellei jollain vanhoihin, paskoihin autoihin tottuneella ole alottelijalle hyviä vinkkejä?

tää viikonloppu...

tuli kirje kotiin, jossa luki et pääsin hakemaani kouluun!! *sydän*

ja mun päivän :) on muutto, tänään pakataan ja pidän vapaapäivän \o/ ja Markus_Schulz-Live_on_Tranceairwaves_22-05-2004 soi

Välkommen till urvalsproven för företagsekonomi.

ihana auringonpaiste, työviikko jo puolivälissä ja sain takuuvuokran takas eli olin ostoksilla!!!
nyt on niin hyvä mieli että...

Tän *super*mieletön muru toi nimpparipäivän kunniaks tälle pinkei ruusui*plur**sydän*

[q]innae:
Veronpalautuksia 675e*iloinen*
[/q]

18 ja risat... Eihä täs tarvi enää töissä käydäkään.

Kaverin koira kerjäsi herkkuja jääkaapin luona ja päätin olla kiva hoitaja ja antaa sille makkarasiivun. Heitin sen vähän ilmaan, olettaen koiran nappaavan sen ketterästi lennosta (kuten olen nähnyt tapahtuvan muiden koirien kanssa :), mutta tämäpä ei tajunnut homman nimeä ja pääsi kyllä nauru, kun makkara läsähti koiran otsaan

[q]äm:
Ellei jollain vanhoihin, paskoihin autoihin tottuneella ole alottelijalle hyviä vinkkejä?
[/q]

Huolto?

mixköhän tää ei oo saanu viel mitää verovirastosta.. kai ne lähettää koht jonkun pidättää mut..

Kävin veroehdotuksen tänään läpi. Tuloksena siitä rapsahtaa matkakuluina noin 200 lisää palautuksia.

[q]KumiTorso:
---
innae:

---

18 ja risat... Eihä täs tarvi enää töissä käydäkään.
[/q]

No, elä Silmu välitä*lohduttel*...

Mun äiti on vaan niin mukava... Ja Chare rakas piristää aina mun oloa... Chare oot rakas

Meidän karvanen kakara täytti tänään kolme vuotta

Mä luulen, että tästä päivästä tulee viel ihan kiva :) illal viel kattomaa Egotrippiä

oli tosi kivaa eilen*jiihaa* nyt on krapula, mut ei se mitään ku oli niin kivaa*hih*

Stipendi ja sit keski arvoks torkkaan 4.5...BTW oon amiksessa ja 1-5 arvostelu asteikko *jiihaa**aplodit**pahis*

Tulihan se kutsu pääsykokeeseen

O