päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,780
- 1,781
- 1,782
- 1,783
- 1,784
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Cattaneo
Ei ole krapulaa kun olin selvin päin liikenteessä eilen. Tilanne korjaantuu kyllä tänään Laakson Big Airissa.
eileisellä luontoretkellä havaittua:
-iso uroshirvi
-melkein yhtä iso sammakko
-kurki
-sorsien muuttohässäkkä
-hyttysiä miljoonittain
-sarjatuliase
kyl näillä lähtee hymy vielä aamullakin ==)
-menninkäisensatupuussauhuu
Mä löysin duunia ja tapasin muutaman uuden ihmisen. Ja mukava huomata ettei kaveritkaan ole minua ihan kokonaan unohtaneet -kiitos teille
Alkaa olla kamat kasassa, huomenna ensimmäinen karavaani kohti uutta osoitetta..
Pääsin oman syntikan ääreen pitkästä aikaan*sydän*
Sain nukuttua viime yönä kunnon yöunet....viikko meni niin et tuli joku 5 tuntia nukuttua per yö mut nyt on pirtee fiilis! Hyvää safkaa tiedossa + juomaa....muutenkin kiva päivä/veekend kultsin kans
pääsee pitkästä aikaa teatteriin, eikä tarvi edes itse maksaa*plur*
Kännykkäni, joka muutama kuukausi sitten putosi premierin vessanpönttöön, on herännyt henkiin
Tosin näppäimet 2, 5, 8 ja 0 eivät toimi, mutta ei se mitään
Kaaduin äsken märällä pesuhuoneen lattialla...
- I'm a sucker for pain -
Huomenna on muutto Riihimäelle sitten vihdoinkin edessä... hieman huolestuneen innostuneena odotan, että millanen kämppis sieltä solusta löytyykään. Kuitenkin kaikista paras asia koko muutto hommassa on se, että pääsee vihdoinkin himasta pois! Ainut haitta puoli on se, etten saa heti nettiä itelleni, joten en pääse klubitukseen tai meseen jutskaamaan ollenkaan!
Ehkä pieni tauko tästä netistä tekee ihan hyvää mulle.
[q]mayah: Joonas on täällä
[/q]
Poika on tullut vierailemaan suomen turkuun
"KUKA SUN NIMI ON?!? Sul on varmaan 100 akateemista tutkintoa, me ollaan vaa duunareita!!" - naapurisopua parhaimmillaan
[q]Zyklonius:
---
--- Lisäksi SFU:ssa on dialogin osalta ansiokkaasti vältytty siltä, mitä kutsun dawsoncreekismiksi. Tällä tarkoitan DC:ssä ilmenevää täysin yliampuvaa filosofointia ja übernokkelointia jokaisessa mahdollisessa lauseessa.---
[/q]
Osui ja upposi!! Joskus nuorena ala-asteikäisenä esipuberteeettia läpikäyvänä oli ahdistavaa tuijottaa Dawsonin nuorten (katsoin sarjaa ainoastaan hyvien, tytölle herkkien hetkien lomassa heitettävien vahaa sulattavien one-linereiden toivossa*hymy*) lähes maagisen täydellistä kommunikointia, jossa hahmot silmän räpäyksessä poimivat toistensa kommenteista olennaisen tästä universumista ja laukoivat takaisin sellaista tekstiä että olohuonefilosofilta katosivat kahvit väärään kurkkuun.
Itse kun kämmenpohjat hiestä märkänä pystyi koulun diskossa juuri ja juuri koko illan rohkeuden keräämisen jälkeen, illan viimeisten hitaiden aikana vuodattamaan itsestään koko tunneskaalan värittävän ja syleilevän kuiskauksenMä tykkään susta mikä tanssikumppanilta todennäköisesti jäi vielä kuulematta hänen kuunnellessaan Jon Bon Jovin jalat alta vievää-ääntä Alwaysin muodossa*hmph*
Such is life...
On siis mukavaa huomata että käsikirjoittajat ovat huomanneet että tosielämän kommunikaatio ei välttämättä ole aina niin nokkelaa ja terävää. Kutsuisinkin SFU:ta tru-realitydraamaksi(tm)...*nauru*
Aamulla paistoi aurinko + mulla on viikonlopun ajan käytössä Smart fortwo Cabrio =
Mä oon tavannu aivan ihanan ihmisen... siis liian ihanan! saa nähä soitteleeko mulle... se pyys mun numeron mun kaverin kaverin kautta... elikkä peukut pystyy!!! *sydän*
ajattelu...
ja muutenkin aika paljon iloittaa...
Mukava laittaa lämpöset sukat jalkaan sateisen pyöräilyn ja nokkospuskavierailun caprihousuissa jälkeen.
Heräsin pirteänä kun kerrankin sai nukuttua melkein 12 tunnin kunnon unet..
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,780
- 1,781
- 1,782
- 1,783
- 1,784
- ...
- 2,345
- Seuraava »