päivän :)

Back to häröily O

[q]~caro~:
eilen tein päivän hyvän työn antamalla eräälle mummolle 2, jotta pääsi kotiin...*hihu*
ja tänään kävin luovuttamassa verta..*joo*
[/q]

se mummo osti kuitenkin tupakkaa sun kustantamana.... =)

-läppähukassauhuu

[q]Uhuu:
---
~caro~:
eilen tein päivän hyvän työn antamalla eräälle mummolle 2, jotta pääsi kotiin...*hihu*

---

-läppähukassauhuu
[/q]

kyllä se oikeesti vaikutti siltä että rahat meni bussiin...vanno että jumala maxaa monin kerroin takaisin...*muhaha*

[q]GoA:
---
Pablo:
Tunti enää töitä ! :)

---

Työt alkaa tunnin päästä.
[/q]

oh fuck! toisen onni koitui toisen epäonneksi

Aamulla hirveä raivokohtaus kun joku oli nyysinyt mun dödön, karjumista, tavaroiden paiskimista jne. myöhästyin vielä junastakin jolla yleensä meen. Nyt lähinnä naurattaa, vähän saattaa aamusin aina palaa kiinni

Kerrankin ei ole ihan jumissa tääl töissä kun maltoin kerrankin mennä jo ennen puoltayötä nukkumaan
Ja enää pari tuntia töitä. Tai vähemmän, riippuu monen aikaan kehtaa lähteä
Kahvi on hyvää ja sit mulla on tuol monta kiloo pullaa ja sämpylöitä ku kokous peruuntu ja eihä nitä vitti poiskaa heittää

[q]Uhuu:
---
~caro~:

---

-läppähukassauhuu
[/q]

Eipäs, uhuuseni, vaan se mummo oli kuitenkin kaukaaviisas ja sijoitti kavaltamansa euro-roposet puoliksi valtion obligaatioihin ja puoliksi kansainvälisen laittoman asekaupan tukemiseen.

Körssit mummo kähvelsi joltain muulta pahaa-aavistamattomalta.

Niin minä tämän näen, kuulkaas.

Seittemän päivän työputken jälkeen muutama päivä vapaata ja perjantaina Joensuuhu rokkaamaan

Aini. Säpinää ilmassa *sydän*

[q]Lene:
Ostin digikameran!
[/q]
Minäkin tilasin tänään *aplodit*!! Saa ehkä viikon päästä *iloinen*...

Voittajafiilis

LOMA!!! jonka eteen on tehty ihan vitusti töitä..

hip hei

http://www.teuva.fi/tulevaisuus_teuvalla/horoasunto.html

Jotain hyvää tähänkin vitutukseen. Ainakin tänään saa tehdä duunia kun on pili-pojat soittamas...

Loisto sää! Rullikset alle ja menoksi

Ihan vain kuukausi enää kesälomaan ja sitten pääsee lähtemään jonnekin, jonnekin kauas

ei krapulaa!

Jos saisin itse säätää direktiivin, se olisi sellainen, että jokaisella olisi mahdollisuus katsoa maksuttomilta kanavilta olympialaisia - Viivi Avellan, Johnny Kniga 5/3003

Kävin ostamassa 2kpl Dr. Pepperiä K-Market Mankkaasta. Hyllyssä luki 1.20 eur/kpl mutta kassa sanoi 1.31eur/kpl. Valitin asiasta ja sain ne 1.20 eur/kpl.

Ihanaa! Onneksi on oikeitakin ystäviä.. (koputtaa puuta*vink*) Kiitos viikkoni pelastamisesta*sydän*

hihih, mäkin olen päässyt töihin

Ja ei mitään niin huonoa ettei jotain hyvääkin *hymy*, tytön soppari muutettiin vihdoin ja viimein, sekä tunnit että tuntiliksa*iloinen*. Ja heinäkuus pomon mökille dokaan*blush*. Ja sain alustavasti varattua philit

O