päivän :)

Back to häröily O

Kiva päivä Ei oo ollu epätoivon ja masennuksen hetkiä vielä toistaseks ollenkaan

Fiilistelin 80 -luvun hittejä salilla, niin kävi käsky seläntakaa "Nyt loppu se häröily ja takasin treeniohjelman pariin!" :D Kyl PT on jotain helmeintä olemassa.

Seuraavassa esitetty kuva:[q]10.3.2006 01:00:
[/q]+ Taustamusaks Kornin Daddy= Takuuvarma resepti mielialan vetämiseksi pohjamutiin asti.. Mut ei tänään, ollu niin hauskaa heräämisestä asti ettei mikään enää voisi pilata tätä päivää Hyvän pohjustuksen antoi eilinen visiitti ale pubiin Paikkahan oli yhtä kamala ku muistelinkin, mut onneks seura oli paremmasta päästä.

kahvi, lämpimät juustoleivät, klubitus, chilli musa & tuhiseva mies

Ihana aamu ja kohta kun toi herää niin korsoon tai jonnekkin kävelemään *sydän*

Lauantaina kotiin

Tänään on ollut jees päivä Mitään erikoista ei oo ees tapahtunut. Mutta ymmärsin olla sopimatta menoja illalle, saan vaan olla ja möllöttää. Oli kaikenlisäksi ihanaa kävellä sateenvarjon alla kotiin niiin hitaasti kuin huvitti ihme virne naamalla Ja optikko täti oli hirmu mukava, silmien ongelmatkin on kadonneet. Saan käyttää piilareita melki joka päivä yli kahden vuoden tauon jälkeen

Ja alkaa jo jännittää huominen

Uusien juttujen shoppailu!

..eilen oltiin leikkipuistossa ekaa kertaa moneen moneen moneeeen vuoteen! Oli ihanaa mennä kaikilla uusilla ihme härveleillä!ei ollut sellasia kun ite olin vaahtosammutin
Ja se tunne kun tuuli heilautteli hiuksia kun oma rakas antoi vauhtia mun keinuessa..ja kiipeili kuin pikkupoika jossain kiipeilyhäkkyrässä...

Hymyilyttää niin pirusti kun sitä nyt mietin

Kaikki joululahjat on ostettu.
Ainoa mikä puuttuu viellä niin suklaat mut ne ostetaan ens viikolla.*joo*
Ihanaa et tänään pääsee jo paketoimaan ajoissa ilman kiirettä.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAARGGGGGHHH!!!

Nyt on kyllä nii vtun tohkeissaan ettei tiiä miten päin olla.
Vuosien GH-rämpyttely palkittiin ilmasella ps3:lla. *whaat**pepsodent*
YEEEEAAAAAHHH!!!!

[q]Zeratul, 12.3.2009 21:51:

YEEEEAAAAAHHH!!!!
[/q]

Mitä?miksi?*nauru**lmao*

Päätös lähteä Bugrun 09:iin :)

Olin eilen baarissa. Lipsahti vähän. Nukuin kolme tuntia. Töistä kotiin KÄVELLESSÄ arvoin, että haenko pitsaa vai subia vai hanpparia vai...kunnes sain loisto idean. Tein lämpimiä voileipiä.

Namskis ja maiskis. Nyt olen niin tyytyväinen itseeni.

[q]Kimbou, 12.3.2009 21:54:
---
Zeratul, 12.3.2009 21:51:

YEEEEAAAAAHHH!!!!

---

Mitä?miksi?*nauru**lmao*
[/q]
Random tsägällä (vai taidolla, tiiä sit) voitin GH kisan joka oli tänään jumbossa.
Nii mieletön fiilis ettei pysty ees käsittää...

Tossa safkatauolla tempasin ihan summamutikassa kaupan jäätelöaltaasta jonkun tuutin ja kouraan sattui jokin Iso tuutti tjsp -jäätelö. Oli kyllä niiiiin herkullista suklaata, että En ihan heti uskoisi, että tuollaista saa tavan Sestosta :)

Mulla on ihan sairas inspispäivä. Koko ajan tulee ideoita ja suunnittelen jotain. Tuntuu niin hyvältä *sydän*

Pääsykoe ohi, ja esseen vikoja lauseita lukuunottamatta jäi tosi hyvä fiilis.

Tänään jäljellä: 156
Sekunteina: 13450768
Minuutteina: 224179
Tunteina: 3736
Viikkoina: 22
Kuukausina: 5.19
Vuosina: 0.43
Suoritettu: 56.88 %
Jäljellä: 43.12 %

Ltj (lomaan tänään jäljellä) 2,5

Eikä tunnu pahalta, vaan ihan hyvältä vaikka loma onki vaan la-su (ehkä ma!) plyyyrrrr.

Heräsin kahdelta ja mulla ei ollut krapulaa.*hihu*

Sulkeutuvat ympyrät

O