päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,727
- 1,728
- 1,729
- 1,730
- 1,731
- ...
- 2,345
- Seuraava »
yks ihana, jonka kainaloo saa taas kohta käpertyä *sydän*
Äiti on ihana, kun tuli Porista asti tyttöystävän valmistujaisiin ja auttamaan muutossa
aurinko paistaa ulkona ja vähän sisälläkin :)
[q]serotonot:
aurinko paistaa ulkona ja vähän sisälläkin :)
[/q]
ulkona sataa kaatamalla ja mä olen pyörällä töissä. tasan ei käy onnenlahjat :(
posti toi 80kpl ihaniaaIHANIA valokuvia.
ihana ilma!!!! ja mä oon ihmeen pirteeki tähän aikaa aamusta!!
Loma alkoi ja lentskari lähtee kohta :)! Hauskaa kesää ihmiset, nähään heinäkuun lopulla!
Mä sain mun ensimmäisen tieteellisen julkaisun yhteen Bostonissa olevaan konferenssiin!
[q]vaavu:
Mä sain mun ensimmäisen tieteellisen julkaisun yhteen Bostonissa olevaan konferenssiin!
[/q]
Onneksi olkoon.
Itselleni tulee veronpalautuksia 626 euroa ja vaihtarivuosi Tukholmassa on kämppää vaille varmaa. Nyt pitää enää painaa kesällä duunia kuin pieni eläin, että pystyy Tukholman puolella sitten tekemään kaikkea jännää. ...and then take over the world!
[q]vaavu:
[/q]
Onnea!!
[q]vaavu:
[/q]
WAU!!! Onneks olkoon, toooosi magee juttu Meeksä nyt sitten sinne Bostoniin puhumaan ko. aiheesta?
[q]purrr-:
Meeksä nyt sitten sinne Bostoniin puhumaan ko. aiheesta?[/q]
Näillä näkymin joo. Tosin se on kyllä vaan yksi workshoppi siellä konferenssissa, joten yleisömäärä on onneksi aika pieni. Tommosilla on hyvä harjoitella sitä julkaisemista...
Kämppis muutti pois! *plur**jiihaa*
Ihana ilma & lähetään ihkulla possella Lappeenrantaan :)
.m
Eräs jo pitkään harmaita hiuksia aiheuttanut asia alkaa viimeinkin selviämään
[q]alien:
no sepäs olisikin hienoa pistää lunastukseen Ferrari, kun ei ole penniäkään kiinni!!
[/q]
Eli muistat vaan 3 sääntöä:
1. Jos näet auton, ohita se!
2. Säästä vilkkua
3. Jos valo meinaa vaihtua punaiseksi, kaasu pohjaan! Kyllä sinä vielä ehdit!
Way Out West Koneistossa :)) -oli tosin jo muutaman edellisenkin päivän :)
Tulipas ostettua kaupasta hyviä viinirypäleitä
Loppuivat vaan turhan nopeasti..
Kaveri lähetti aamulla viestiä et sillä on poikavauva...ja meen sitä tänää kattomaa
Uusi puhelin, mukana tuli salama ja vanhan puhelimen tietojen siirto uuteen onnistui erittäin helposti Nyt vain pitää odottaa että toinenkin akku on saanut ensilatauksensa.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,727
- 1,728
- 1,729
- 1,730
- 1,731
- ...
- 2,345
- Seuraava »