päivän :)

Back to häröily O

Sain keskiviikkona asunnon

Perjantai on aina positiivinen asia. Tällä viikolla ainoa työpäivä. :)

[q]keijukainen:
Sain keskiviikkona asunnon
[/q]
mä löysin omani eilen

[q]ezzy:
---
Damien:
---
Päivän :)
oli se kun sain mutsini ymmärtämään mun blossittelun perusteet.

---

onko toi tulossa kirjana ulos toi ”Sun blossittelun perusteet part 1” :D
[/q]

Tulis tylsä kirja pari virkettä ja niiden toistoa, hyvä reality-show kun 2v kuvataan vanhempien ja lapsen välistä kiivasta taistelua ja sanaharkkaa.
;)

Tuppaa perjantaita ja oon heränny ekan kerran tällä viikolla heti aamusta. Mahtava tunne!

[q]mykene:
Oi onnea ja autuutta!!!
Juuri selvisi, että onnistuin suorittamaan yliopistourani kimuranteimman tentin loistavilla pisteillä. Tämän seurauksena tutkijan paikka yhden askelen lähempänä!
[/q]

Mikä tutkija susta tulee?

*sydän* Kaikki ihanat muistot, joita tää ihana biisi (Modulation - Spirits (Cosmicman Remix)) tuo mieleen *sydän*

[q]-xx-:
---

Onnea uusiin koteihin
[/q]

Kiitoksia! Kaikista ihaninta on ku pääsee vihdoin ja viimein muuttaa porukoitten luota pois Oma rauha

Mul oli eilen synttärit ja sain kahesta baarista ilmaset drinksut, se oli kivaa Ja sain kivoi lahjoi, hih

[q]keijukainen:
Kiitoksia! Kaikista ihaninta on ku pääsee vihdoin ja viimein muuttaa porukoitten luota pois Oma rauha
[/q]
viet sanoja suustani

1) Nasu

2) Naapuruston pikkulapset, jotka innosta hihkuen eilen illalla kaatosateessa hurrasivat ja taputtelivat kun esittelin parit yksinkertaiset poi-temput. Taivaat (minä mukaanlukien) repesivät siinä vaiheessa kun annoin yli-innokkaiden naskalien itse kokeilla temppuja.

3) Eilisestä asti nautittu diplomaattistatuksesta (ainakin) Sveizin rajojen sisäpuolella. Eikun rötöstelemään! Rattijuopumus? Bah! Pankkiryöstö? Höh! Mitäköhän repäisevää sitä keksisi etuoikeuksiensa väärinkäyttämiseksi? Anyone for doomsday?

Tänään oli idearikas päivä musantekoa ajatellen,remix eteni hyvää vauhtia eteenpäin ja pian valmis!*aplodit*

Oltiin eilen Amsterdamin keskustassa Chemistryn jarjestamissa
RawUrbanSexyHouse-nimisissa bileissa 1500 ihmisen Escapessa.
Joku Erkon nakoinen jaba soittii taydessa mestassa koko illan
ihan kipeeta lyontihousea ja valila kaks jabaa otti perkussioissa
skabaa sen takana lavalla, ja eebenpuunmusta nainen lauloi
vokaaleja! Ja torstai-iltana! :D

Sita ennen kaytiin legendaarisessa piskuisessa Twstd:issa,
missa paikalliset, mukaanlukien pinkea mimmi-dj soitti kipeeta
teknoa :) Twstd on joku 50 hengen mesta jossa on soittanu
ihan alyttomia nimia, mm. Anthony Rother.

Amsterdam! <3

[muokattu 18.6.2004 14:14]

Inssi meni ekalla yrittämällä läpi Taas kerran Nyt vaan miettimään mistä sais rahotuksen siihen pyörään..

torstai ilta kun suomessa järkkäät jotain niin hyvä kun saat 10 ihmistä paikanpäälle.. huoh..

nooh mun päivän hymy taitaa olla kylläkin se kun ystävät saapuu taas miun luo tän ja huomisen aikana...*hymy*
+ett'mun toinen broidi saa tietää maanantaina pääseekö se inttii töihin vaiko ei... toivottavasti pääsis niin mä saisin koko asunnon itteleni..

[q]andi--:
---
UnityF:
sielunveljeni joka tuli yllärikäynille päivällä.. *sydän*

---

Luin et ”sielunveljeni joka tuli yllärikänneille päivällä”
[/q]

ja sulla aina toi *känni* mielessä... huoh... ois sekin kyl ollu aika jees.. *vink**hih*
saitpa mut nauramaan kun oon ollu pari tuntii broidin takii....

*super**hali*

täydellinen vkl takana... tänäänkin vain hymyilly sen takia.. *sydän*

*super**plur*

Perjantai ja viikonloppu edessä!! Ihana ilma; jo aamulla 20 astetta *plur*! Mukavan rento viikonloppu tiedossa *iloinen*!

Kaikista maista, missä olen käynyt ei ole vielä vastaavaa löytynyt aiemmin - olen löytänyt toisen kodin Suomen lisäksi viime viikon aikana *sydän*

Tämä saa hymyn huuleen

ikä 18v, syntymäpäivä 19.6.1986
olen tulinen urostiikeri
*hih**jiihaa*

O