päivän :)

Back to häröily O

On niin *sydän* olo !

uuuu jea 5 päivää ni syndet K 18 tulee täyteen ja mitäs muuta sillon on elikäs olisko BK tullu suomeen ihan mun synttäreitten kunniaks *täh**kiitoskiitos*

mun poikaystävä otti mut takas*plur**sydän**sydän**sydän**sydän*

Se on silleen et 2 viikkoa niin on työt ohi ja sit konemetsään ja sit siitä sitten mökille viikoks asustelee ”yksin”

Taustalla soi chilli musiikki....solar fields - blue moon station *sydän*
tunnen kun avonaisesta ikkunasta tuulee kevyesti mun kasvoille ja siirryn ikkunan ääreen ihailemaan auringon nousuu ja luonnon kauneutta.. *sydän*
On jotenkin niin rauhallista... päivä on alkamaisillaan ja huomaan kuinka pikkuhiljaa luonto ja ihmiset alkaa heräämään uuteen päivään.
Näky on tosi kaunis. Nyt voin mennä rauhassa nukkumaan.

*sydän* http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=26614&sivu=1 *sydän*

Palkka

[muokattu 15.6.2004 09:21]

Mulla on maailman parhaat ystävät!*sydän*

Oon hirmu iloinen vaikka väsyttää kauhiasti Eilen oli kiva ilta *sydän*

Ajotunti meni niin nappiin et päätettiin koettaa ilman 'valmistavaa tuntia' käsittelykokeeseen ens maanantaina

koulu alkoi ja näki kaikki ihanat ihmiset*plur*

[q]merqus:
Ajotunti meni niin nappiin et päätettiin koettaa ilman 'valmistavaa tuntia' käsittelykokeeseen ens maanantaina
[/q]

Onnea kokeeseen!

suukkoja ja keinumista

Viime viikko oli kokonaisuudessaan niin upee, että hymyilyttää edelleen. Ensimmäistä kertaa eläessäni tunsin aikamoisen isänmaallisen fiiliksen ja ylpeyden olla suomalainen, kun oltiin hevoskisoissa (valjakko sellaisissa) Saksan Dillenburgin upeissa maisemissa. Suomalaiset pärjäsivät mielettömän hyvin ja palkintojenjaoissa suomenliput liehuivat.

(Olin sitä paitsi ensimmäistä kertaa hoitamassa hevosta kansainvälisissä kisoissa ja ylipäätään se, että sain hevosen hengissä ja hyvässä kunnossa Suomesta Saksaan ja takaisin oli aikamoinen saavutus. Koko systeemin kruunasi hevosenhoidosta saamani kehut. *blush*)

Sain tietää että olin saanut palkankorotuksen!

Hesarin sivuilta; jos Helsinki olisi Ankkalinna kuka olisi kuka?

Helsinki-ankat

sain kaikki tiskit tiskattua... olipa työlästä

[q]Kolibriscope:
sain kaikki tiskit tiskattua... olipa työlästä
[/q]

oisit pyytäny mut auttaa.... mä tykkään tiskata...

mun päivän hymy on wert- one day setti..*plur*
huoh.. sillä lähti niin hyvin päivä käyntiin... nyt sit stadiin töihin...

[muokattu 16.6.2004 15:25]

Flaikku sai mut hymyilemään*hali*, ihkis

Nukuin tos äsken pari tuntia Et huomenta vaan kaikille vaihteen vuoksi.
Poden vähän syyllisyyttä syötyäni kaks jätskii mut en ota mitää stressiä siitä, ne oli niin hyvii! <3

Ah, ja Trinity lähestyy <3

O