päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,765
- 1,766
- 1,767
- 1,768
- 1,769
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Puolen tunnin päästä pääsee kaljalle. Loma tj 2. Fiilis 10+
Ja mitä vielä: vkolopun kruunaa kuuma ja kostea unity.
[muokattu 4.8.2004 15:33]
Aurinko, loma ja kulta
[q]ezzy:
kela myönsi avovaimolle 1.11e/pv työttömyyskorvausta mun tulojen suuruuden takia.
summa ei ole vain ?:)?, vaan päivän *RepsKopsTipahdel*
[/q] aijaijai
mä ostin iiiiihanat kengät ja olin kahvilla ja ja ja
kela myönsi avovaimolle 1.11e/pv työttömyyskorvausta mun tulojen suuruuden takia.
summa ei ole vain :), vaan päivän *RepsKopsTipahdel*
[q]mayah:
Kadulla vastaan käveli nainen, joka kauempaa katsoen näytti hymyilevän kuin tuntisi minut. Lähempänä tajusin, että se vain kävelee suu auki irvistäen.. Repesin. Olen väsynyt.
[/q]
*nauraa prkl:eesti* tää oli mun päivän hymy
[q]Hyzenthlay:
---
sapeli:
uus UV-vihreä lävärinuppi kulmassa
---
uv-vihreä roks, mulla on navassa ^___^
[/q]
Hieno sekii, mut mul on vaaleempi *tuijottaa Hyzenthlayn napaa ja ohikulkijat ihmettelee*
[q]Stresspill:
Laajakaistayhteyksien halpeneminen. Kohta pääsee nauttimaan 8Mbit/s sisään 1Mbit/s ulos Ja sain raahattua itseni taas lenkkipolulle.
[/q]
Full Rate -liittymässä käytössä on ADSL-linjan koko kapasiteetti, yhteysnopeus sisäänpäin n. 4-8 Mbit/s, ulospäin 1 Mbit/s. Toteutuvat yhteysnopeudet riippuvat linjan laadusta ja etäisyydestä lähimpään keskittimeen.
täysi 8Mb/1Mb-yhteys on erittäin epätodennäköinen. lycka till.
salaatti *sydän*
karhuveljeni koda ja hyvää ruokaa ja raksu*sydän*
Paarma ja sieltä varsinkin Nomicin sekä Sasha F:n ja Dan Baseleyn setti
ainii, eikä tarvinu maksaa yöbussistakaan taas mitään
Vasen käsi on taas käytettävissä neljän viikon kantosidejakson jälkeen
[q]ezzy:
---
Stresspill:
Laajakaistayhteyksien halpeneminen. Kohta pääsee nauttimaan 8Mbit/s sisään 1Mbit/s ulos Ja sain raahattua itseni taas lenkkipolulle.
---
Full Rate -liittymässä käytössä on ADSL-linjan koko kapasiteetti, yhteysnopeus sisäänpäin n. 4-8 Mbit/s, ulospäin 1 Mbit/s. Toteutuvat yhteysnopeudet riippuvat linjan laadusta ja etäisyydestä lähimpään keskittimeen.
täysi 8Mb/1Mb-yhteys on erittäin epätodennäköinen. lycka till.
[/q]
mikäs yhteys tää on?
eka duunipäivä takana, toinen edessä. voi rauhassa hengähtää, kun tietää että osaa asiat :)
[q]DagO:
mikäs yhteys tää on?
[/q]
Saunalahden ADSL (rajoitetulla alueella saatavilla tku ja hki)
Huoh, miten söpö poika meillä töissä *plur*... Ja tietysti vedin ihan punaseks ku juteltii
Viikonloppu meni todella loistavasti. Kiitos siitä kuuluu frendeille :)
viimeksi 5.8.2004 13:49 (yht. 3000 kertaa)
no en tiedä onko toi nyt :)
On sunnuntai, vapaapäivä,aurinko paistaa, pääsi biitsille ja nyt olo on kuin broilerilla!!!*ankka*
veli osti synttärilahjaksi verkkokortin ja nyt minäkin voin olla netissä ihka omalla koneella... nojoo huono juttu mutta wnb konettajalle elinehto! :)
[q]mykene:
Oi onnea ja autuutta!!!
Juuri selvisi, että onnistuin suorittamaan yliopistourani kimuranteimman tentin loistavilla pisteillä. Tämän seurauksena tutkijan paikka yhden askelen lähempänä!
[/q]
onneksi olkoon :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,765
- 1,766
- 1,767
- 1,768
- 1,769
- ...
- 2,345