päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,767
- 1,768
- 1,769
- 1,770
- 1,771
- ...
- 2,345
- Seuraava »
sain tehtyä hyvän tilin v.lopun aikana ja muutenki on ollu jotenki vaan niin pirun hyvä fiilis koko päivän!
kohta suunnataan nokat kohti mökkiä kultsin kanssa
8.8.04 piknikki alppipuistossa. Kiitos kaikille jotka oli messissä. :):):)
Tulossa oikein hyvä päivä nenän kautta pystyy jo hengittämään turisematta ja illalla menossa hyppäämään pitkästä aikaa. Huvit on ehkä halvat, mutta pääasia että ne tekee iloiseksi
Kuulin just, että kaveri on menny kihloihin ja häitä on odotettavissa parin vuoden sisään Meinas kyyneleet tulla silmiin
Tämä on eilisen :), uusimmassa City-lehdessä oli top10 oudoimmat dj-nimet ja Minikakara oli paikalla 1. Onnea saavutuksen johdosta*hih*. Muita en muista, mutta ko. lehdestähän ne selviää*hymy*
Tänään pääsee omaan kotiin ja ehkä söpöilemäänki
Sunnuntai-aamuna sain vihdoinkin tavata ensi kertaa kasvokkain ihmisen, joka on viimeisen parin kuukauden aikana ravisuttanut elämääni ja koko olemustani säkenöivän pallosalaman lailla.
Kiitos Sinulle, että olit eläväisenä jopa uskomattomampi ja upeampi otus kuin olin villeimmissä unelmissani kuvitellut.
ihana viikonloppu takana!
Tänään tulee uusi kamera
Mielessä onkin jo sopiva ensikuva
Muuten ihan paska aamu mut -20 kg täynnä \o/
[q]Tres:
Muuten ihan paska aamu mut -20 kg täynnä o/[/q]
Whoa! Mikä oli aloituspaino*hih*?
nukuin pitkästä aikaa enemmän kuin 4 tuntia. Onpas kumman levännyt olo. Tästä se arki lähtee ja haaveilu seuraavasta lomasta.
Finer things in life. Ja kiksu maistuu taas!
Kaikki o hyvin ...
Olen ollut ahkera ja aikataulut pitää. Ja olen juonut pullon valkkaria. Eli alkoholin säännöllinen käyttö parantaa mun aikaansaavuutta. selkeä menestysresepti
Yhteinen yö kullan kanssa 9 päivän erossa olemisen jälkeen.
[q]kilobitti:
---
Tres:
Muuten ihan paska aamu mut -20 kg täynnä o/
---
Whoa! Mikä oli aloituspaino*hih*?
[/q]
112 kiloo
Mullon vapaapäivä Biitsille kaverin kanssa kunhan se herää
päivä biitsillä. aaaaah! uimassakin kävin, ekaa kertaa koko kesänä. :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,767
- 1,768
- 1,769
- 1,770
- 1,771
- ...
- 2,345
- Seuraava »