päivän :)

Back to häröily O

Kesäkuu *sydän**aplodit**jiihaa* Näin kesän ensimmäiset pääskyset tänään...*hih*

Ahkeran kesäpojan paluu 3*joo*
Kasassa jo maagiset kaksi päivää töissä paikassa mihin en ole aikonut mennä enää yhtenäkään kesänä.
Hyvin on alkanut. selkää koskee ainoastaan vähän ja sekin siitä syystä et o pitän nojailla koko päivä työn puutteessa. Tätä koko kesä ni olen varsin tyytyväinen.. fyysinen työ..*dissaa*

vapaapäivä... ja tietty kaunis ilma ulkona..

Heräsin klo 5 tosin ei-niin-kovin-miellyttävän tekstarin voimalla, mutta kuitenkin. En saanut siihen hätään enää unta, joten siivosin kämppääni 3 tuntia. Tuli hyvä mieli.

Way out West -live, koneistossa <3<3<3

[q]keisha:
Way Out West Koneistossa :)) -oli tosin jo muutaman edellisenkin päivän :)
[/q]

OMFG :O
miten voi olla näin pimennossa ettei moista ole kuullut..

edit: tuosta tulikin mieleen että näin vastikään unen jossa olin Mindcircus videossa :D

[muokattu 1.6.2004 16:37]

..ei vaan voi lopettaa virnistelyä..

yatsiiiiiiiiiiiii

eilen tuli orjan kanssa pelattuu 7h.... tänään ehkä uudet enkat?
mä voisin haastaa kaikki.. on niiiiiiiiiiin voittaja olo..

Sain ostettua aivan loistavan levyn: Ram Trilogy - Molten Beats ja illal vielä kattoon The Day After Tomorrow:ia *jiihaa**iloinen**pahis*

[q]lostgone:

Kasassa jo maagiset kaksi päivää töissä paikassa mihin en ole aikonut mennä enää yhtenäkään kesänä.
Hyvin on alkanut. selkää koskee ainoastaan vähän ja sekin siitä syystä et o pitän nojailla koko päivä työn puutteessa. Tätä koko kesä ni olen varsin tyytyväinen.. fyysinen työ..*dissaa*
[/q]

tuttu tunne...mäki viime kesän jälkee vannoin et enää koskaa mee tonne, mut mites kävikää...taas mä siellä oon...*hahjust* välillä riittää duunii iha kivasti, mut välil taas meinaa kuolla tylsyytee...sillo ku ei oo duunii tarpeex hengailen täällä...*muhaha*

nikon d70 *sydän*

Olin äsken ensimmäistä kertaa soutamassa kirkkovenettä, oli oikein mukava laji *iloinen**joo*!

typy oli harrastanu siivoustoimintaa mun töissä ollessani *sydän*

[q]dark-raver:
oltiin kans joskus ala-asteen retkellä suotamassa sellasella ja tuli huomattua et kyl siihen ryhmäpeliä tarvitaan et se suoraan menee
mut hauskaahan se on
[/q]
Juu, ja ihan älyttömästi ei kannata alkaa maisemia katselemaan...

Jesh! Tää sai just sovittua *possu*siistin kämpän vuokrauksesta *aurinko*

EDIT: sikapossu

[muokattu 14.7.2004 12:32]

mahtava viikonloppu takana raksun kanssa *sydän*
ja pääsinhän mä pitkästä aikaa tanssimaankin se oli kivvaa :)

Haaaaa. Eräs ystäväni maksaa minulle n.600e velan!!!!!
(ollu velkaa jo reilut pari vuotta :)

[muokattu 8.7.2004 09:18]

Ihan megabuenot pippalot kesätyöpaikassa ja kerrankin muutenkin mukavaa töissä
*sydän* Kesä *sydän*

Ricky Carranza ja tämän locking-workshop. Pirun mukava tyyppi ja tunneilla oppii alkuperäistä lockingia. Ei tunnu 70:n euron hinta enää missään.

Ostin volkkariini cd-soittimen (20 euroa)

Nyt kun sais ne loput hifit ni aijai

[muokattu 1.6.2004 19:06]

O