päivän :)

Back to häröily O

[q]säätä; Helsinki-Porvoo -akselilla päivällä 26 C ja vielä illallakin 24 C! Tuulta muutama m/s, joka tuskin haittaa.
Nyt on syytä olla isosti Huomisen säätä on pelonsekaisin fiiliksin stressattu kohta 3kk
[/q]

toudellakin. kinkerit on huomenna terdellä, eli huomista säätä on odotettu pelon sekaisin tuntein. hyvältä näyttää.

vika duunipvä seuraavaan puoleen vuoteen. ens viikon perjantaina tää poika kumartaa montrealiin ja pyllistää suomeen. kivaa on ollut, mutta tuleva on vielä siistimpää.

Jotenki vaa hyvä fiilis tuli

korkojen nousu ei ollutkaan paha!

Sain viikonlopuks kaks keikkaa ja tienaan niistä 145e. Eli tuplaan tän kuukauden käyttövarat.

Tänään saa suursiivota

Huomenna Espanjaan! On tätä lomaa jo odotettukin.

Olipas kerrassaan mukava vapaapäivä <3
Ihan kohtis nukkumaan. :)

thank lucifer its friday.

piti mennä töihin tänä yönä, muttei tarviikkaan ja saan silti palkan...
+ huomenna UMF!!

Olo on väsynyt mutta onnellinen, kiitos Jusna ja Smile *sydän*

[q]*Mirri*, 3.8.2006 20:39:
Suursiivous valmis.
[/q]
mä oon yrittänyt samaa nyt varmaan 5 päivää.. en onnistunut tänäänkään

kiva aamu. :) kiva päivä tulossa. :) illalla viel mökille. :) ja kohta kirppikselle ja sen jälkeen sari vie mut syömään jonnekkin. :)

Suursiivous valmis.

http://koti.mbnet.fi/jsk83/spede.jpg

Noniin.. loppus jo duuni

[q]Jocular, 4.9.2006 16:49:
Steissillä oli tasasin välein seisomassa komeita kurkkusalaatteja keräyslippaiden kanssa

[/q]

Hihi. Kiva olo vaan jatkuu

Tuli hyvä ja hassu olo jättikokoisesta igorista :D

Nyt on hyvä olo, koska .. mulla on yllätys enkä malta että saan toteuttaa sen.

Huomenna on perjantai whiii...

Joops, vaikka kuinka uhosin et oon töissä loppuun saakka - ni kyl meitskiki herkistyy ku kokoajan kysellään että etkö sä aio yhtään pitää lomaa ? :P

Eli huomenna vika työpäivä, sit 3vko lomaa ennenku koulu alkaa :)

huomenna pääsee viimeinkin kunnolla juttelee kuulumisia kasvotusten vanhan kamelin kanssa. :)

O