päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 560
- 561
- 562
- 563
- 564
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Muuten vaan kaikin puolin mukava päivä ollu*iloinen*
LOMA!
[q]Dementation, 4.8.2006 12:02:
---
Cjet, 4.8.2006 12:00:
Miksei aina voi olla perjantai.. *jiihaa**plur*
---
Se olis melko perseestä, koska sit aina seuraavana päivänä olis taas töitä tai koulua vaikka pitäis olla bileilta...
[/q]
Nii mut vaik sillee, että viikossa ois vaa yks arkipäivä, ja se ois perjantai suoraan.. vois aina sunnuntaina jo odotella seuraavaa viikonloppua..
[q]baty, 7.6.2006 21:28:
jep.. tylsä päivä ollut
[/q]
Ja sitä ei huomaa
[q]Enkeli, 4.8.2006 11:04:
Sprry babe, mul on kädet täynnä tän kämpän kanssa, eteisen väliovi lähti pois paikoiltaa etc. Aika hc siivoiluu
[/q]
mitä vittuu sie siellä riehut??
[q]Cjet, 4.8.2006 12:00:
Miksei aina voi olla perjantai.. *jiihaa**plur*
[/q]
Se olis melko perseestä, koska sit aina seuraavana päivänä olis taas töitä tai koulua vaikka pitäis olla bileilta...
[q]BB_turone, 4.8.2006 11:52:
Enhän mä nyt semmosta harrasta omaa tyhmyyttä nuo tikit tuli, alkoholi ja pyöräteline ei sovi yhtee
[/q]
Nii just - enkös mä oo varottanu sua et sun pitäis vähentää noiden pyörätelineiden kanssa leikkimistä!
Haastattelu uuteen kouluun oli just
Vähänkö jännäs
no mitäs muutakaan voi kun hymyillä kun on taas vloppu! Hyvä työviikko takana, hurjasti töitä ja paljon saatu aikaankin. Voi taas chillata ihan 100 lasissa
Pari kaveria tulee Suomeen, joiden takia osaksi skipataan UMF. Hyvät hellekelit luvattu etelään eli se tietää Alpparia *sydän*
kulta*sydän*
& vauvan kuperkeikat masussa *super**plur*
[q]Enkeli, 4.8.2006 11:04:
---
Sprry babe, mul on kädet täynnä tän kämpän kanssa, eteisen väliovi lähti pois paikoiltaa etc. Aika hc siivoiluu
[/q] No jos sun siivoilut on noin hc, ni peruutankin tarjoukseni
Perjantai, huomen Muumimaailmaan, sunnuntaina Sunit ja maanantaina VAPAA
1400 postaus
Vähänx oon nolife...
[q]BB_turone, 4.8.2006 11:38:
Tikit on poissa vähäks oon happy
[/q]
Mitäs tikkejä sulla on ollut?
Mulla on tänään synttärikemut kotkassa... *sydän*
HAHHAHAHAHHAHA*NAURU* ei saakeli.... meinasin saada just sydänkohtauksen ku yhtäkkiä alko täysillä soimaan joku animelaulujumputushömppä.
broidin käsitys herätyskellosta...
Liikkuminen *sydän*
Eilen: Olin työpäivän jälkeen väsyny, vähän masentunu ja suht poikki, mut päätin kuitenkii mennä salille, ku olin ajatellu, et meen, ja siitä tulikii sit tosi hyvä olo.
Ja nyt on vatsalihaksissa jopa semmonen olo, et on ihan tehny jotain
[q]Enkeli, 4.8.2006 09:08:
Tänään saa suursiivota
[/q] Jos se tekee sut noin onnelliseks, ni saat kyl tulla vaiks meillekin suursiivoomaan
[size=9]mut ihan vaa tän kerran, ku teil on tänään suuri päivä[/size]
[q]*Mirri*, 3.8.2006 20:39:
Suursiivous valmis.
[/q] Nyt sä sit menit ja pilasit sen hyvän sotkun.. Damn you..
[q]*Mirri*, 3.8.2006 20:39:
Suursiivous valmis.
[/q]
Apua miten mä uskallan nyt tulla sinne, klähmin tahmatassuillani kuitenki jokapaikan ja levittelen tavarat ympäriinsä..
- « Edellinen
- 1
- ...
- 560
- 561
- 562
- 563
- 564
- ...
- 2,345
- Seuraava »