päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,743
- 1,744
- 1,745
- 1,746
- 1,747
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Sain kämpän
Ja lähdin toki myös juhlimaan asiaa *känni*
Heräilin tossa hetki sitten ja päivästä näyttäis tulevan erittäin mukava kaikinpuolin
saan uuden kämpän avaimet kouraani tänään sitten tonne päivän ääh-topikkiin kuuluisi huomiselle takuuvuokran kokoinen lovi lompakossa muttei se kyllä tässä riemussa paljon paina
sain hulahulavanteen
Jatkuvasti syvenevä ihastus uskomattomaan otukseen ja tämä mieletön kaukokaipuun tunne, joka sekoittaa pään, saa masussa lentelevät perhoset endorfiinihumalaan ja varastaa kaiken ajatustoiminnan.
Tekisi mieli syleillä koko maailmaa ja etenkin sitä yhtä kippuraisoliota...
Onpahan äärimmäisen hyvä syy palata takaisin Suomeen ja laskea päiviä sitä odotellessa.
[muokattu 30.6.2004 10:29]
briteistä tuli paketti
tänään alkaa loma ja mun tilaama 16 päivän helleaalto näyttäis olevan tuloillaan <3
[q]pupuankka:
Sain kämpän
Ja lähdin toki myös juhlimaan asiaa *känni*
[/q]
mahtavaa!!! onnittelut
nii millos on sit tuparit?
Oli kiva ilta premissä. Paljon tuttuja näky, ja oli kivaa Ens viikolla pakko tulla uudestaan
sellanen line-uppi luvassa että...
Vika päivä duunissa. 4vkon loman jälkeen pääsee taas mukaan uusiin haasteisiin.
Vihdoinki himaa
[q]äm:
Ensitreffit Hesburgerissa
[/q]
Voi kuinka romanttista
[q]äm:
[/q]
Hehe, mäkin kävin tänään hesessä, mut sen hampparin kanssa oon tehnyt treffit jo useasti
ollu viime viikot aika tykitystä...
ja parin tunnin päästä alkaa rentoutuminen mökillä järvikyykän kans
[q]Howdy:
Mun aivokuollu norsu heräs henkiin kun semmonen sairas orava kävi tekemässä sille temput ..
[/q]
Tätä ei ymmärrä Erkkikään,
ja se on sentään sivistynyt orava
Mun aivokuollu norsu heräs henkiin kun semmonen sairas orava kävi tekemässä sille temput ..
äskön kävi tosi hassu juttu, päivän piristävin nimittäin... tulin himaan joku kolme tuntii sitte, ja äsken olin menossa kattoo postii ja viikon oon pitäny ovee takalukossa, enhän mä ulos päässy ku avaimet ei olllu siin oves... etin avaimii joka paikasta, sohvan alta sun muualta, sitte hogasin mitä jos oonki jättäny ne oveen, no siinä sitä sitte mentii... reippaana tyttönä kiipesin ikkunasta ulos tarkistamaan tilanteen ja siellähän ne ovessa pilkotti...
Parturi teki hyvää nyt voi olla taas norm. ei jaksanu enää reuhkaa
[q]Blues:
---
äm:
---
Voi kuinka romanttista
[/q]
tulee kyllä jotenkin teini-ikä mieleen
hietsuuuuuuuuuuuuuun
- « Edellinen
- 1