päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,779
- 1,780
- 1,781
- 1,782
- 1,783
- ...
- 2,345
- Seuraava »
[q]Piiuzki:
Näkee mussukan tänää
Kiva päivä muutenkin
[/q]
Tääki..
[q]Zyklonius:
---
S-T:
---
Zyklonius:
Six Feet Underin neloskauden jaksot. Ei voi muuta sanoa kuin että kyseessä on ylivoimaisesti upein koskaan tehty sarja.
---
Totta! *sydän*
(Itse tosin en ole nähnyt vielä kun Suomessa esitetyt kaudet)
---
Hetkonen, olikohan Suomen töllössä se tilanne että vasta kahden ekan kauden jaksot on näytetty? Hohoo, sittenpä on melkoista herkkua luvassa. Kolmoskaudella meininki syvenee vieläkin puhuttelevammaksi ja syvällisemmäksi rakkauden ja itsensä etsinnäksi. Takuuvarmoja repeämisen ja itkemisen, onnen ja surun hetkiä luvassa, etenkin loppukausi on samanaikaisesti niin jumalaisen kaunis ja musertava, että katsoja on television sulkemisen jälkeenkin vielä monta päivää aivan tolaltaan. Lisäksi kuvioihin astuu eräs yltiösympaattinen sivuhenkilö, johon ihastuin päätä pahkaa.
Hassua, mutta tuntuu että Six Feet Underin parissa olen oppinut elämästä ja rakkaudesta sekä niiden olemuksesta melkein enemmän kuin yhdessäkään parisuhteessa.
[/q]
Tuon hehkutuksen jälkeen joutuu odottelemaan sarjan alkua vieläkin enemmän kuin hetki sitten. Loisto sarja
jep huomenna rahaa, ja osaan jo kävellä**jiihaa**iloinen*
[q]T-rex-orava:
Tuon hehkutuksen jälkeen joutuu odottelemaan sarjan alkua vieläkin enemmän kuin hetki sitten. Loisto sarja
[/q]
Jeps. Näköjään sarja jatkuu iltaysiltä sunnuntaista 5.9. alkaen. Tuleepahan taas hyvä syy kytkeä televisio takaisin seinään ja katsoa nuo vanhat jaksot uudelleen ja etsiä niistä pieniä merkkejä tulevista tapahtumista.
On se kyllä uskomaton sarja, varmaan yhtään huonoa jaksoa, vaikka käsikirjoitustiimissä häärää vaikka minkämoista sakkia. Luo laadulle aivan uuden merkityssisällön, sanon ma. So much larger than life.
kato perhana, voitin sarjakortin CREMASTER- sarjaan
Shrek.... Ja huominen ilta...näkee mun ihania tyttöjä ja pääsee viettää synttäreitä *känni*
[q]Zyklonius:
---
T-rex-orava:
---
Jeps. Näköjään sarja jatkuu iltaysiltä sunnuntaista 5.9. alkaen. Tuleepahan taas hyvä syy kytkeä televisio takaisin seinään ja katsoa nuo vanhat jaksot uudelleen ja etsiä niistä pieniä merkkejä tulevista tapahtumista.
On se kyllä uskomaton sarja, varmaan yhtään huonoa jaksoa, vaikka käsikirjoitustiimissä häärää vaikka minkämoista sakkia. Luo laadulle aivan uuden merkityssisällön, sanon ma. So much larger than life.
[/q]
Niin on, uskomaton sarja. Vaikka sarjassa itse käsiteltävät asiat eivät sinänsä ole mitenkään uusia (itsensä löytäminen, kuolema, raha, parisuhde, erilaisuus, mielenterveys etc.) on ne tuotu esille tavalla, jota nyt ei ihan perinteiseksi sanoa. Ja tuleepahan esiteltyä uusi ammatti, eipähän ihmisten tarvitse enää puolustella valintaansa olla töissä/perustaa hautaustoimisto.
Pääsee Espoosee kultsille
Sai aamulla antaa kullalle synttärilahjat :)
mun ihanaakin ihanampi kissa teki kotiinpaluun oltuaan taas karkuteillä kaks viikkoa*jiihaa* oli kai naisis*nauru*
Viimonen työpäivä....
[q]Cassu:
Viimonen työpäivä....
[/q]
Samaa settiä!!
[q]alek száhala:
---
Cassu:
Viimonen työpäivä....
---
Samaa settiä!!
[/q]
KYLLÄ! Ja Paulia kattomaan!!
Loma jatkuu työpäivän jälkeen taas ens torstaihin asti. Ja oma kulta tulee koko viikonlopuks!!
kultsin kaa tänää tamppaa maestroon!!
[q]Mark:
...oakie, tartteeks sanoo enempää?
-M
[/q]
kalkkisten kanssa!!!
[q]jesperi:
kalkkisten kanssa!!!
[/q] kalkkikset pistetää tänää reivaa kiksuu perhana!
-M
passaa yrittää!
ihku päivä vaikka sekoilen taas ihan kympillä
mut tänää pääsee bilettää kultsin kanssa
Kesätyöt loppu*jiihaa*selkä o melkein vielä kunnossa*jiihaa**jiihaa*pääsen kuulemma ensikesänäkin.. voi *****
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,779
- 1,780
- 1,781
- 1,782
- 1,783
- ...
- 2,345
- Seuraava »