päivän :)

Back to häröily O

täydellinen aamu *sydän*

Siisti ilma
Palkkapäivä $$$$$$$

....Ja viikko enää sitten reissuun*jiihaa*

Tänään alkaa loma..*hih*

mua ei vesisade varsinaisesti nyt haittaa, mutta tuntuu, että kohta on jo kesä ohi ja sitä ei ole päässyt yhtään viettämään mulle elokuu merkitsee syksyä...

mut oli kyl ihana ilma herätäkin..ei pilviä eikä mitään....vain vaalean sinisen taivaan kajo.....

Pääsin eilen nauttimaan auringosta ja ihanan naisen seurasta. Juotiin muutama siideri...ja olut... Tulin seiskaksi duuniin ja silti hymy korvissa! Ei elämä ehkä olekaan hassumpaa...

Aurinko,MahtaVAA *jiihaa**jiihaa**jiihaa**plur**plur**plur*
ja tänään näyttäs päivä alkavan muutenkin kivasti käyntiin,YES! *iloinen**jiihaa*

Pääsen ensimmäistä kertaa elämässäni aidolle amisautoajelulle

Huuhkaja & nugguminen uimarannalla Genovassa & Italian maisemat/vuoret/kaupungit & kiehuvankuuma kalja transitin takapenkilla auton kaahatessa 150 km/h.

When the going gets weird, the weird turn pro. On se elo maittavaa ja pirtsakkaa.

Ulkona ihana ilma ja tänää viimenen duunipvä ennen lomaa! Muutenkin asiat tuntuis olevan mallillaan..

[q]Kolibriscope:
Tänää varattiin veljen kaa liput Goa:an.... *sydän*
vuodenvaihdos vietetään siellä
[/q]

ja mitäs hyvää tossa on kun mä nyt kuolen ikävään..
sniiiiiiiiiiiiif.. ehkä mä kestän.. tai sit karkaan matkalaukkuun messiin,...

mun nimpparit...

[q]mayah:
---
UnityF:
mun nimpparit...

---

Mun kans Onnea
[/q]

kuin myös ja aurinko paistaa

[muokattu 2.7.2004 17:35]

[q]UnityF:
mun nimpparit...

[/q]

Hauskaa nimipäivää!!!

nii ja tosiaan puhelin toimii taas ja oli kiva päivä :)

Jes! Tauon jälkeen tulee taas friikkukeikkaa!

ihana aamu myös mulla 11h yöunien jälkeen herää ja saa kaikessa rauhassa syödä ja lukea hesaria. Eilen oli kiva päivä

edit: ja mikäs sopisi tähän paremmin kuin OlliS - Beautiful Place *sydän*

[muokattu 3.7.2004 11:17]

http://www.kitsune.cx/~amorpha/lotr-plotgen.html

*ding**nauru**vink**hihu*

Kaupat jota epäilin vielä aamulla pelkäksi huijaus yritykseksi, eivät olleet sitä ja sain hoidettua ne kunnialla kotiin. Pakistanin presidentti tuleekin ihan oikeasti suomeen ma. *nauru**aplodit*
Yhden kaverin kanssa pitkästä aikaa baariin tänään. :)

Tänään on varmasti ihan hyvä päivä.

O