päivän :)

Back to häröily O

Puolen tunnin päästä pääsee kaljalle. Loma tj 2. Fiilis 10+
Ja mitä vielä: vkolopun kruunaa kuuma ja kostea unity.

[muokattu 4.8.2004 15:33]

Aurinko, loma ja kulta

[q]ezzy:
kela myönsi avovaimolle 1.11e/pv työttömyyskorvausta mun tulojen suuruuden takia.

summa ei ole vain ?:)?, vaan päivän *RepsKopsTipahdel*
[/q]

aijaijai

mä ostin iiiiihanat kengät ja olin kahvilla ja ja ja

kela myönsi avovaimolle 1.11e/pv työttömyyskorvausta mun tulojen suuruuden takia.

summa ei ole vain ”:)”, vaan päivän *RepsKopsTipahdel*

[q]mayah:
Kadulla vastaan käveli nainen, joka kauempaa katsoen näytti hymyilevän kuin tuntisi minut. Lähempänä tajusin, että se vain kävelee suu auki irvistäen.. Repesin. Olen väsynyt.
[/q]
*nauraa prkl:eesti* tää oli mun päivän hymy

[q]Hyzenthlay:
---
sapeli:
uus UV-vihreä lävärinuppi kulmassa
---
uv-vihreä roks, mulla on navassa ^___^
[/q]

Hieno sekii, mut mul on vaaleempi *tuijottaa Hyzenthlayn napaa ja ohikulkijat ihmettelee*

[q]Stresspill:
Laajakaistayhteyksien halpeneminen. Kohta pääsee nauttimaan 8Mbit/s sisään 1Mbit/s ulos Ja sain raahattua itseni taas lenkkipolulle.
[/q]

” Full Rate -liittymässä käytössä on ADSL-linjan koko kapasiteetti, yhteysnopeus sisäänpäin n. 4-8 Mbit/s, ulospäin 1 Mbit/s. Toteutuvat yhteysnopeudet riippuvat linjan laadusta ja etäisyydestä lähimpään keskittimeen.”

täysi 8Mb/1Mb-yhteys on erittäin epätodennäköinen. lycka till.

salaatti *sydän*

karhuveljeni koda ja hyvää ruokaa ja raksu*sydän*

Paarma ja sieltä varsinkin Nomicin sekä Sasha F:n ja Dan Baseleyn setti

ainii, eikä tarvinu maksaa yöbussistakaan taas mitään

Vasen käsi on taas käytettävissä neljän viikon kantosidejakson jälkeen

[q]ezzy:
---
Stresspill:
Laajakaistayhteyksien halpeneminen. Kohta pääsee nauttimaan 8Mbit/s sisään 1Mbit/s ulos Ja sain raahattua itseni taas lenkkipolulle.

---

” Full Rate -liittymässä käytössä on ADSL-linjan koko kapasiteetti, yhteysnopeus sisäänpäin n. 4-8 Mbit/s, ulospäin 1 Mbit/s. Toteutuvat yhteysnopeudet riippuvat linjan laadusta ja etäisyydestä lähimpään keskittimeen.”

täysi 8Mb/1Mb-yhteys on erittäin epätodennäköinen. lycka till.
[/q]
mikäs yhteys tää on?

eka duunipäivä takana, toinen edessä. voi rauhassa hengähtää, kun tietää että osaa asiat :)

[q]DagO:
mikäs yhteys tää on?
[/q]

Saunalahden ADSL (rajoitetulla alueella saatavilla tku ja hki)

Huoh, miten söpö poika meillä töissä *plur*... Ja tietysti vedin ihan punaseks ku juteltii

Viikonloppu meni todella loistavasti. Kiitos siitä kuuluu frendeille :)

viimeksi 5.8.2004 13:49 (yht. 3000 kertaa)

no en tiedä onko toi nyt :)

On sunnuntai, vapaapäivä,aurinko paistaa, pääsi biitsille ja nyt olo on kuin broilerilla!!!*ankka*

veli osti synttärilahjaksi verkkokortin ja nyt minäkin voin olla netissä ihka omalla koneella... nojoo huono juttu mutta wnb konettajalle elinehto! :)

[q]mykene:
Oi onnea ja autuutta!!!
Juuri selvisi, että onnistuin suorittamaan yliopistourani kimuranteimman tentin loistavilla pisteillä. Tämän seurauksena tutkijan paikka yhden askelen lähempänä!
[/q]

onneksi olkoon :)

O