päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,741
- 1,742
- 1,743
- 1,744
- 1,745
- ...
- 2,345
- Seuraava »
työkkärin vakavan tädin hersyvä nauru kun mulla jäi oven kahva käteen ihanaa ilahduttaa ihmisiä joilla näyttää muuten olevan niin kovin synkkää... *sydän*
ihan kiva olla olemas atm :)
[q]ezzy:
Jussiruno: Puri paarma pippelistä, nythän onkin kestämistä, ei se kärsi edes kättä, aamuvedot vetämättä, ainut apu pimperoinen. mistä tähän hätään moinen?
[muokattu 24.6.2004 11:02]
[/q]
varmin tapa: linkki
Muutin eilen lopullisesti uuteen asuntooni. Lisäksi alkaa 3 päivän vapaa ja saa viettää sen oman kullan kanssa!
Yllättävän pirteä olo 4½h yöunien jälkeen :)
Jussiruno: Puri paarma pippelistä, nythän onkin kestämistä, ei se kärsi edes kättä, aamuvedot vetämättä, ainut apu pimperoinen. mistä tähän hätään moinen?
[muokattu 24.6.2004 11:02]
Juuh suhteellisen helpolla selvitty töissä ottaen 3 tunnin yöunet huomioon. Pari tuntia max. niin pääsee sitten juhannuksen viettoon!
[q]Roger Roger:
varmin tapa: linkki
[/q]
aina sä jaksat linkittää tota
Tänään Saksaan. Kone lähtee kello 13:00. Takaisin Suomeen tuun vast 11.7 Amsterdamista
[q]Avernian:
---
Tres:
Tänään on taas kiva ilma. Kiva päivä.
Jne. *nauru**plur*
---
Taas menee mun käsitykset uusiksi.
En ollut millään saanut Tresistä kuvaa ihmisenä joka käyttää pluria.
[/q]
EN MÄKÄÄN
Enää puoltoista tuntia ni alkaa kolmen päivän vapaat... ja pääsee söpöilemää
Luulin vielä tänään puoililtapäivin että huominen ois ollu työpäivä myös, mutta sitten sain tietää ettei olekaan
HYvä aamu!
Ei krapulaa, vaan uusia perunoita.
Tutut -> saa tulla syömään taikka kaffille!!
hai hai, aurinko paistaa taas :) ja kamat kuivuu...
Kun näin tämän yhden ihanuuden kahvilassa, jossa käyn kerran kymmenessä vuodessa.. Helvetti mikä sattuma..*sydän*
Hyvää Minua Kaikille
Tästä päivästä ei kyllä mitään hirveen :) saa väkiselläkään
Aamulla lähtö RMJ:hin *jiihaa**känni*!! Hauskaa juhannusta
[q]hemuz:
aurinko paistaa taas :)
[/q]
jeah... *iloinen**hih*
[q]ezzy:
---
MaSari:
Labrassa hoitsut puhu jotain bakteerista nimeltä proteus blablabla Ei vittu mä repesin! Mistäköhän Harri on oikeen keksinyt taiteilijanimensä? :D
Ps. Tänään alkaa jussikiva <3
---
Mietippä sitä.
btw. aamukakkosella oli toi bakteeri korvassa ja ei ollut kovin miellyttävä kaveri se Proteus :(
[/q]
Joo, aiheutti mm. suht massiivista verenvuotoa korvakäytävistä. Olin kuin jostain B-luokan kauhuleffasta.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,741
- 1,742
- 1,743
- 1,744
- 1,745
- ...
- 2,345
- Seuraava »